Vasi hobiji i slobodno vrijeme

poruka: 10
|
čitano: 4.926
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Vasi hobiji i slobodno vrijeme
Cime se bavite hobisticki, imate li strast za necime, kako vrijeme provodite ali da nije vezano za racunala.?


Ja doma uredjujem, zbukam zidove, gletam, farbam dulux bojama, uglavnom poslovi vezani za adaptaciju stana. Uredjujem stan gdje zivimo mama i ja, dosta sam amater za sada i ima fusarenja, nisam toliko pedantan koliko bih htio biti, ali i to je dovoljno da vidim promjene na bolje.

Volio bih nauciti postavljati i rezati laminat i linoleum, ali moj problem s pedantnosti i nedostatkom koncentracije dolazio bi na vidjelo.

Prije sam i postavljao plocice, sad vise nemam ruku za to. Tko zna, mozda se usudim opet u kuhinji, ako vec ne cijelo kupatilo.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Vasi hobiji i slobodno vrijeme

Pozdrav

 

zanimljiva tema ..

 

moji hobiji ... slicno tvome ..samo vise na gradnju ..znaci niskogradnaj .. uređenje vrta  građenje zidova itd ..onda stavljam tzv kocke šesterokute u dvorište,,,

 

bravarija ..zavario stol,klupe i ljuljačku, ogradu sam postavljao

elektronika..arduino, primjenejna elektronika ..korisne stvari

elektrika .. radim faturete na psotavljanju el instalaciaj u stanove ..također pomažem priajtelju  oko auto struje

 

i jos masu toga sto spada u ove gore skupine ali je detaljno da nije potrebno pisati 

 

također jedan veliki dio poljoprivreda ... imam 100 tinajk vočki ..oko njih sve uređujem ... kopam malčiram,, prskam ij protiv bolesti itd .

 

malo mi je glupo sebe hvaliti ali nekako sam za sve ....

NA OVOM FORUMU SVAKI PUT KAD OTVORIM NOVU TEMU ILI NESTO PITAM MORAM DVA PUTA PITATI TJ PONOVITI DA BI MI NETKO ODGOVORIO...PA PITAM SE PITAM ZAŠTO :/
9 godina
neaktivan
offline
Vasi hobiji i slobodno vrijeme

Konj,budala,volim se družiti i razmjenjivat mišljenja s drugim konjima.