Gas Guzzlers

poruka: 765
|
čitano: 137.471
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Gas Guzzlers

Gas Guzzlers je trkačka-combat racing igra.

 

Gas Guzzlers započinje s neadekvatnim strojem za utrkivanje koje se kroz igru unaprijeđuje, a osim motora i guma u igri se koriste i arsenal oružja i streljiva. Kako igra prolazi, igrač unaprjeđuje svoje vozilo i dodatno ga naoružava, a teren u igri sastoji se od 150 milja staza od kojih su neke i predstavljaju i prave svjetske lokacije. Prava energija oko igre stvara se u tome što najjači stroj ne znači i prvo mjesto već je bitna snalažljivost igrača i naravno optimalno korištenje oružja koje je zaradio u proteklim utrkama u onesposobljavanju konkurenata.

 

Igru rade domaći developeri, zbog toga vas molim da igru ne piratizirate već pošteno kupite kako bi podržali hrvate odnosno naše dečke{#}

 

Izlazak je najavljen za Q2/2012.

{One death is tragedy, but a million deaths is statistics} Operation Flashpoint fan
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.2.2012 16:54 (Ranko Kukumar).
 
44 2 hvala 23
12 godina
offline
Gas Guzzlers

Alpha Preview

 

{One death is tragedy, but a million deaths is statistics} Operation Flashpoint fan
 
8 1 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Gas Guzzlers

jesam li ja to vidio ficeka, zastavu i reno 4 iliti katricu?! :)

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
Moj PC  
17 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers

Leva, fino ste to sredili, super izgleda a ideja je odlicna!!!

Sad mi je javio veki preko PM-ova, ide preorder cim izadje na Steamu!

 

Good luck and godspeed!

World's carbon emission equal to 48% of all gasses... but that number could be halved - if we just divide it by two!
 
13 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Gas Guzzlers

Hvala Deus. Sto se ideje tice, prevladalo je  bas   to da tako nesto fali na PC-u :)

15 godina
odjavljen
offline
Gas Guzzlers

oce biti open bete? :) multiplayera? 

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Gas Guzzlers

Nismo trenutno u mogucnosti podrzati otvorenu betu. Multiplayer igre je predviden.


http://www.gametrailers.com/video/alpha-preview-gas-guzzlers/718919

 

Evo trailer je i na GT. Vote for support {#}

Poruka je uređivana zadnji put pet 12.8.2011 13:08 (LevaOpaki).
16 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers
Poruka je uređivana zadnji put pet 14.10.2011 8:41 (LevaOpaki).
 
5 0 hvala 7
15 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers

Cek, 5000 raketa? :-D :-D Malo GameWizard radi, a :-D

Zakon izgleda!

It is loneliness that makes the loudest noise... This is true of men as of dogs... - Eric Hoffer \n http://alone.pleasantnightmare.com
 
7 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Gas Guzzlers

Izgleda odlično! Jeli se zna hoće li biti out do kraja ove godine?

 

Podsjeća me malo na Flatout gameplay, jer kršenja ima sve u 16. Što je super.

13 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers

Izgleda ebeno!

Mes que un Club! FCBarcelona!
Moj PC  
3 0 hvala 3
16 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers

Nove slike u galeriji sa poboljsanim engine-om:


http://www.gamepires.com/GasGuzzlers/news.aspx

 

 
7 0 hvala 5
12 godina
protjeran
offline
Re: Gas Guzzlers
Ranko Kukumar kaže...

Izgleda odlično! Jeli se zna hoće li biti out do kraja ove godine?

 

Podsjeća me malo na Flatout gameplay, jer kršenja ima sve u 16. Što je super.

Dijete drago, kakav flatout...

Vigilantes!!!!

 

@LevaOpali

Mislim da bi više zabave bilo u sandbox mapi a ne kružnoj stazi. Ovak si bliže Split Secondu i takvim igrama koje su podbacile.

Sandbox mapa, s jednim ciljem...pobiti ih sve.

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.11.2011 10:52 (Doxy_CRO).
12 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers

ma ja mislim da bi najbolje bilo kombinirati sandbox i normalne staze. pa da neke budu utrke di je cilj doći prvi, a neke jednostavno onesposobiti sve protivnike i tako xD

 

za multi su dakako tu klasične opcije dima Deathmatch & Team deathmatch na sandbox mapama, zatim DM i TDM u jkombinaciji sa utrkom na stazi, i još masu opcija kad se kombiniraju FPS multiplayer modovi i trkaći modovi :D

No lollygagging!
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers

@Doxy_CRO

Da vjerojatno ce biti na kraju i arene u koji se onda mogu ubaciti i modovi kao DM, CTF i tome slicno.
Vec neko vrijeme razmisljamo o tome pa cemo vidjeti kako ce ispasti.

Sto se tice voznje na stazama tu opet ima razlicitih modova kao: classic race (cista voznja i naguravanje kao u flatout), battle, knock out, time trial, seek and destroy...

tako da zabave nece izostati. Meni osobno, sto se gameplaya tice dok igram igru, osjecaj vise vuce na flatout sa oruzjem nego recimo split second. Pogotovo mode bez oruzja.

Oruzje je samo bonus na takvoj vrsti evenata.

A recimo ni jedan flatout nastavak nije podbacio. Svaki se prodao preko milju primjeraka ako me sjecanje dobro sluzi.
E sada treba vidjeti koji su elementi bili presudni da je on dobro prosao svaki puta, dok recimo blur i    split second nisu. Ali opet iako su auti u pitanju po meni su to

dosta drugacije igre. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.11.2011 12:00 (LevaOpaki).
 
8 0 hvala 5
12 godina
protjeran
offline
Gas Guzzlers

Istina...

Meni Blur i Split su jedne od najgorih igara ikad.

Već GODINAMA patim za remakeom ili nečim sličnim igre Vigilantes s PSOne, Twisted Metal novi vidim da se najavljuje već neko vrijeme (mada mi on nije toliko drag, al nije loš).

Čim sam vidio najavu Gasa, prvo sam se sjetio svoje stare ljubavi s plejke, i moram priznat da mi se dopada i izgled igre, RL auti s nakačenim oružjima ko iz Deathrace...jedva čekam stojadina vidi :D.

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Gas Guzzlers
Doxy_CRO kaže...

Dijete drago, kakav flatout...

Vigilantes!!!

  Rekao sam da me podsjeća, uz to u istu smo ruku djeca oboje jer smo isto godište. :)

Autore koje ignoriram: Tallahasee, Fićo_CoD5, Promatrač, proćerani
16 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.1.2012 10:15 (LevaOpaki).
 
6 0 hvala 6
12 godina
neaktivan
offline
Re: Gas Guzzlers

Ovo super izgleda, jedva čekam da izađe {#}

 

Naravno, računajte na mojih n kuna koje ćete dobiti {#}

Jedan čovjek je glup, a dva još gluplja, ali bezbroj ljudi ne moze nadmasiti tvoju glupost... - Ivan Molnar
12 godina
offline
Gas Guzzlers

svaka cast decki! jel mozemo dobit i nekakvih vise tehnickih i ostalih informacija za nas koje to zanima? npr, da li ste i koji postojeci game/3d engine koristili (tipa unity, ogre3d, ...), u kojem programskom jeziku se pise igra, koje aplikacije koristite za generiranje contenta (3d, video, audio), koliko dugo vec traje razvoj igre, da li je tesko bilo postici dogovor sa steamom, koliko vas ima u timu i da li imate poslove pa ovo radite u slobodno vrijeme ili full-time, itd, itd. ima jako puno stvari koje me zanimaju :)

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Gas Guzzlers
Igor Volkin kaže...

svaka cast decki! jel mozemo dobit i nekakvih vise tehnickih i ostalih informacija za nas koje to zanima? npr, da li ste i koji postojeci game/3d engine koristili (tipa unity, ogre3d, ...), u kojem programskom jeziku se pise igra, koje aplikacije koristite za generiranje contenta (3d, video, audio), koliko dugo vec traje razvoj igre, da li je tesko bilo postici dogovor sa steamom, koliko vas ima u timu i da li imate poslove pa ovo radite u slobodno vrijeme ili full-time, itd, itd. ima jako puno stvari koje me zanimaju :)

  http://www.jutarnji.hr/izrada-igrica-je-najzabavniji-posao-na-svijetu--jedino-u-cemu-bismo-vise-uzivali-je-snimanje-pornografije/946010/

 

http://rep.hr/vijesti/poduzetnistvo/pongrac-levenski-industrija-racunalnih-igara-u-svijetu-je-ozbiljan-biznis/2912/

16 godina
neaktivan
offline
Re: Gas Guzzlers

http://www.nacional.hr/clanak/107717/hrvatske-videoigre-za-globalno-trziste



- Koristimo svoj vlastitu tehnologiju PranaEngine. Tako imamo puno vecu kontrolu tokom razvoja.

  Uskoro cemo staviti malo vise informacija na web vezano za tehnologiju i sto je sve sposobna.

- Programiranje: C++

- Art: Lightwave, 3D studio max, PS

- Razvoj trenutno traje oko godinu dana s tim da je tehnologija razvijana tokom igre i nesto prije

  pocetka razvoja igre.

- Na steam je moguce doci, ali pozeljno je da igra bude u kasnijem stadiju razvoja. Ne isplati

  se predavati projekt prije bete i to je njihova preporuka takoder.

- Trenutno nas je 12 (9 razvoj), plus nekoliko vanjskih suradnika. Startalo nas je upola manje i radimo full time.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.1.2012 9:14 (LevaOpaki).
12 godina
offline
Gas Guzzlers

hvala na linkovima i odgovorima. nadam se da ce biti i daljnjih i detaljnijih tehnickih informacija/blog vezanih za cijeli projekt :)

 
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers

Super izgleda!!! Figuari izgledaju legendarno, i zakon mi je sto ste uvazili neciju ideju (rustweaver?) da se boja guli s auta i slicno...

 

Set as I am in my ways and my arrogance, burden of proof tossed upon non-believers... You were my witness, my eyes, my evidence, Judith Marie, unconditional one...
 
5 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: Gas Guzzlers

Damage model je strasno poboljsan.
Napravili smo svoju tehnologiju ostecenja savijanja metala povrh nvidia physx.

To ce se vidjeti vise na buducim shotovima. 
Uglavnom svaki dio auta po odgovarajucom silom moze biti otkinut i savijen u realnom vremenu.

Nista nije predefinirano.   Ostecenje ovisi o smjeru i jacini udara.
Npr. otkinut se mogu vrata, hauba, aspuh, branik, gume. Mogu se razbijati stakla, farovi ovisno o tome

koji dio auta je udaren. Moguce je ostetiti geometriju gume pa im vrtnja vise nije pravilna.
Ako se recimo hauba otvori moze je utpuhati vjetar. Postoje visetruke razine ostecenja,

pa se auto prlja tokom trosenja i koristenja. Ogrebotine se kreiraju tocno na lokaciji koja je udarena. 
Osim ogrebotina tu si i udubljenja tocno na lokaciji koja je zahvacena.   Stotine komadi metala, stakla i boje kod sudara padaju po podu i imaju

koliziju sa svim drugim objektima.

Takoder sva ostecenja se identicno repliciraju u mreznoj igri.

U svakom slucaju svaki auto je moguce razbiti do neprepoznatljivosti {#}

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.1.2012 9:31 (LevaOpaki).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Gas Guzzlers
LevaOpaki kaže...

Damage model je strasno poboljsan.
Napravili smo svoju tehnologiju ostecenja savijanja metala povrh nvidia physx.

To ce se vidjeti vise na buducim shotovima. 
Uglavnom svaki dio auta po odgovarajucom silom moze biti otkinut i savijen u realnom vremenu.

Nista nije predefinirano.   Ostecenje ovisi o smjeru i jacini udara.
Npr. otkinut se mogu vrata, hauba, aspuh, branik, gume. Mogu se razbijati stakla, farovi ovisno o tome

koji dio auta je udaren. Moguce je ostetiti geometriju gume pa im vrtnja vise nije pravilna.
Ako se recimo hauba otvori moze je utpuhati vjetar. Postoje visetruke razine ostecenja,

pa se auto prlja tokom trosenja i koristenja. Ogrebotine se kreiraju tocno na lokaciji koja je udarena. 
Osim ogrebotina tu si i udubljenja tocno na lokaciji koja je zahvacena.   Stotine komadi metala, stakla i boje kod sudara padaju po podu i imaju

koliziju sa svim drugim objektima.

Takoder sva ostecenja se identicno repliciraju u mreznoj igri.

U svakom slucaju svaki auto je moguce razbiti do neprepoznatljivosti {#}

GTX 590 kažeš... {#}

Jedan čovjek je glup, a dva još gluplja, ali bezbroj ljudi ne moze nadmasiti tvoju glupost... - Ivan Molnar
16 godina
neaktivan
offline
Re: Gas Guzzlers
Unix kaže...

GTX 590 kažeš...  {#}

Nije nuzan GPU da se to odsimulira fizika. Dovoljan je solidan CPU jer smo htjeli da se isto izvodi na nv i ati karticama.

Naravno jedna GTX 590 ce jako dobro doci tokom renderinga jer je rendering dosta zahtjevan na ultra postavkama.

Ako se ukljuci motion blur, depth of field, volumetric light scatering, SSAO, MLAA, FXAA i ostale skupe stvari, potreban je dobar GPU.

Na tvom stroju ce se vrtiti ultra. Mozda ces  morati  jedino smanjiti kvalitetu tekstura na high radi 1 GB graficke   memorije.

Ultra trazi preko 1 GB memorije. Nedostatak graficke memorije moze stvoriti da imas velik FPS jer je GPU brz ali radi

swapanja memorije da dobijes periodicko trzuckanje.

12 godina
offline
 
1 0 hvala 3
16 godina
neaktivan
offline
Gas Guzzlers
 
0 0 hvala 3
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice