A1 - poslovno iskustvo

poruka: 6
|
čitano: 4.655
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Mobilni internet - poslovno iskustvo

Pozdrav svima,

 

Namjera ovog posta je prenijeti moje iskustvo kao poslovnog korisnika svima koji namjeravaju svoje online poslovanje povjeriti A1.

 

Dakle, radi se o maloj tvrtci koja sve svoje poslovanje vodi online. Tvrtka je smještena u širem centru Zadra u kojem nijedan od operatera ne nudi ni optiku ni ADSL+ (da, moguće je). Zbog takve situacije prisiljeni smo uzeti mobilno rješenje nekog od operatera. Prvi izbor bio je Tele2 no njihova infrastruktura u ljetnim mjesecima (čitaj polugodište) ne može opnuditi niti minimum neophodan za normalno poslovanje. Nakon nekoliko mjeseci natezanja otkazujemo pretplatu i prelazimo na A1. Usluga je stabilnija iako brzine nisu bajne.

 

Problem nastaje sa ograničenjem prometa (100+100+20GB gdje se posljednjih 20GB može aktivirati asamo na zahtjev). 5 dana prije isteka mjeseca A1 bez obavijesti ruši brzine ispod 1Mbps i naše poslovanje postaje nemoguće. Testira se lokalna mreža, ruter, driveri i firmware, totalni gubitak vremena (i novca). Zovemo korisničku podršku i doznajemo da smo probili limit prometa. Ok, takav je ugovor, shvaćamo. Molimo aktivaciju dodatnog prometa uz našu nadoplatu i operater nam govori da to na žalost nije moguće. Šaljemo nekoliko mail zahtjeva na korisničku podršku uz molbu za eskalaciju zahtjeva - bez uspjeha. Naš zahtjev da nam prodaju dodatni promet pada na korisničkoj podršci i priči je kraj. 5 dana prije kraja mjeseca nemamo drugu opciju nego odlaziti još jednom operateru i kupiti novu SIMicu sa dodatnim prometom da bi mogli završiti mjesec. Bnet kao dio grupacije mjesecima nije odgovorio na službeni upit za uvođenje optike uz našu službenu ponudu u obliku jednokratne naknade od 5.000kn i potpisivanje dugogodišnjeg ugovora ukoliko nam omoguće svoju uslugu.

 

Da rezimiram; odnos prema poslovnom korisniku je kriminalan, spremnost da riiješe i najmanji problem izvan okvira standardiziranih odgovora uopće ne postoji. 

 

Ako sam ovim postom odgovorio barem jednu tvrtku/pojedinca koji je namjeravao potpisati ugovornu obvezu sa A1 moj cilj je postignut. S obzirom da mi onemogućavate normalno poslovanje nadam se da će se vaše odluke, barem u malom opsegu, odraziti i na vaše poslovanje.

 

"Hvala vam" štp svesrdno radite na spašavanju digitalnog poslovanja u RH. Dosta ste spasili, ne spašavajte više ništa.

 

 

 

 

 
0 0 hvala 0
11 godina
online
A1 - poslovno iskustvo

Nesto slicno sam i ja iskusio tj. meni su prosli mjesec 18og stavili limitator na brzinu jer sma kao isporistio promet (doduse mene je nazvao njihov automat na telefon koji ide u pakeu sa VIP/A1 Homboxom ali da nisam imao telefon spojen nebi ni ja znao u cemu je problem).

21-22 mjeseca prije toga nisam nikad prebacio tih 100GB (jer pazim da uploadam vece fileove preko noci). Onda sma otisao na online login pogledati promet i vidio da mi broji promet i po noci u 00:15: 02:20: 04:30 i slicno i to bas vece pakete od 1,2,5 pa i 10GB sto je onda naravno lako nabilo tih 100GB koji su u paketu. Onda sam bezuspjesno se "borio" sa korisnickom sluzbom nekih 3-4 poziva da mi daju izlistanje prometa jer Turbo opcija nebi trebala brojati promet po noci a ja vidim da broji. Uglavnom neko njihovo polu objasnjenje je da taj brojac online nije tocan/precizan (neznam cemu onda sluzi uopce ??) nego da trebam traziti sluzbneo iscitanje prometa da mi posalju na adresu i bla. bla bla..

Ok napravio sam i to da bi se onda ispostavilo da to nemogu dobit dok ne prodje mjesec i dobijem racun za 10ti mjesec (jos nije stigao ni danas 7.11.). Uglavnom ako je njihova greska umanjit ce mi racun (big deal ustedit cu 40-50 kn ??) a ja 12 dana nisam kurisio uslugu jer mi je download pao na 1Mbit a uplaod na 0.2-0.3 jer mi je to bilo neizvedivo pa sam se prebacio na drugu uslugu da bar mogu nesto odradit :(.
Na mailove odgovaraju super sporo (tipa 4-5 dana prodje dok neko ista odgovori na mail). Zadnje sto sam dobio je da morma potpisati/skenirati ili faksirati dokument za "Verifikaciju podataka" da mi uopce poslaju izlistanje prometa (naravno da prvih 3 puta to niko nije pomenuo) i pazi sad, napomena nakon sto sam to sve verificirao i skenirao (opet sma cekao 3-4 dana za odgovor) je da PONOVO pokrenem zahtjev za izlistanjem prometa kad dobijem racun. Pa dokle vise ????? Imam ja pametnieg posla nego pisati/potpisivati i skenirati/faksirati papire za nesot sto bi trbalo biti par klikova online.

Katastrofa, usluga/brzina je ok dok radi ali ako treba ista sa korisnickom sluzbom to je uzas, kao da saljem pismo postanskom kocijom a ne mailom/telefonom, sve traje 3-4 dana ikakav odgovor od supporta i onda opet u krug jos papira....

--- Lewis --- www.ram-studio.hr --- Skype: lewis3d ---
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: A1 - poslovno iskustvo

Nevjerojatno je da se u današnje doba korisnička služba koristi kao repelent od nametni... pardon korisnika. Zar stvarno misle da će situacija na tržištu zauvijek ostati ovakva i da nitko neće unaprijediti svoj CRM? U situaciji kada im predstoji borba za svakog korisnika oni aktivno troše i moje i svoje vrijeme obrazlažući zašto ne mogu (NE MOGU!?) prodati još 100, 200 GB. Apsolutno sramotno poslovanje.

6 godina
protjeran
offline
A1 - poslovno iskustvo

A1 iliti ex VIP - smotanost za popizditi - aktivacije krivih tarifa, čekaš mobitele par mjeseci, nisu u stanju aktivirat karticu tjedan dana. Očajna iskustva zadnju godinu dana...

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
A1 - poslovno iskustvo

nakon mjesec dva natezanja oko tarifa i prebacaja broja..4 puta ponavljanja zahtjeva jer su sj**li uvijek nesto...prije 2 dana me tkom iskopca sa njihovog interneta a A1 dragi li nam VIP je meni "zaboravio" poslat opremu na koju cu se ja spojit (ruter itd)  nakon jel što Tkom meni ukine sve usluge telefona interneta i televizije.  I tako ja evo danas treci dan  plus sad sigurno  2 dana vikend cu bit bez neta tel i televizije..a poslovni korisnik .moramo fakturirat racune itd itd .. Divan mi je pocetak pretplate na vip 

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
A1 - poslovno iskustvo

Rasprava se sada protegla na više tjedana a korisnička služba niti jednom nije pokušala riješiti problem van uobičajenih (beskorisnih) automatskih odgovora. Ovo je tempo njihovih odgovora:

 

 S obzirom na potpunu beskorisnost njihovih odgovora poslao sam im prognozu za pomorce za srednji jadran.

 

 

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice