Pozdrav svima,
Namjera ovog posta je prenijeti moje iskustvo kao poslovnog korisnika svima koji namjeravaju svoje online poslovanje povjeriti A1.
Dakle, radi se o maloj tvrtci koja sve svoje poslovanje vodi online. Tvrtka je smještena u širem centru Zadra u kojem nijedan od operatera ne nudi ni optiku ni ADSL+ (da, moguće je). Zbog takve situacije prisiljeni smo uzeti mobilno rješenje nekog od operatera. Prvi izbor bio je Tele2 no njihova infrastruktura u ljetnim mjesecima (čitaj polugodište) ne može opnuditi niti minimum neophodan za normalno poslovanje. Nakon nekoliko mjeseci natezanja otkazujemo pretplatu i prelazimo na A1. Usluga je stabilnija iako brzine nisu bajne.
Problem nastaje sa ograničenjem prometa (100+100+20GB gdje se posljednjih 20GB može aktivirati asamo na zahtjev). 5 dana prije isteka mjeseca A1 bez obavijesti ruši brzine ispod 1Mbps i naše poslovanje postaje nemoguće. Testira se lokalna mreža, ruter, driveri i firmware, totalni gubitak vremena (i novca). Zovemo korisničku podršku i doznajemo da smo probili limit prometa. Ok, takav je ugovor, shvaćamo. Molimo aktivaciju dodatnog prometa uz našu nadoplatu i operater nam govori da to na žalost nije moguće. Šaljemo nekoliko mail zahtjeva na korisničku podršku uz molbu za eskalaciju zahtjeva - bez uspjeha. Naš zahtjev da nam prodaju dodatni promet pada na korisničkoj podršci i priči je kraj. 5 dana prije kraja mjeseca nemamo drugu opciju nego odlaziti još jednom operateru i kupiti novu SIMicu sa dodatnim prometom da bi mogli završiti mjesec. Bnet kao dio grupacije mjesecima nije odgovorio na službeni upit za uvođenje optike uz našu službenu ponudu u obliku jednokratne naknade od 5.000kn i potpisivanje dugogodišnjeg ugovora ukoliko nam omoguće svoju uslugu.
Da rezimiram; odnos prema poslovnom korisniku je kriminalan, spremnost da riiješe i najmanji problem izvan okvira standardiziranih odgovora uopće ne postoji.
Ako sam ovim postom odgovorio barem jednu tvrtku/pojedinca koji je namjeravao potpisati ugovornu obvezu sa A1 moj cilj je postignut. S obzirom da mi onemogućavate normalno poslovanje nadam se da će se vaše odluke, barem u malom opsegu, odraziti i na vaše poslovanje.
"Hvala vam" štp svesrdno radite na spašavanju digitalnog poslovanja u RH. Dosta ste spasili, ne spašavajte više ništa.