Evo ovako, tamo negdi početkom 2-og miseca odem ja u T-coma da raskinem ADSL uslugu i tamo me malo tlače, zavlače i na kraju ja uspijem raskinuti s njima tako da od 01.03 više nisam korisnik, kad ono jutros otvaram poštu i unutra račun od 59 kn za MaxADSL paket 10GB, ja popi..im i nazovem 08009000 i znate šta mi ova kaže: - da sam prema njihovim podacima ja raskinija uslugu MaxADSL ali nisam ukinija korisničko ime i da zato moram platit tih 59kn,. ma dobro ko tu koga (oni mene naravno), mislim nije mi jasno šta sam onda ukinija ?
Pokvarenost T-coma
- poruka: 18
- |
- čitano: 14.402
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Weee dobrodošao u T-Com svijet!
Moj kolega je išao raskinuti ugovor za MaxTV i donosi on uređaj i sve i kaže mu gospođa/ica na šalteru da mu nedostaje LAN kabel. On ode i kupi novi LAN kabel i donese im ga, ali ne, ona želi baš njihov LAN kabel.
On ode doma, uzme žuti T-Comov LAN kabel i donosi ga, ali ona će njemu da to nije taj LAN kabel, da je MaxTV kraći, a ovaj predug.
Tek kada je rekao da samo želi odjaviti MaxTV i da ga ne zanima koliko joj dugačak treba, te da će joj reciever razbiti o glavu ako ga ne prestane maltretirati, tek tada je rekla da je sve u redu i dala papire za potpis.
Dakle, kreni u razbijanje glava u prvom T centru.
Tko je vidio raskidati ugovor s T-com. Ha ha. Jednom kad prodaš dušu vragu nema natrag. Jednom T-com -- uvijek T-com.
Jedino bi ova skullcracking technique mogla upaliti. Možda.
T-hiter, T-konj.....
Ja ošo od njih sa 21.04.2008. hahahahahahaha, nadam se da mi neće zaračunati korisničko ime jer................
Tko je vidio raskidati ugovor s T-com. Ha ha. Jednom kad prodaš dušu vragu nema natrag. Jednom T-com -- uvijek T-com.
Jedino bi ova skullcracking technique mogla upaliti. Možda.
Evo ovako, tamo negdi početkom 2-og miseca odem ja u T-coma da raskinem ADSL uslugu i tamo me malo tlače, zavlače i na kraju ja uspijem raskinuti s njima tako da od 01.03 više nisam korisnik, kad ono jutros otvaram poštu i unutra račun od 59 kn za MaxADSL paket 10GB, ja popi..im i nazovem 08009000 i znate šta mi ova kaže: - da sam prema njihovim podacima ja raskinija uslugu MaxADSL ali nisam ukinija korisničko ime i da zato moram platit tih 59kn,. ma dobro ko tu koga (oni mene naravno), mislim nije mi jasno šta sam onda ukinija ?
Weee dobrodošao u T-Com svijet!
Moj kolega je išao raskinuti ugovor za MaxTV i donosi on uređaj i sve i kaže mu gospođa/ica na šalteru da mu nedostaje LAN kabel. On ode i kupi novi LAN kabel i donese im ga, ali ne, ona želi baš njihov LAN kabel.
On ode doma, uzme žuti T-Comov LAN kabel i donosi ga, ali ona će njemu da to nije taj LAN kabel, da je MaxTV kraći, a ovaj predug.
Tek kada je rekao da samo želi odjaviti MaxTV i da ga ne zanima koliko joj dugačak treba, te da će joj reciever razbiti o glavu ako ga ne prestane maltretirati, tek tada je rekla da je sve u redu i dala papire za potpis.
Dakle, kreni u razbijanje glava u prvom T centru.
Ne mogu da vjerujem... Pa jel ti zaposlenici t-coma (redom od salterskih radnika pa do uprave) pohadjaju neke posebne seminare ili imaju obuku kadrova ''kako biti kreten''? Ili ta bahatost sama dodje kad se zaposle u jednoj takvoj firmi? Mislim, sto je ta zena na salteru morala piti krv jednom korisniku? Daj mi kabl bilo kakav i hvala-dovidjenja. Fakad su konji. Treba ih t-comirati udarcem u glavu
Weee dobrodošao u T-Com svijet!
Moj kolega je išao raskinuti ugovor za MaxTV i donosi on uređaj i sve i kaže mu gospođa/ica na šalteru da mu nedostaje LAN kabel. On ode i kupi novi LAN kabel i donese im ga, ali ne, ona želi baš njihov LAN kabel.
On ode doma, uzme žuti T-Comov LAN kabel i donosi ga, ali ona će njemu da to nije taj LAN kabel, da je MaxTV kraći, a ovaj predug.
Tek kada je rekao da samo želi odjaviti MaxTV i da ga ne zanima koliko joj dugačak treba, te da će joj reciever razbiti o glavu ako ga ne prestane maltretirati, tek tada je rekla da je sve u redu i dala papire za potpis.
Dakle, kreni u razbijanje glava u prvom T centru.
Zanimljiv slucaj moje bivse firme:
jednog dana pocelo pola faxeva pucati prilikom slanja - neki vec nakon prve stranice, neki kasnije, ali prolazi svaki deseti. Ja kao tehnicka odgovorna osoba u firmi zovem korisnicku sluzbu, prijavim kvar, oni resetiraju linije i izbrisu prijavu kvara (ne provjere dali je odklonjen!). Ja zovem ponovno za par dana, objasnim da je ovo vec n-ta prijava kvara, a ovi iz kor. sl. na to kazu samo da mogu ponovno prijaviti kvar i napisati opis problema. Opet ista prica izpocetka.
Nakon nekog vremena odem ja sa direktorom u t-com centar traziti odgovorne, sa sluzbenim dopisom o nastalim troskovima, ali zaustavili su na odmah u startu sa isprikom da tu nema odgovornih i da se javimo sluzbi za korisnike! Ne moram niti napomenut da smo poludili (forum mi neda staviti prikladnije izraze)! Ali spretno menadzersko oko moga direktora je uspjelo u jednom trenutku krisom zaviriti u biljeznicu od spomenutog birokrate na salteru i zapamtiti prvi broj na listu, i to uz napisani text u stilu "direktor" ili nesto slicno.
Odjurili smo nazad u firmu i nazvali taj broj. Ispalo je da smo imali srece jer se javio tip odgovoran za tehniku za nasu regiju, ako me sjecanje sluzi. Ispricali smo mu u cemu je problem, spomenuli usput hrvatski pravni sustav, par odvjetnika, novinara i slicno, na sto je on obecao da ce osobno rjesiti stvar.
Da ne duljim dalje; na kraju je ispalo da su biseri iz t-coma mjenjali centralu u nasem djelu grada, prema nalogu iz njemačke, i na novoj digitalnoj voip-ovo-ono centrali dolazi do pucanja digitalnog prijenosa signala (fax, isdn...). Morali su vratiti staru centralu, jer niti nakon dolaska tehnicara iz njemačke nisu znali u cemu je problem.
Stvarno neznam sta bi bilo, odnosno ne bi bilo da nismo dosli do broja te njuske iz t-coma, jer ovo sto su nam radili iz korisnicke sluzbe je ravnu kakvom Kafkinom romanu.
Evo ovako, tamo negdi početkom 2-og miseca odem ja u T-coma da raskinem ADSL uslugu i tamo me malo tlače, zavlače i na kraju ja uspijem raskinuti s njima tako da od 01.03 više nisam korisnik, kad ono jutros otvaram poštu i unutra račun od 59 kn za MaxADSL paket 10GB, ja popi..im i nazovem 08009000 i znate šta mi ova kaže: - da sam prema njihovim podacima ja raskinija uslugu MaxADSL ali nisam ukinija korisničko ime i da zato moram platit tih 59kn,. ma dobro ko tu koga (oni mene naravno), mislim nije mi jasno šta sam onda ukinija ?
Imao 15 godina htnet, t-com mejl.Cijela zemaljska kugla i polovica poznatog svemira mi je slala emajlove na tu adresu.Uzeo DSL.Raskinio ugovor nakon zakonskog roka.Ukinili mi mejl.Pola mojih kontakata je mislilo da sam umro.Ne žele mi vratiti mejl.Boli ih đon što ja moram poslati "ispravku adrese elektroničke pošte radi tupave gluposti t-coma", na neznamkoliko mejlova.Fuj.
1,500 releja,70,000 otpornika
10,000 kondenzatora,5 milijuna ručno zalemljenih spojeva,težina: 30 tona
veličina opreme (~) 2.4 m x 0.9 m x 30.5 m ili ~ 167 m2,potrošnja energije: 160 kW
ulazna jedinica: IBM čitač bušenih kartica
izlazna jedinica: IBM pisač
mod operacije: Paralelan
osnovna jedinica: 10-znamenkasti decimalni broj sa znakom (pozitivni ili negativni broj)
memorija: 20 decimalnih brojeva po 10 znamenki (200 znamenaka)
Osim toga imaju oni i druge nacine varanja korisnika.
Cuvajte se prilikom povrata MAX TV-a, pogotovo korisnici koji uzimaju ona 3 mjeseca probnog perioda.
Ode ja lijepo vratiti uredjaj i odjaviti uslugu kad tamo kazu da nisam donio svoj uredjaj nego neki tudji. Kazu ne pase serijski broj na uredjaju i onaj koji se njoj prikazao na ekranu monitora gdje je isla odjaviti mi uslugu.
Ima toga jos:
Sjecate se ISDN-a koji i dan danas kosta ko sam vrag.
Uzeo ja to davno jednom da dok sam na internetu ne bude zauzeta telefonska linija. I sad kad sam napokon mogao dobiti ADSL ode ja vratiti liniju sa ISDN na obicnu NT. A kako se pretplata u T-Com-a placa unaprijed tako sam u sljedecem racunu ocekivao da ce mi vratiti dio novca od pretplate. Kad tamo gle cuda ne samo da nisu vratili visak koji sam uplatio unapijed, nego i je doslo da platim i pretplatu za taj vec placen mjesec novih 73 kune i za iduci mjesec.
Opet ode ja do T-COm-ovog ducana i kad tamo jako se kao izvinjavaju jel je opet doslo do greske u sustavu i lijepo mi izracunaju koliko tocno moram platiti.
A da ne govorim da naplacuju usluge koje niti ne mog ispuniti, kao sta je prikaz broja na liniji koji ne radi kad je linija u famoznom PCM-u.
A PCM je posebna prica. Da nisam cuo na svoje usi nebi vjerovao: kad uvodite novu liniju a nema bas parica za nju do vaseg kvarta onda vas bez vaseg znanja bace u taj PCM spoj (kao vi ste potpisali da moze tako). Da mi je znati koji prosjecni korisnik uopce zna sta je to PCM i koliki su nedostatci takvog nacina koristenja tel linije.
Vjerujem da toga ima i vise. Meni je bilo dosta i prebacio se na Optimu.
ja prolazim pokraj žnj-centra svaki dan i samo kazem t-shit...to sve govori
Dali itko ima negdje onaj mail sta je slao neki dalmatinac u vezi MaxTVa. :) to mi je nesto najbolje sta sma citao :)
Radi se o "zaledivanju" MaxTVa