Game development

poruka: 40
|
čitano: 11.941
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Game development

Poštovani,

 

Ima li na forumu pojedinaca sa iskustvom u razvoju 3D igara (RPG/RTS)?

Molio bih malo pomoći... odnosno savjete.

 

Naime upravo je u začetku osnivanje razvojnog studija od strane jedne domaće IT tvrtke.

Moj posao je to sve nekako uklopiti u zadani budžet.

 

Iz moje perspektive mi se čini dobar izbor Unity, Neoaxis ili Torque što se tiče cijena licenciranja.

Vidim da se može doći i do Unreala ili Cryenginea pa kasnije pregovarati oko cijene... ili početi od nule sami?

Poanta je relativno brzo izbaciti prvi proizvod.

 

Zanimaju me Vaša iskustva sa odabirom enginea i sa pronalaskom programera i dizajnera sa iskustvom.

 

Hvala.

 

 

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Game development

Ako želiš brzo izbaciti proizvod gotov engine je jedini izbor.

14 godina
offline
Re: Game development

Pa naravno... zato i je moja zadnja rečenica:

"Zanimaju me Vaša iskustva sa odabirom enginea i sa pronalaskom programera i dizajnera sa iskustvom.".

 

Netko možda ima iskustvo da je na gotov engine potrošio više vremena nego da je razvio vlastito rješenje.

Netko možda ima iskustvo sa Unity-em da je dobar ili da baš i nije... to su stvari koje me zanimaju.

Kako doći do ljudi koji imaju iskustva s jednim ili drugim engineom... ako ih ima... itd.

 

Problem su naravno sredstva koja su limitirana i ako se potroši 6 mjeseci rada da bi se tim uopće upoznao i ovladao gotovim engineom je zapravo katastrofa... ako me razumiješ.

 

A samo isticanje očiglednog mi baš i nije neka pomoć... ali svejedno hvala na pokušaju...  :)

 

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Game development

6 mjeseci je dosta malo da naučiš raditi u nekom game enginu osim ako već nisi dobro upoznat s programiranjem igri ili sličnih stvari. 

U svakom slučaju razvoj vlastitog engina je overkill, kako bi neki rekli. Nije nemoguće za manje projekte, ili neke  igre za mobilne praltforme, ali za ozbiljnije stvari tu treba puno truda, rada, znoja, krvi i suza.

Moje mišljenje je da u hr nema puno ljudi koji imaju puno iskustva na tom području, ali ima puno kvalitetnih studenata koji možda nemaju iskustva, ali mnogo znaju, brzo uče, i volji su raditi za početničke pare (kao ja naprimjer).

 

Limitirana sredstva često nejdu ruku pod ruku s game developmentom, tako da sve ovisi koliko velike projekte, planove, ambicije, želje i slično imate. isto tak osim programera, dizajnera... moraš pronaći nekog project managera, nekoga za zvuk, nekog art nešto, nekog za umjetnu inteligenciju, itd. Prilično si neodređen s planovima i željama, tako da ti je teško reći i dati neke savjete i mišljenja. Da li želite razvijati za mobitele? Neke AAA naslove? kako planiraš zaraditi neke novce? ciljana skupina igrača? tu postoji jako puno pitanja, na koje moraš imati spreman odgovor.

 

Tu vidim samo ideju da imate studio, ali ništa više. Kao što vidiš ako upališ bilo koji portal, hr baš nije neka zemlja za početak poslovanja, a na inozemnom tržištu teško da možeš samo tako konkurirati. Za to ti treba jako dobra ideja (vidi Farmeron i druge startupove) itd. 

 

A što se tiče konkretnog piatanja, imam nekog sitnog iskustva s Unity-em i nije težak, a mogu se jako dobre stvari napraviti s njime. 

 

Unaprijed napominjem da sve što sam napisao je moje vlastito mišljenje, te to ne mora biti nužno 100% točno.

14 godina
offline
Re: Game development

Hvala na komentaru.

 

plan je razvoj mrežnog RTS-a... ideja je više nego dobra ali o detaljima naravno nesmijem.

Unity mi se osobno čini kao dobar izbor ali znam neka loša iskustva kolege koji je vodio Trillenium da su se s njim napatili.

Doduše ne direktno sa samim engineom koliko sa drugim aspektima tog projekta... koji btw. još uvijek nije gotov...  :(

Inicijalna platforma bi bila PC a drugi korak konzole i iOS.

Svjestan sam da je fixni budžet (100.000 $) problem ali nažalost projekt mora ostati u zadanim okvirima ili ga neće biti.

Naravno kad se ima što za pokazati može se krenuti i na kickstarter i sl. Postoji ideja da se i timu da postotak/udio u dobiti.

 

Sve su to modaliteti koji se razmatraju. Zato se i traže iskustva drugih ljudi da se sve to stavi na papir i triput proračuna prije nego se krene u posao.

 

Hvala.

 

 

 

 

12 godina
neaktivan
offline
Game development
Zašto ne pogledate UDK? To je praktički Unreal Engine 3 bez sourcea, razvoj u njemu je besplatan, ali kad izdate igru i ostvarite kapital od (bubam napamet, ne znam pravi broj) 50 000 $ morate im platiti određenu cifru. Unity je odličan alat, možeš na njihovoj stranici vidjeti da ima vrlo uspješnih projekata, i forumi su im vrlo aktivni, pa ako vam treba pomoć brzo ćete dobiti odgovor.
The world is your playground.
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Game development

Cryengine je relativno štur sa community-em 

Probaj UDK tj Unrela Engine 3 njega koristi dosta visokobudžetnih igara 

Unity se meni osobno ne sviđa ali kao engine je jako dobar i kvalitetan

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Game development

Gledamo i njega i CryEngine... oba daju free SDK pa se potom plaća neki oblik licenciranja.

Nije to loše uopće ali za ovakav tip igre su takvi hi-tech enginei možda čak i overkill.

 

Čudi me da na forumu nema baš nikog sa developerskim iskustvima iz prve ruke...  :(

 

 

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
sina-k kaže...

Gledamo i njega i CryEngine... oba daju free SDK pa se potom plaća neki oblik licenciranja.

Nije to loše uopće ali za ovakav tip igre su takvi hi-tech enginei možda čak i overkill.

 

Čudi me da na forumu nema baš nikog sa developerskim iskustvima iz prve ruke...  :(

 

 

 

Ja sam radio sa UDK i nesto malo sa CryEngine (nista posebno ali) i mogu ti reci da su relativno slični, ima nekih razlika ali ipak ti preporučujem UDK

Ima manje bugova (duže je u razvoju) i dosta je lako za naučiti a može se puno toga napraviti

 

Odabir je na tebi :)

16 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
Nilturion kaže...
...

Limitirana sredstva često nejdu ruku pod ruku s game developmentom, tako da sve ovisi koliko velike projekte, planove, ambicije, želje i slično imate. isto tak osim programera, dizajnera... moraš pronaći nekog project managera, nekoga za zvuk, nekog art nešto, nekog za umjetnu inteligenciju, itd. Prilično si neodređen s planovima i željama, tako da ti je teško reći i dati neke savjete i mišljenja. Da li želite razvijati za mobitele? Neke AAA naslove? kako planiraš zaraditi neke novce? ciljana skupina igrača? tu postoji jako puno pitanja, na koje moraš imati spreman odgovor.

...

Cesto ne idu, ali evo jednog protuprimjera, cisto da malo ohrabrimo autora.

E sad, da li je RTS pametno uzeti za prvi projekt, ne znam. Osobno bih prije isao u neke indie krugove s necim zanimljivim, inovativnim i zabavnim, nego u RTS krugove gdje je vise manje vec sve utabano i u nekoj kolotecini. Ali to ne mora nista znaciti, ideja je mozda dovoljno zanimljiva da ako se dobro izvede se moze i progurati.

 

Sretno ;)

The programmer is fighting against the two most destructive forces in the universe: entropy and human stupidity. --Damian Conway
14 godina
offline
Re: Game development

Pa i o takvoj varijanti se isto razmislja... cisto zbog tog limitiranog budžeta.

E sad... tu je bitan taj detalj... složiti nešto svježe.

RTS je detaljno razrađen... a neki alternativni, jednostavniji naslov baš i nije...  :)

 

Svaka ideja, prijedlog su dobrodošli!

14 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
sina-k kaže...

Poštovani,

 

Ima li na forumu pojedinaca sa iskustvom u razvoju 3D igara (RPG/RTS)?

Molio bih malo pomoći... odnosno savjete.

 

Naime upravo je u začetku osnivanje razvojnog studija od strane jedne domaće IT tvrtke.

Moj posao je to sve nekako uklopiti u zadani budžet.

 

Iz moje perspektive mi se čini dobar izbor Unity, Neoaxis ili Torque što se tiče cijena licenciranja.

Vidim da se može doći i do Unreala ili Cryenginea pa kasnije pregovarati oko cijene... ili početi od nule sami?

Poanta je relativno brzo izbaciti prvi proizvod.

 

Zanimaju me Vaša iskustva sa odabirom enginea i sa pronalaskom programera i dizajnera sa iskustvom.

 

Hvala.

 

 

 

Uzmi Unity, ako imate budžet onda odite na pro verziju jer je razlika između basic i pro velika.

 

 

Naravno kod odabira engine-a uzmi neke parametre u obzir, npr. Unreal nije nativno RTS engine, već FPS engine, gdje se istina Bog mjenjanjem svojstva kamere može izvest i TPS, izometrični i 2D side scroll pogled.

 

Unity je engine široke primjenje tj. nije na korjenu ničeg prijašnjeg, već je skalabilan engine prilagodljiv za izradu bilo koje vrste igri.

 

Mada to ne mora bit sasvim točno, naime XCOM Enemy Unknown je rađen u Unreal 3 engineu, a ima elemente RTS/RPG-a.

 

Neoaxis i Torque su OK enginei, ali povrh Unitya i Unreala jednostavno ne vidim poantu korištenja istih.

 

Kao što vidiš sve je to "li-la" tj. svaki odabir ima svoje za i protiv.

 

 

sina-k kaže...

Pa naravno... zato i je moja zadnja rečenica:

"Zanimaju me Vaša iskustva sa odabirom enginea i sa pronalaskom programera i dizajnera sa iskustvom.".

 

Netko možda ima iskustvo da je na gotov engine potrošio više vremena nego da je razvio vlastito rješenje.

Netko možda ima iskustvo sa Unity-em da je dobar ili da baš i nije... to su stvari koje me zanimaju.

Kako doći do ljudi koji imaju iskustva s jednim ili drugim engineom... ako ih ima... itd.

 

Problem su naravno sredstva koja su limitirana i ako se potroši 6 mjeseci rada da bi se tim uopće upoznao i ovladao gotovim engineom je zapravo katastrofa... ako me razumiješ.

 

A samo isticanje očiglednog mi baš i nije neka pomoć... ali svejedno hvala na pokušaju...  :)

 

 

 

Moja preporuka za pronalažanje programera u bilo kojem engineu prije svega traži referencu radova, tj. da ti čovjek pokaže što je konkretno napravio - znači neki projekt, demo, ili barem pokušaj nečega , jer bez konkretnog znanja i iskustva na lijepu riječ nemoj uzimat ljude.

 

Za najbrži početak i izradu prototipa uzmi Unity, jer s prve strane

  • import game assetsa je više nego trivijalan,
  • nema nekih neočekivanih iznanađenja ( tipa pojavi se neki bug ili manja nekompatibilnost pa na ispravak istog provedeš par dana )
  • sam proces implementacije scene , pridruživanje collidera, triggera, osvjetljenja, bakeanje lightmapa itd.... je jednostavno
  • proces programiranja radiš kroz skripte i to možeš birat između C# i JS sintakse, znaći vrlo jednostavno i razumljivo
  • game build i testiranje je jedan klik miša
  • izmjene, nadogradnje na nove verzije su trivijalne

 

itd... ima toga još more... , ali u suštini za brz start i "jednostavan" rad okušaj se u Unityu.

 

PS.

 

E da i UDK nije baš lagan, koliko god to neki pričali, mislim ono za "klik-klik" i build scene u previewu je, ali za bilo što malo više češ se muški pomućit, em samo kodiranje je u Unreal skriptama, a to je poseban jezik ( C style like ) sa svojim posebnim pravilima. Rad u UDK-u je više metodičan posao koji zahtjeva modularno znanje svih segmenata jezika i na isti način i kod izrade projekta zahtjeva modularan pristup, dok kod Unity-a možeš radit, testirat, buildat itd... kako te volja i kako ti se da.

 

Eto to je ukaratko to.

 

 

 

 

 

http://www.norgems.com
11 godina
neaktivan
offline
Game development

@woodgamesfx

 

Unreal moze koristiti za bilo koji znar iako je osnova FPS

 

i btw ni jedan engine nije "lagan" ali UDK je po svemu najlaksi

poznavanje C jezika za Unreal Script je potrebno, barem sto se toga tice

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.2.2013 16:01 (NinoHR).
 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
NinoHR kaže...

@woodgamesfx

 

Unreal moze koristiti za bilo koji znar iako je osnova FPS

 

i btw ni jedan engine nije "lagan" ali UDK je po svemu najlaksi

poznavanje C jezika za Unreal Script je potrebno, barem sto se toga tice

 

Već neko vrijeme radim u Unrealu i Unityu, konkrentno još nemam ništa dovršeno u Unrealu (mislim na kompletan projekt od razvoja do distribucije), dok u Unityu da (mada ništa extra posebno, par distribuiranih "igrica" preko app storea). Zbog boljeg rendera i kvalitetnije optimizacije runtimea prelazim na UDK, ali zbog ničeg drugog.

 

UDK je jedan od natežih game engineova i sa aspekta učenja i sa aspekta rada, recimo sa aspekta učenja UC skripte i sama logika je osim C like sintakse gotovo sasvim drugačija od bilo čega drugoga , UC je nativno objektno orijentiran jezika, ali bez višestrukog nasljeđivanja, zatim sama paradigma UC skripti je drugačija od bilo čega drugoga, zatim osim skriptiranja ovdje postoji i vizual editor tzv. Kismet, koji je opet priča za sebe (s optimizacijsk strane gledišta preferirano je korištenje skripti pobrh Kismeta). Drugo UDK ne zahtijeva rad na više projekta po instalaciji, tako da svaki drugi projekt koji želiš radit moraš nanovo podesit par ini fileova, razvojno okruženje u nekom texteditoru (ja koristim Context) i organizatoru projekta (ja koristim UnCodex), dok je u Unityu to par klikova mišem i eto novog projekta. Rad sa asstesima u UDK-u zahtjeva znanje iz podešavanja materijala, textura i mapa, dok je to u Unityu svojevrsni plug and play, animacija likova i anim sekvence su priča za sebe, soketi su priča za sebe, podešavanje builda je priča za sebe, naravno da ne zaboravim svaka promjena u skripti zahtjeva rebuild cijelog projekta, svaka promjena na sceni zahtjeva bake cjele scene, dok je u Unityu to jedan klik miša i traje 2-3 sekunde na prosječnoj mašini i srednje zahtjevnoj sceni (recimo bootcamp Unity projekt predložak).

Drugo što se tiče logike UDK je FSM i kao takav teško je skalabilan za bilo što drugo, dok Unity nije predodređen na ništa i za ništa, u njem možeš od nule radit bilo koji tip gameplaya.

 

U komparaciji s čime misliš je UDK najlakši, evo ja iz iskustva u UDKu i Unity mogu tvrditi da je Unity dalko lakši od UDKa, praktički nema veze jedno s drugim. 

 

 

 

 

http://www.norgems.com
11 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
woodgamesfx kaže...
NinoHR kaže...

@woodgamesfx

 

Unreal moze koristiti za bilo koji znar iako je osnova FPS

 

i btw ni jedan engine nije "lagan" ali UDK je po svemu najlaksi

poznavanje C jezika za Unreal Script je potrebno, barem sto se toga tice

 

Već neko vrijeme radim u Unrealu i Unityu, konkrentno još nemam ništa dovršeno u Unrealu (mislim na kompletan projekt od razvoja do distribucije), dok u Unityu da (mada ništa extra posebno, par distribuiranih "igrica" preko app storea). Zbog boljeg rendera i kvalitetnije optimizacije runtimea prelazim na UDK, ali zbog ničeg drugog.

 

UDK je jedan od natežih game engineova i sa aspekta učenja i sa aspekta rada, recimo sa aspekta učenja UC skripte i sama logika je osim C like sintakse gotovo sasvim drugačija od bilo čega drugoga , UC je nativno objektno orijentiran jezika, ali bez višestrukog nasljeđivanja, zatim sama paradigma UC skripti je drugačija od bilo čega drugoga, zatim osim skriptiranja ovdje postoji i vizual editor tzv. Kismet, koji je opet priča za sebe (s optimizacijsk strane gledišta preferirano je korištenje skripti pobrh Kismeta). Drugo UDK ne zahtijeva rad na više projekta po instalaciji, tako da svaki drugi projekt koji želiš radit moraš nanovo podesit par ini fileova, razvojno okruženje u nekom texteditoru (ja koristim Context) i organizatoru projekta (ja koristim UnCodex), dok je u Unityu to par klikova mišem i eto novog projekta. Rad sa asstesima u UDK-u zahtjeva znanje iz podešavanja materijala, textura i mapa, dok je to u Unityu svojevrsni plug and play, animacija likova i anim sekvence su priča za sebe, soketi su priča za sebe, podešavanje builda je priča za sebe, naravno da ne zaboravim svaka promjena u skripti zahtjeva rebuild cijelog projekta, svaka promjena na sceni zahtjeva bake cjele scene, dok je u Unityu to jedan klik miša i traje 2-3 sekunde na prosječnoj mašini i srednje zahtjevnoj sceni (recimo bootcamp Unity projekt predložak).

Drugo što se tiče logike UDK je FSM i kao takav teško je skalabilan za bilo što drugo, dok Unity nije predodređen na ništa i za ništa, u njem možeš od nule radit bilo koji tip gameplaya.

 

U komparaciji s čime misliš je UDK najlakši, evo ja iz iskustva u UDKu i Unity mogu tvrditi da je Unity dalko lakši od UDKa, praktički nema veze jedno s drugim. 

 

 

 

 

sa aspekta ucenja sigurno ces ga brzo nauciti jer postoji tona tutoriala i primjera za njega 
community je ogroman
mozda nisam dovoljno radio u unity-u ali mi se jednostavno - ne svida
sto se tice vrste gameplay-a , UDK je predodreden za FPS ali se kamerom tj njezinim micanjem mozes igru pretvoriti u drugu vrstu za čas
nije ni unity los ali iz nekog razloga mi se vise svida UDK i bilo mi ga je lakse nauciti

www.in-game.com.hr
14 godina
neaktivan
offline
Game development
Iskreno ti si prvi covjek kojeg znam da radi u udku i kaze da je lagan. Svaka cast ! Usporedbe radi meni je Unity naspram UDKa barem pet puta laksi, covjece da nesto napravis u UDKu moras proc nekoliko procesa i podprocesa. Mislim sad me je sram priznat da nakon dvije-tri godine 'povremenog' rada u UDKu mogu rec da znam nesto malo i da bi napravio nesto smisleno od nule do gotove igre treba mi jos dosta ucenja. OnTopic: Ako se ne varam mislim da ima nekih predlozaka za RTS igru na Unity assets storeu, pa predlazem autoru da baci oko malo na isto, cisto radi uhodavanja. Ako trebas kakovu pomoc oko rada u Unityu (u njem se jos uvijek nekako bolje snalazim nego u UDKu ) samo pitaj ovdje, a koliko znam toliko cu pomoc, a vjerujem i svi ostali.
http://www.norgems.com
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Game development

Ako bude kakvih pitanja oko UDK-a rado ću pomoći, nemam vremena sad za neki opširniji post, možda sutra.

Što se tiče teme o težini između UDKa i Unitya, rekao bih da je sve stvar u tome kako se čovjek prilagodi i kako čovjeku više legne, također u prilog idu i tutoriali koji se prođu i kako se pređu. Tako da ja mislim da sve može biti od čovjeka do čovjeka, meni je lično Unity mnogo, mnogo lakši. UDK ima više skupina alatki koje se veoma teško mogu savladati. Proces je dosta sporiji i teži, radim samo kao level i gameplay dizajner, ali imam često poteškoće kada level postane veliki i sa puno objekata, geometrije i osvjetljenja. Primjerice kada rebuildate geometriju ( BSP ) gotovo je pa nemoguće raditi u editoru ako u istom trenutku ne uradite i proces rebuildanja osvjetljenja, a ta dva procesa su jako duga. I da sad ne pričam o drugim stvarima, ali i pored toga što je UDK teži, puno mi je draži i mislim da je napredniji od Unitya.

Na muci se poznaju junaci ; Ako ne počneš, nećeš ni završit ; Bez muke nema nauke.
Moj PC  
1 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
CoLdPlay kaže...

Ako bude kakvih pitanja oko UDK-a rado ću pomoći, nemam vremena sad za neki opširniji post, možda sutra.

Što se tiče teme o težini između UDKa i Unitya, rekao bih da je sve stvar u tome kako se čovjek prilagodi i kako čovjeku više legne, također u prilog idu i tutoriali koji se prođu i kako se pređu. Tako da ja mislim da sve može biti od čovjeka do čovjeka, meni je lično Unity mnogo, mnogo lakši. UDK ima više skupina alatki koje se veoma teško mogu savladati. Proces je dosta sporiji i teži, radim samo kao level i gameplay dizajner, ali imam često poteškoće kada level postane veliki i sa puno objekata, geometrije i osvjetljenja. Primjerice kada rebuildate geometriju ( BSP ) gotovo je pa nemoguće raditi u editoru ako u istom trenutku ne uradite i proces rebuildanja osvjetljenja, a ta dva procesa su jako duga. I da sad ne pričam o drugim stvarima, ali i pored toga što je UDK teži, puno mi je draži i mislim da je napredniji od Unitya.

 

Upravo tako recimo import skeletal mesha u UDK-u i izrada charactera ili npc-a ide otprilike ovako :

- import u browser, podešavanje opcija i zatim moljenje  boga da sve dobro sjedne (poseban alat)

- podešavanje materijala i tekstura. (poseban alat)

- pregled animacija (poseban alat)

- izrada soketa (isti alat koji je i gore)

- kompoziranje animacija (animtree - poseban alat)

- ubacivanje actora na scenu podešavanje propertisa, definicija collidera (poseban alat)

- skriptiranje .......(poseban alat)

- testiranje

 

kako si i rekao 5-6 alata da odradiš posao {#} , al kako kažu naši stari bez alata nema zanata {#}

 

dok sve ovo u unitiyu je :

- import i definiranje animacija (gotovo simultano i u jednom prozoru (alatu)).

- dodavanje character collidera i character controllera

- skriptiranje (mada ako je character, a ne npc onda je to manje više gotvo i u drugom koraku)

- testiranje

 

maltene dupolo manje posla :)

A sad da ne pričam o skriptama u UDKu i Unityu.

 

Al opet kako si i samo rekao UDK je daleko bolji i stvar je privikavanja.

 

 

http://www.norgems.com
14 godina
offline
Game development

Zahvaljujem na komentarima.

Nigdje naći na stranicama Unity-a neki popis njegovih mogućnosti.

Konkretno me zanima kakve su mu mrežne mogućnosti, zna li netko?

 

 
0 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
sina-k kaže...

Zahvaljujem na komentarima.

Nigdje naći na stranicama Unity-a neki popis njegovih mogućnosti.

Konkretno me zanima kakve su mu mrežne mogućnosti, zna li netko?

 

 

Evo ti par tutoriala :

 

http://forum.unity3d.com/threads/136561-Networking-Tutorial

 

Network radi na principu socketa.

 

 

http://www.norgems.com
14 godina
offline
Game development

Zanimljivo štivo... hvala!

 

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Game development

http://unity3d.com/unity/licenses

tu imas popis mogucnosti obiju licenci

www.in-game.com.hr
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Game development

Samo da zahvalim svima koji sudjeluju u temi.

Dosta ste mi pomogli da se donese, nadam se, ispravna odluka.

I dalje svakako postajte vaša iskustva jer možda će biti od pomoći i drugima.

 

LP

 

11 godina
neaktivan
offline
Game development

vidim da si spomenuo neoaxis

mogu ti reci da je jako kvalitetan ali i podcjenjen engine

 

jedan hrvatski developer je napravio u neoaxis engine-u igru koja se zove sickbrick te sa dobrom idejom nasao izdavaca

a i licenca nije bas skupa, Indie Team je negdje oko 250 $ a Solo developer 99 $

www.in-game.com.hr
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Game development

Da, dosta ljudi mi je spominjalo OGRE a NeoAxis je zapravo derivat OGRE-a koji ga je u biti prerastao i postao komercijalan.

Izbor je za sada sužen na Unity i Neoaxis... no naposljetku, izbor ću  ipak ostaviti na programerima pošto su u tom polju ipak stručniji od mene.

13 godina
offline
Game development

Unity => praktičnije za programere i za mobilne platforme

UDK => napredan po pitanju grafike i managemente unutar enginea, ali je teže za početnike, također je teško naći Unreal Scriptera jer treba dodatno učiti Unreal Script. Rekao bih 3 do 6 mjeseci da se ufura.

 

Ja sam koristio UDK oko 3 godine.

Sad koristim Unity i radim na nekom projektu za tablete koji bi trebao biti uskoro gotov. Bavim se 3D dizajnom i animiranjem i mrzim Unity :P . Barem kad ga usporedim sa UDK. Ko da uspoređuješ patike od 500 kuna i one od 70 kuna sa tržnice.

Ali Unity je dosta praktičan, besplatan, Pro je jeftin.

Opet, UDK je "jeftiniji" i profitabilniji.

 

Unity ili UDK po meni. Prvo se razmotri što točno treba i onda se odabere engine.

 

Cryengine je alternativa. Ali ono... Najskuplji i još je "nov". Makar mislim da je sve C++ i Lua. Tako da lakše od UDK za programere. Također UDK je jako kompliciran sa multiplayer koliko sam čuo.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
tigerija kaže...

Unity => praktičnije za programere i za mobilne platforme

UDK => napredan po pitanju grafike i managemente unutar enginea, ali je teže za početnike, također je teško naći Unreal Scriptera jer treba dodatno učiti Unreal Script. Rekao bih 3 do 6 mjeseci da se ufura.

 

Ja sam koristio UDK oko 3 godine.

Sad koristim Unity i radim na nekom projektu za tablete koji bi trebao biti uskoro gotov. Bavim se 3D dizajnom i animiranjem i mrzim Unity :P . Barem kad ga usporedim sa UDK. Ko da uspoređuješ patike od 500 kuna i one od 70 kuna sa tržnice.

Ali Unity je dosta praktičan, besplatan, Pro je jeftin.

Opet, UDK je "jeftiniji" i profitabilniji.

 

Unity ili UDK po meni. Prvo se razmotri što točno treba i onda se odabere engine.

 

Cryengine je alternativa. Ali ono... Najskuplji i još je "nov". Makar mislim da je sve C++ i Lua. Tako da lakše od UDK za programere. Također UDK je jako kompliciran sa multiplayer koliko sam čuo.

 

Slazem se s tobom po pitanju Unity-a, sviđa mi se što podržava više jezika ali kada si vec spomenuo mobilne platforme to se jos dodatno naplacuje ;)
UDK je kompliciran na pocetku, za Unreal Script ti treba predznanje C jezika no kada se naviknes sve ce postati rutina (meni je za ucenje UDK-a trebalo oko 3-4 mjeseca)

 

Slazem se za Cryengine. Relativno je stur tutorijalima i treba ga dobro peglat. Lua je relativno lagana ali nista tezi nije ni UC

 

Samo da te pitam za cega razvijas igru da mi suzimo malo ovaj okrug ?

www.in-game.com.hr
14 godina
neaktivan
offline
Game development

Evo ja sam jos uvijek na postimavanju game assetsa u UDK-u , naravno poceo sam i programirat, ali jos nemam hvale vrijedan show off demo {#}

 

 

 

EDIT:

Ovo sam davno radio u Unityu

 

 

 

http://www.norgems.com
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.2.2013 11:16 (woodgamesfx).
 
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
woodgamesfx kaže...

Evo ja sam jos uvijek na postimavanju game assetsa u UDK-u , naravno poceo sam i programirat, ali jos nemam hvale vrijedan show off demo {#}

 

 

 

EDIT:

Ovo sam davno radio u Unityu

 

 

 

jako ljep rad u unity, sretno ti sa UDK-om

btw ovo je tvoje ? http://norgems.com

www.in-game.com.hr
14 godina
neaktivan
offline
Re: Game development
NinoHR kaže...

 

 

jako ljep rad u unity, sretno ti sa UDK-om

btw ovo je tvoje ? http://norgems.com

 

Da to je moja stranica, ono u planu je da tu trpam projekte isl. 

 

http://www.norgems.com
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice