S kojim programskim jezikom krenuti?

poruka: 17
|
čitano: 3.305
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
S kojim programskim jezikom krenuti?
Evo ovako zanima me s kojim programskim jezikom bi trebao krenuti
Vidio sam da pišete tamo C/C++ sad mi nije jasno koji ?
Totalni sam pocetnik tek sam krenuo citati o programiranju po forumima i zainteresiran sam prvo za andorid al sam odustao ipak cu destop app
Sad me zanima dali se moze krenuti C++ uciti bez C ili kako to ide
stvarno me zanima
Citao sam po drugim forumima preporucuju mi da krenem s C#
Mozete li mi pomoc? hvala
Jos se ucim :D
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: S kojim programskim jezikom krenuti?

Ovisi što želiš raditi. Svaki jezik je alat za nešto. Neki jesu ok za početak (C++/C#/Java), drugi baš i ne (čist C, asm...).

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
7 godina
neaktivan
offline
Re: S kojim programskim jezikom krenuti?
Mozes li mi reci sta mogu sa kojim alatom?
Jos se ucim :D
13 godina
neaktivan
offline
S kojim programskim jezikom krenuti?

Kreni s jezikom s kojim želiš, više manje u svakom možeš sve napraviti, a i prebacivanje s jezika na jezik nebi trebalo kasnije biti previše problematično.

 

Dosta ljudi počinje sa C-om ili C++ pa to sigurno nije loš odabir. Alati (ako misliš na IDE) su npr. Visual Studio (C++, C#, ...), Eclipse (Java, ...), Code::Blocks (C, C++)...

 

Čak možeš i online neke jednostavnije stvari raditi, npr.:

http://cpp.sh/

ಠ_ಠ Rolling on the floor laughing until someone jump on me a makes me stop rolling on the floor laughing but then I do it again cuz it's awesome
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: S kojim programskim jezikom krenuti?