Nova igra WIP

poruka: 18
|
čitano: 4.184
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

 Bok ljudi, radim na jednoj jednostavnoj igrici, recite kak vam se čini. 

 

Par screenshotova iz igre:

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

http://www.norgems.com
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.9.2013 11:38 (woodgamesfx).
 
8 0 hvala 4
14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Sinopsis:

 

Down Horizon

(priča)

4. listopada 1957 dosegnut je  Svemir,  nova granica čovječanstva. Sputnik 1  dokazao je svijetu snagu i moć tadašnje sovjetske znanosti. Maleni objekt težine svega 80 kilograma odjeknuo je u svijetu snažnije od atomske bombe. Od tada, čovjek više nije gledao u svemir kao nedosegnutu granicu, već kao mjesto u kojem će u budućnosti tražiti svoje mjesto, te postavio pitanje tko je slijedeći.

Nakon niza izvedenih pokusa Sovjetski Savez uspio je 12. travnja 196.1 lansirati i prvog čovjeka u orbitu oko zemlje .Bio je to sovjetski kozmonaut Jurij Aleksejević Gagarin. Prvi korak je učinjen, čovječanstvo je krenulo u eru svemirskih istraživanja, eru putovanja u nepoznato, eru pomicanja granica viđenog, eru prema cilju koji nema kraja. 

U tim ranim danima istraživanja zanos nacija, a samim time i čovječanstva, bio je na nivou entuzijastičke želje  da se svakim korakom, svakom misijom, granica toga puta pomakne za dionicu dalje, za korak više. 

John F. Kennedy: 25.05.1961 “We choose to go to the moon in this decade and do the other things. Not because they are easy, but because they are hard.”

Rukavica je bačena i Zapadni svijet je narednu granicu pomaknuo na Mjesec. Prirodni zemljin satelit koji eonima na svom putu poslušno prati zemlju, objekt koji je od ranih početaka ljudskih civilizacija plijenio pozornost čovječanstva. Mjesto gdje čovjek jednoga dana mora stići. Zapadni svijet se u tim danima odredio da njihov cilj, njihov dokaz superiornosti bude baš prvi korak 

čovjeka na Mjesecu, načinjen od strane zapadnog čvojeka. 

Nizom letova, misija i obavljenim eksperimantima zapad je u medijima stvorio sliku da svakim danom polako dostižu početni zaostatak, te polako sustižu Sovjete na putu prema zacrtanom cilju. 

Od čuvene Kenedijeve obznane slijedećeg cilja, jedan dio naučnih struktura, a samim time i Politbiroa, smatrao je da na tome cilju treba  stajati suvereni sovjetski kozmonaut, pripadnik Sovjetskog Saveza te produkt njihovoga znanja i moći, daleko prije Kenedijevog roka. Želja da se dokaže zapadu da u tihoj sibirskoj noći, na istoku postoji snaga koja može na bilo koji izazov odgovoriti prije i bolje. Jedan dio  sovjetskih znanstvenika i političara mislio je drugačije. Za cilj je imao jedno sasvim drugo mjesto, mjesto malo udaljenije od Mjeseca, mjesto koje ima posebnu pažnju u ljudskoj civilizaciji, mjesto za koje se ozbiljno smatra da može na svojoj površini sadržavati život, mjesto imenom Mars. 

1962. sovjeti su lansirali prvi međuplanetarni automatizirani svemirski brod prema plantu Marsu naziva Mars 1. Automatska sonda koja je trebala obletjeti Mars i poslati prve istraživačke rezultate sa tog planeta. Misija je imala za cilj odrediti intenzitet kozmičkih zračenja, jačinu magnetskog polja, sastav atmosfere, znakove postojanja orgnaskih spojeva na površini Marsa te utjecaj udara mikrometeorita na integritet same sonde. Drugi dio misije bio je testiranje svih utjeca na sam tijek misije možebitnog ljudskog putovanja na Mars. Misije koja bi jednog dana dovela čovjeka na Mars.

 

21.03.1963. na 11.000 km od Marsa došlo je do nenadanog prekida u komunikaciji sa sondom. 

Što se odvilo toga dana u kontrolnom centru dio je tajne za javnost te širi krug partijskih dužnosnika i vojske. Jedino što se javno zna da je tjedan dana nakon toga u podmorničkoj bazi Biensk ,namjenjenoj za stacioniranje i remont strateških nuklearnih podmornica te eksperimentalna plovila sovjetske ratne mornarice ,stigla depeša sa zahtjevom za prekomandu 36 sovjetskih podmorničara u starosti od 22-34 ,visine od 160-175 cm , težine od 60-75kg  te dobrog mentalnog i fizičkog zdravlja, te da se isti  po hitnom postupku rasporede u kompleks H, te da se na njima izvrše psihofizički testovi. 

Ono što je tajnost je i to, da je pola sata nakon  interferencija na povratnom signalu prema zemlji  iz kontrole misije odaslan  signal prema letjelici sa komandama za gašenje glavnog komunikacijskog releja prema Zemlji, te zahtjev za preopterećenje sustava kontrole gorivnih spremnika unutar same sonde. Komunikacija sa letjelicom Mars 1 prekinuta je na zahtjev vrhovne komande Sovjetske vlade s razlogom da druge sile ne prikupe daljnje odaslane signale  sa sonde. Sve više vezano uz Mars 1 stavljeno je pod oznaku visoke tajnosti. 

Sljedećega dana  u Pravdi je objavljeno da su zbog neuspjeha misije Mars 1  buduće misije istraživanja Marsa  odbačene. Fokus nacije  prebačen je na istraživanje Mjeseca i utrku sa Amerikancima u dostizanju istoga. 

Tekst je popračen naslovom: "Američki izazov je prihvaćen!" podnaslov: Ssveushićeni Sovjetski narod sa oduševljenjem podupire napore sovjetskih znanstvenika da u utrci čovječanstva na mjesec stignu sinovi Sovjetskog naroda."

U to vrijeme paralelno:

Podaci sa sonde poslani su na analizu. 

22.03.1963. Zvezdani grad u prostoru kompleksa C, tjedan dana nakon prekida komunikacije sa sondom Mars 1 . Tim znanstvenika analizira podatke prikupljenje sa Misije. Nepobitno dokazuju da je intrferenciju prvog signala upučenog prema zemlji  izazvao  oscilirajući periodički signal emitiran na frekfenciji 8600Hz u cikličkim periodama 1-2-3 semantički opisano  bip bip-bip bip-bip-bip. 

25.03.1963. u tajnosti se okuplja  tim znanstvenika sa zadatkom da

protumače izvor i značenje primljenog signala te definiraju plan slanja ljudske posade prema Marsu. 

Doneseni zaključci su slijedeći:

Izvor signala je nepobitno sa planeta Mars i smatra se da nije prirodnog podrijetla, znčćenje signala je nepoznato i zahtijeva daljnje istraživanje, što podrazumjeva i slanje ljudske misije prema istome. 

Za odabir samih kozmonauta odlučeno je da su dosadašnji eksperimenti sa pilotima zrakoplostva u misijama orbitalnih putovanja oko zemlje  nedjelotvorni za višemjesečno putovanje prema Marsu, a priprema istih na višemjesečnu izoliranost trajat će duže od obuke nuklearnih podmorničara za letove u svemirskom brodu. Za misiju prema Marsu odabrat će se četri najbolja podmorničara. S time da će jedan od njih biti sa funkcije reaktorskog časnika,  jedan sa funkcije navigatora, jedan sa funkcije lansera strateških projektila te jedan sa funkcije prvog ili drugog časnika kao nositelj misije. 

Za sam let potrebno je razviti nuklearni reaktor po uzoru na američki program NERVA. Reaktor će jednim dijelom osigurati potreban potisak za let brodom, a u drugoj mjeri osigurati proizvodnju električne energije za neophodno snabdjevanje brodskih sustava. 

Sama misija i brod bit će opskrbljeni sa dva eksperimentalna taktička nuklearna projektila iz sustava RX27M razorne snage djelovanja 40Kt po projektilu. Svrha ovih projektila je neutraliziranje bilo koje prijetnje nepoznatog podrijetla te izvršenje prvog eksperimenta lansiranja taktičkog projektila iz svemirskog broda.  

Cilj misije: 

1) Koristiti samo dalekometnu usmjerenu antenu te algoritam "tetr" za kriptiranje komunikacije. 

2) dovesti brod na mjesto sonde Mars 1, presresti signal i utvrditi podrijetlo. 

3) Izvesti lansiranje taktičkog projektila iz  više orbite Marsa na površinu mjeseca Fobos, prikupiti podatke o intenzitetu udara projektila te emisiji zračenja. 

4) Pri povratku s Marsa napraviti orbitalno oblijetanje Mjeseca te uključiti kratkometnu komunikacijsku  antenu  i vršiti javno emitiranje prema zemlji. Pri tome koristiti otvorene kanale i nekriptirane poruke.

5) izvršiti 40 orbita oko Mjeseca, pri kraju prve orbite uputiti otvoren signal prema Zemlji sa pozdravom sovjetskom narodu, Zemlji i čovječanstvu. Emitiranje video signala vršiti samo iz komandne kapsule broda za povratak na Zemlju.

6) u 40 toj orbiti udaljiti se od Mjeseca te se uputiti prema Zemlji

7) na 120000 Km od Mjeseca odvojiti se od stanice, istu uputiti na kurs prema Suncu

8) izvršiti 8 orbita oko Zemlje i započeti postupak spuštanja na zemlju, retro motore paliti na kraju osme orbite. To će osigurati povratak kapsule na područje teritorija Sovjetskog Saveza, konkretno na područjeNnovog Sibira. 

Vrijeme trajanja misije: 

Trajanje misije od Zemlje do Marsa predviđa se za 40 dana, od Marsa do Mjeseca 50 dana te povratak na Zemlju od Mjeseca 5 dana. 

Kronološki zakazani datumi:

Lansiranje misije izvršiti će se 22. studenog 1967. dolazak na Mars previđa se za datum od 17-22. prosinca. 1967. Dolazak do prve orbite Mjeseca zakazano je za 17.veljače.1967,a  sam povratak na Zemlju za 22.veljaču.1967.

Sama misija ima visok stupanj tajnosti i javnosti će se prezentirati samo izvještaj iz točaka 4, 5,6 i 8. 

U javnosti.

Mjesec, odredište i izazov zacrtano od strane amerikanaca prihvatio je i Sovjetski Savez, ali nizom misija do sredine 60-tih Amerikanci su prestizali sovjetski lunarni program. U  medijskoj javnosti sve je izgledalo da  prvi čovjek na Mjesecu neće biti sovjetski kozmonaut već američki astronaut.  

Da li je bilo tako …. (ide igra)

Evo i screenshotova. Drugi post.

http://www.norgems.com
 
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Evo i par screenshotova (ne iz igre već iz Blendera). Artwork radim u Blenderu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

http://www.norgems.com
 
3 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Sam GamePlay je koncipiran kroz niz komandi i statusa koje igrač mora pratiti i balansirati.

Igra je bazirana na poteze.

GamePlay video kada bude sve gotovo. Za sada radi sustav komandi, pomicanje isl. Sada balansiram odnose i uvodim zadatke i evente po turnovima. 

 

Preporuke su dobro došle :)

 

 

http://www.norgems.com
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP

Opako.

 

Slike 2 i 3, geeky stuff. Jel to kojim slučajem komandna konzola za upravljanje brodom? Što god da bilo, u svakom slučaju izgleda epic.

 

Nemam drugih komentara :)

What Andy giveth, Bill taketh away.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP
rustweaver kaže...

Opako.

 

Slike 2 i 3, geeky stuff. Jel to kojim slučajem komandna konzola za upravljanje brodom? Što god da bilo, u svakom slučaju izgleda epic.

 

Nemam drugih komentara :)

 

E hvala :)

 

Budem se potrudil ovaj vikend uplodat video gameplay.

 

Konzola za unos je dio gameplaya, ali je istina i malo "zaje*ana za korištenje, mislim namjerno sam i tak napravil :)

U suštini jedan dio akcija igrač "mora" obaviti putem konzole, a to je npr. kontrola rada reaktora, kontrola subsustava isl. Svaki input ima dvije moguće opcije komanda ili upit. Neštko kao instrukcija i parametar. Prvi dio komande je instrukcija, a drugi parametar. 

 

Npr. BA0 je instrukcija subsistema parametar 001 je očitanje stanja razina rashladne tekučine itd... 

 

Drugi ekran je za "navigaciju" stanicom

 

Treći ekran je za statistiku, missin objective i telemetrijska očitanja, tj. konzolni output statusa svih pojedinih subsistema i posade.

 

Igra je poprilično jednostvana, a opet komplicirana. 

 

Sad radim na balansiranju odnosa parametara isl. i tu moram dobro paziti da ne "zaje*em". 

 

http://www.norgems.com
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP
woodgamesfx kaže...
Konzola za unos je dio gameplaya, ali je istina i malo "zaje*ana za korištenje, mislim namjerno sam i tak napravil :)

Ne, ne, super je. To hoću reći. Podsjeća me na ona računala i displaye u stvarnim svemirskim letjelicama. I tamo je sve prilično kriptično. Potpuno si pogodio feeling ako si na to ciljao.

What Andy giveth, Bill taketh away.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP
rustweaver kaže...
woodgamesfx kaže...
Konzola za unos je dio gameplaya, ali je istina i malo "zaje*ana za korištenje, mislim namjerno sam i tak napravil :)

Ne, ne, super je. To hoću reći. Podsjeća me na ona računala i displaye u stvarnim svemirskim letjelicama. I tamo je sve prilično kriptično. Potpuno si pogodio feeling ako si na to ciljao.

 

Upravo to.

Sam rad na konzoli je dosta oklještren u odnosu na recimo AGC, recimo dosta olještrena verzija AGC  . 

BTW

imao sam na umu i to da je ovo ruska stranica (svojevrsni prototip Saljuta) koja prema kronologiji priče prethodi američkom lunarnom programu, pa sam i u tom pogledu uzeo u uvid recimo kako bi tehnologija za let na neku planetu u vremenu radnje u biti mogla izgledati {#}

 

PS.

Ako se bolje pogleda onda se da uočiti da recimo komandni modul broda (kapsule) u biti ne vuće na Sojuz već na Vostok na steroidima. 

 

 

http://www.norgems.com
14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Prva verzija, kada sam krenuo modelirati je bila na platformi Sojuza, ali mi se sam koncept s obzirom na kronološko vrjeme radnje nije sviđao, pa sam prionuo izradi malo "bizarnije" kapsule. 

 

 

http://www.norgems.com
 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Unity (ili nesto drugo) ili tvoj vlastiti engine? 

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Da samo poblize pojasnim o cem se radi u ovoj igri, ovo je copy/paste dio programskog koda u kojem su pobrojani subsistemi, svaki subsistem ovisi o nekom drugom sistemu te energiji. Energija ovisi o radu reaktora, reaktor ovisi o dubini sipke, pritisku i temperaturi. Ako reaktor dodje do kriticne tocke u bilo kojem sistemu,a to se ne reducira u postojecem potezu.. GAME OVER. itd... 

 

Kroz glavno racunalo izmedju ostalog igrac se brine i o radu sistema. Tako da prati da li su pojedini sustavi upaljeni ili ne. Ovisno o radu sustava moze odraditi i pojedinu aktivnost... itd... 

 

 

 

subsustavi[0].subsustav_ime = "Main CPU";

subsustavi[0].subsustav_opis ="";

subsustavi[0].sub_sustav_energija=5;

subsustavi[0].sub_sustav_is_power =true;

 

subsustavi[1].subsustav_ime = "Main MEM";

subsustavi[1].subsustav_opis = "";

subsustavi[1].sub_sustav_energija = 5;

subsustavi[1].sub_sustav_is_power = true;

 

subsustavi[2].subsustav_ime ="Cool SYS";

subsustavi[2].subsustav_opis = "";

subsustavi[2].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[2].sub_sustav_is_power=true;

 

subsustavi[3].subsustav_ime = "Life Support";

subsustavi[3].subsustav_opis="";

subsustavi[3].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[3].sub_sustav_is_power=true;

 

subsustavi[4].subsustav_ime = "Navigation CPU";

subsustavi[4].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[4].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[5].subsustav_ime = "Communication CPU";

subsustavi[5].sub_sustav_energija = 10;

subsustavi[5].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[6].subsustav_ime="Missle Sub Sys";

subsustavi[6].subsustav_opis="";

subsustavi[6].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[6].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[7].subsustav_ime="Main Antena";

subsustavi[7].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[7].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[8].subsustav_ime="Cool Pump";

subsustavi[8].sub_sustav_energija=15;

subsustavi[8].sub_sustav_is_power=true;

 

subsustavi[9].subsustav_ime="D2O Pump";

subsustavi[9].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[9].sub_sustav_is_power=true;

 

subsustavi[10].subsustav_ime = "CO2 Filter";

subsustavi[10].sub_sustav_energija=5;

subsustavi[10].sub_sustav_is_power=true;

 

subsustavi[11].subsustav_ime="Trajectory CPU";

subsustavi[11].sub_sustav_energija=5;

subsustavi[11].sub_sustav_is_power=false;

 

 

subsustavi[12].subsustav_ime="Main Engine Cooling";

subsustavi[12].sub_sustav_energija=15;

subsustavi[12].sub_sustav_is_power=true;

 

subsustavi[13].subsustav_ime="Backup Memory";

subsustavi[13].sub_sustav_energija=15;

subsustavi[13].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[14].subsustav_ime="Main Engine Ctrl Sys";

subsustavi[14].sub_sustav_energija=15;

subsustavi[14].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[15].subsustav_ime="Main Engine Pump";

subsustavi[15].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[15].sub_sustav_is_power=true;

 

subsustavi[16].subsustav_ime="Cord Memory";

subsustavi[16].sub_sustav_energija=5;

subsustavi[16].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[17].subsustav_ime="Capsule Power";

subsustavi[17].sub_sustav_energija=25;

subsustavi[17].sub_sustav_is_power=false;

 

 

http://www.norgems.com
 
1 0 hvala 2
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP
NiGHT_RiDER92 kaže...

Unity (ili nesto drugo) ili tvoj vlastiti engine? 

 

Da Unity.

http://www.norgems.com
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP
woodgamesfx kaže...
NiGHT_RiDER92 kaže...

Unity (ili nesto drugo) ili tvoj vlastiti engine? 

 

Da Unity.

Btw imas mali typo. "Awarens" .. valjda si mislio "awareness".

Kazem da ne zaboravis ispraviti ili mozda nisi uopce primjetio.

 

I umjesto "Hungry" (pridjev) da stavis "Hunger" (imenica, glad) ... mozda bi tako bilo bolje, ovo je samo prijedlog ;)

"Is Power" isto u "Is powered" 

 

:) Kazem, ovo je samo prijedlog, da ne shvatiš to nekako drugačije :D

 

________________________________________________________________________________________________________

 

Stalno uređujem jer stalno nesto nalazim pa ako je sve na engleskom da bude kako spada :

 

subsustavi[6].subsustav_ime="Missle Sub Sys"; (Missile)

subsustavi[6].subsustav_opis="";

subsustavi[6].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[6].sub_sustav_is_power=false;

 

subsustavi[7].subsustav_ime="Main Antena"; (Main Antenna)

subsustavi[7].sub_sustav_energija=10;

subsustavi[7].sub_sustav_is_power=false;

 

"Moral" sa e, znaci "morale" 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.9.2013 21:30 (NiGHT_RiDER92).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP
NiGHT_RiDER92 kaže...
woodgamesfx kaže...
NiGHT_RiDER92 kaže...

Unity (ili nesto drugo) ili tvoj vlastiti engine? 

 

Da Unity.

Btw imas mali typo. "Awarens" .. valjda si mislio "awareness".

Kazem da ne zaboravis ispraviti ili mozda nisi uopce primjetio.

 

I umjesto "Hungry" (glagol) da stavis "Hunger" (imenica, glad) ... mozda bi tako bilo bolje, ovo je samo prijedlog ;)

"Is Power" isto u "Is powered" 

 

:) Kazem, ovo je samo prijedlog, da ne shvatiš to nekako drugačije :D

 

Thanks {#}

Izmjenjeno.

 

http://www.norgems.com
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP
woodgamesfx kaže...
NiGHT_RiDER92 kaže...
woodgamesfx kaže...
NiGHT_RiDER92 kaže...

Unity (ili nesto drugo) ili tvoj vlastiti engine? 

 

Da Unity.

Btw imas mali typo. "Awarens" .. valjda si mislio "awareness".

Kazem da ne zaboravis ispraviti ili mozda nisi uopce primjetio.

 

I umjesto "Hungry" (glagol) da stavis "Hunger" (imenica, glad) ... mozda bi tako bilo bolje, ovo je samo prijedlog ;)

"Is Power" isto u "Is powered" 

 

:) Kazem, ovo je samo prijedlog, da ne shvatiš to nekako drugačije :D

 

Thanks {#}

Izmjenjeno.

 

 

Nemaš beda, btw dodao sam ti jos neke stvari koje bi mogao izmjeniti u prehodnoj poruci.

14 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Imam tj. koristim dosta "ugnježđenih" switcheva, dal ima koje elegantnije rješenje od toga?

http://www.norgems.com
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nova igra WIP

State machine (korištenje tranzicijske matrice umjesto nested switcheva) :

 

Prouči malo ovo, nikad to nisam radio ali su mi kolege ovdje objašnjavali davno prije, to ti je neki basic AI (ovo je za C++ jezik):

http://stackoverflow.com/questions/11306195/state-machine-use-transition-matrix-instead-of-nested-switch-cases-c

 

E da, sad sam se sjetio, posto je jedan od skriptnih jezika u Unityju C#, za C# je bila AI biblioteka (umjetna inteligencija), negdje na netu imas takve biblioteke

znam da sam nekad prije isprobavao sa time svakvakve gluposti, pa probaj to include-ati i iskoristiti.

 

___________________________________________________________________________________________________________________________


Još jedna stvar što se tiče igre, mozda da umjetsto tipke "ENTR" stavis "ENT", tako sam bar vidio na tim lunarnim modulima/letjelicama (u filmovima, itd ..)

da izgleda realisticnije.

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.9.2013 22:13 (NiGHT_RiDER92).
15 godina
neaktivan
offline
Nova igra WIP

Odlicno izgleda woodgames!!! Samo nastavi, jedva cekam isprobati malo!

Kapa dolje da si se odlucio za Blender, ja ga isto koristim za svoj projekt i treba mu promocije jer iz nekog cudnovatog razloga, artist community ga prezire... a alat je odlican!

 

Jedan savjet sto se tice podesavanja parametara:

digni LibreCalc (ili Excel). Tamo unesi sve sve parametre koje imas, i onda umjesto vrijednosti - razvij formule. U spreadsheet programima je to vrlo jednostavno i uz pomoc grafova mozes vrlo brzo vidjeti da li je nesto balansirano ili nije.

Jedan od dobrih primjera je uzeti kao unesivi parametar vrijeme; dakle, zelis da player postigne nesto u otprilike sat vremena. To ti je glavni unos u tablicu, i onda to razvodnis dalje u stvaran posao koji player mora odraditi.

 

Ako potrosis nesto vremena na ucenje LibreCalca, vjeruj mi da ce ti se isplatiti oko game designa 110%. Takodjer, kad jednom postelas vrijednosti, mozes ih izvesti u CSV file, komprimirati npr. zlibom i jednostavno ih priloziti uz igru kao .dat fileove.

So I ran faster, but it caught me here.... yes, my loyalties turned... like my ankle, in a seventh grade...
 
3 0 hvala 3
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice