Visual Basic i QBasic

poruka: 13
|
čitano: 3.048
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
Visual Basic i QBasic

E ovako, pocetnik sam u programiranju, mislim u skoli smo poceli nesto oko QBasica, ali sta ja znam, nastavnik je star i samo se vodi po nekoj staroj knjizi, pored toga nista ne zna, tako da i ne naucimo bas nesto puno od njega. Tako da sam zelio poceti samostalno uciti programiranje i gledao sam neke tutorijale u VisualBasicu i cini mi se da je dobar program, imam ga vec instaliranog. Znaci trebaju mi vasa misljenja o Visual Basicu i da li znate odakle mogu poceti uciti programiranje, i imajte na umu da sam pocetnik, znam sabrati, pomnoziti itd brojeve u QBasicu i tjt :D 

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Visual Basic i QBasic

Basic=QBasic=VB.. i noviji VBexpress (besplatan), pošto danas ne možeš u DOSu, koristi novije verzije (sve imaš na MSovim stranicama, upute, primjere.. besplatno).

osnova je jednaka, razlika je u dodanom windows dijelu-forme/objekti.. for-next je jednak kao i osnovni početnički primjeri.

problem, ako za školu trebaš qbasic, tad je možda praktičnije u njemu raditi-vježbati, osnove svih jezika su slične. Ali to je 'prošlo stoljeće', danas trebaš win appse, koliko ima smisla učiti staro.. VStudio je sve (VB, C++, C#, java..). Možda je vrijeme učiti novo. Zapravo koristi oboje, kao da voziš dva auta.. 'isto je'.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
neaktivan
offline
Visual Basic i QBasic

Blago tebi,nama samo preskoči qbasic

Fight with the best,die like the rest!
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Visual Basic i QBasic

Preskoči QBasic (njega pogotovo), VisualBasic (.Net) i prijeđi na nešto konkretno - C#, Java ili C++. Možda bolje C# ako ti se VB.Net čini ok.