Ugovor o djelu? - kako primiti novac iz EU

poruka: 3
|
čitano: 1.939
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Ugovor o djelu? - kako primiti novac iz EU

Pozdrav,

 

trebam savjet/pomoć kako primiti novce od EU firme preko Services agreement, što je ja mislim Ugovor od djelu?

 

Redovni sam student, završavam 2. godinu. Dobio sam super pounudu od jedne EU firme da radim part-time i 100% remote.

 

Posao je moderiranje različitog sadržaja te marketinške usluge. Trebao bih primati 2500 do max 5000kn mjesečno, ako to ima ikakve veze.

 

 

Pošto mi rad preko studentskog ugovora nije moguć, na koji način ja mogu primiti te njihove novce? Čitao sam negdje da bih trebao otvoriti j.d.o.o? Da li je to uopće moguće pošto sam redovni student? Da li trebam plaćati poreze ili nešto? Kako to uopće funkcionira?

 

Trebam li se maknuti sa roditeljske porezne kartice pošto ću zaraditi više od onih 15 ili 16 tisuća kuna godišnje?

 

Do sada sam uvijek radio preko Studentskog ugovora i sve više od toga mi je potpuna nepoznanica. Imate li kakav link ili svjet kako, što i gdje?

 

Hvala unaprijed.

 

 

 

Isprike moderatorirma ako je krivi podforum.

Red tuge, red bijesa
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Ugovor o djelu? - kako primiti novac iz EU

http://europa.eu/youreurope/citizens/work/taxes/income-taxes-abroad/index_hr.htm

 

Prošetaj do najbliže porezne ispostave, tamo ćeš dobiti najbržu i najtočniju informaciju.

 

Forumske savjete na tu temu izbjegavaj.

.

Poruka je uređivana zadnji put pon 3.7.2017 15:18 (maximilian).
12 godina
offline
Ugovor o djelu? - kako primiti novac iz EU

Moj savjet je od firme od koje primas novce da oni plate porez i salju ti papire kao dokaz da je porez placen i s tim papirom  mozes otici prijaviti porez. Naravno moras imati izvadak prilikom svakog placanja s njihove strane.