Pozdrav svima, prvo Vam moram objasnit cijelu pricu pa me zanima Vase misljenje. Laptop se vec dva puta pokvario u roku godinu i pol u oba slučaja se pokvario hard. Laptop je pod garancijom jos 2 godine i slao sam zahtjev za novi laptop ali sam odbijen jer se kvar nije u oba slučaja dogodio u roku od 6mj. I tako ja danas otišao podic laptop, u radnom nalogu pise obavljena ugradnja novog harda. Mene cijeli dan nesto kopka taj hard pokusavam ja doc do detalja i ja instaliram crystal disk info i pogledam, a ono pise 1880 radnih sati hard diska. Sad mene zanima ko je tu u krivu a ko u pravu. Zar nebi trebao ako je novi hard u pitanju pisat 0 radnih sati ili ajmo rec nekoliko, a ne 1880h. Necu imenovat niti servis niti ducan, samo trazim Vase misljenje jel to normalno ili nije, i koji bi mi sljedeci potezi trebali bit. Hvala unaprijed svima.
Novi hard disk koristen
- poruka: 18
- |
- čitano: 3.451
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Zeznuli te 100% i uvalili stari hard a tamo proizvođaču uzeli za novi koji će kasnije prodat.
Odi kod njih i reci im u čemu je kvaka i zapriti inspekcijama razno raznim i nek ti daju novi hard al zbilja novi zapakirani
-servis može napisati bilo što.. pitanje je samo dali je istina, time i uvijeti za garanciju ili zamjenu uređaja.. ako imaš dokaz muljaže 'svađaj se'.. tj radi što misliš da trebaš jer sad imaš nešto za svađu. Zato treba tražiti papire, provjeriti kod preuzimanja robe itd.
..npr dali je uopće disk bio pokvaren, može biti lažni servis...
Nabavi broj od servis i nazovi ih i reci im da vidis da to nije novi hard kako stoji u opisu naloga i pokusaj se dogovriti sa njima da ti daju novi i da ti treba laptop , seri da radis na njemu itd. Probaj prvo tako a ako neupali onda ide inspekcija i ostalo :)
Nabavi broj od servis i nazovi ih i reci im da vidis da to nije novi hard kako stoji u opisu naloga i pokusaj se dogovriti sa njima da ti daju novi i da ti treba laptop , seri da radis na njemu itd. Probaj prvo tako a ako neupali onda ide inspekcija i ostalo :)
-zašto ne obrnuto. Inspekcija, disk mora dobiti novi.. ili vratiti postojeći (koji je možda ispravan..). Ponekad treba đonom.. kad zaboli susretljivji su.
Inspekcija meni odma rekla da bi zapravo vec kod drugog kvara trebo dobit novi laptop jer nemogu otkrit sto uzrukuje kvar hard diska svakih 8mj, ali ajde nekim dogovorom se dogovorili jer zakonski treci kvar je automatski novi laptop. I danas kad sam podigo doso doma digo windowse i pogledo i sokiro se... Mislim da cu sad gurat do kraja jer je ovo krajnje bezobrazno... A takodjer nemogu doc do servisa nego moram laptop donjet u ducan a oni nose u servis takva je kao 'Procedura'
Evo htio sam samo javit situaciju... Dućan gdje sam kupio laptop se ogradio od ove situacije gdje će sami podić tužbu protiv servisa jer kako oni kažu "ovo je krajnje bezobrazno". Ovih dana bio sam na razgovoru u par servisa, od MR servisa, HG spota i Makromikra gdje su svi objasnili da ovo nema smisla i da NE postoji zakon koji bi omogućio ugradnju korištenog (polovnog) dijela ako je uređaj pod garancijom. Zvali su ne iz dotičnog servisa i rekli mi da ne shvaćaju u ćemu je problem jer iako je hard korišten još uvijek je funkcionalan, no kako sam im ja stvorio velike probleme oni će mi zamjenit hard NOVIM iz kutije gdje ću ja prisustvovat i dat će mi garanciju na novi hard od 2 godine. Kontaktirao sam i Acer gdje su sami rekli da ako je stvarno ugrađen polovni hard da je to kažnjivo dijelo i jednostavno nedopustivo. Laptop nije star niti 2 godine, a ovo bi bio već 4. hard disk. Ja sam već kod drugog kvara zahtjevao novi laptop jer mi nije normalno da svakih par mjeseci hard disk se pokvario, ali odgovor ovlaštenog servisa je bio da je hard "potrošna roba" te nemam pravo tražit novi. Nakon takvog odogovra ugradili su po meni već "potrošenu robu" ali u ovoj situaciji po njima to je sasvim ok. Zakonski imam pravo na novi laptop, dućan me također savjetuje da sve prijavim, udruga za zaštitu potrošača kaže da je ovo poveći prekršaj te me savjetuju da prijavim inspektoratu. Zanima me Vaše misljenje, ali po meni ne vidim drugi način nego sve prijavit jer s njihove strane je sve odigrano bezobrano i bez imalo poštovanja. Pitanje je kolko je takvih korisnika, a da nisu ni svjesni da imaju ugrađene rabljene dijelove od strane tog servisa i mislim da tome treba stat na kraj. Hvala Vam unaprijed...
Nakon svega ovoga kaj si napisal da su ti napravili vise niti jedne sekunde ne bi razmišljal i sve bi fino prijavil inspektoratu pa nek njima objašnjavaju svoja djela, makar na tvojem mjestu ja bi se već prije odlučili na taj potez.
Reci ti njima il novi laptop il inspektorat pa nek biraju jer to stvarno nema smisla, ako je crklo već cetiri komada nije to ocito do hdd-ova već je do laptopa.
Ja bih volio znati koji je to dućan/servis... Ako ti je bad ovdje javno objavit, molim te da mi pošalješ pm
Planiram kroz mjesec dva kupit laptop pa da si suzim izbor dućana
Ufff ne da bi im digo frku nego. ..
Ma daj živi bezobrazluk!
Daj i meni na pm ime dućana tj servisa!
A gle decki su u servisu tebi dali stari hard misleci kaj tulac zna mi cemo sebi uzeti/prodati gajnc novi, nazalost to rade SVI serviseri!
Hoćemo svi ime tog dućana :)
Tako je daj ime dućana
ime ducana molio bi i ja, iako mi uzasno mirise na extreme digital :)
Može i meni.
Pa kriv je servis, a ne dućan, taj servis može biti za sve dućane