Pozdrav svima,
Prije godinu dana sam u jednom "renomiranoj informatičkoj firmi" kupio eksterni hard disk. Dakle, ne posebno kućište + poseban disk kojeg sam stavio unutra, nego točno tako kako naslov kaže. :)
E sad... dotični je pred nekoliko dana odlučio otići vječna lovišta. Kako se na njemu nalaze neki podaci koji su dosta bitni (curini podaci vezani uz posao - na sreću, imali smo backup, ali ne tako brzo i lako dostupan, iz geografskih razloga), ja sam kućište otvorio u nadi da je riknulo samo kućište (po uputama diska, blinkanje LEDice na kućištu znači problem sa napajanjem) te disk spojio prvo u drugo kućište a potom direktno na matičnu ploču. Na žalost, pokazalo se da je otišao baš disk, i to njegova elektronika. :(
E sad, kako se postaviti prema servisu i "renomiranoj informatičkoj kući"? Oni će sigurno reći da nisam trebao otvarati, a pokazalo se da je krepao baš disk, što nema nikakve veze sa otvaranjem kućišta, a u slučaju da sam slao disk njima, tko mi garantira da bi podaci ostali na njemu u slučaju da se disk ostao čitav, a da je problem bio u kućištu? Ionako se sve te stvari šalju proizvođaču (distributeru), zar ne? Imma li kakve šanse dobiti novi uređaj (garancija je još 2 godine), ili makar samo novi disk? Ne vidi se da je kućište otvarano, osim što naljepnica koja pokriva šaraf malo slabije prianja na plastiku, a na jednom dijelu (kod Kensington lock utora) se vidi da je malo "cimano" i otvarano, no to su sitna oštećenja koja se lako mogu pripisati u svakodnevnoj eksploataciji kućišta/diska.
Mogu li se vaditi i na činjenicu da se radi o dosta raširenom problemu krepavanja upravo tih modela eksternih diskova, o čemu se naveliko priča na Maxtor-Seagate forumima (riječ je on Maxtor Basic 1TB)?
Hvala i lijep pozdrav svima,