Internet i mreža 2X

poruka: 4
|
čitano: 1.713
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Internet i mreža 2X

Da ne duljim, s mrežama sam amater i malo sam proguglao i informirao pa mi se sve smučkalo pa ako bi mogao od nekoga dobiti ukratko pomoć.

Imam 2 PC-a koji su sada jedan kraj drugoga, jedan Win7 (32bit) a drugi XP i oba spojena (žično) na internet preko T comovog D-Linka 584t i nisu umrežena. Na sedmici imam mrežnu a na Xp dvije. Imam viška i jedan Thompson 706i od Amisa.

PC sa sedmicom bih trebao premjestiti u drugu sobu cca 20 m udaljenosti u kojoj nema telefonski priključak. Kako naj jednostavnije naj efikasnije to spojiti da funkcionira internet na oba , možda neka bežićna opcija ili...? Pitanje drugo manje važno, dali bi se to dalo i umrežiti ?

Zahvaljujem

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Internet i mreža 2X

Ako sam dobro shvatio oba računala su spojena na isti router na internet... Ako je tako, onda su ti računala već u mreži jer komuniciraju preko istog routera. Jednostavno možeš premjestiti drugo računalo sa sedmicom u drugu sobu i spojiti žičano (za to će ti trebati malo duži kabel) kao što je to bilo i do sada, znači na isti router na kojeg je nakačeno i ono računalo s XP-om. Ako ti ta opcija predstavlja neki problem, možeš kupiti jedan od USB wireless adaptera pa nakačiti na računalo s Windows 7 i, ako ti router podržava wireless, onda se bežično spojiti. Kako bi ti mreža između dva računala funkcionirala (znači za razmijenu datoteka...) trebao bi omogućiti sharing na oba računala i postaviti ih na istu work grupu Osmijeh

 

Nadam se da sam ti barem malo uspio pomoći

16 godina
neaktivan
offline
RE: Internet i mreža 2X
lunac kaže...