Nosač za Joystick / H.O.T.A.S.

poruka: 3
|
čitano: 6.667
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Nosač za Joystick / H.O.T.A.S.

Napravih stvar iz naslova pa da podijelim s drugima koji bi htjeli nešto slično a boje se primiti pilu u ruke. Cilj teme je razmjena iskustava, pomoć oko izrade i postanje slika / opisa vlastitih uradaka.

 

Moj nije još 100% gotov, al glavni dio je, trebam još samo dotjerati sitnice.

 

  • Cilj mi je bilo potrošit što manje novaca, a da obavlja svoju funkciju i liči na nešto. Sav materijal me koštao nekih 170 kuna.
  • Inspiracija mi je bio Joylock Gaming Bracket. Više se ne proizvodi, al kad se je, mislim da je koštao 200€ par nosača.
  • Totalni sam početnik u izradi bilo čega, tako da slobodno kritizirajte jer i želim naučiti kako da ga poboljšam ili napravim nešto što je na neki način bolje od ovoga sad.

 

Materijal: daska i stege (prstenasti okovi za pilu za rezbarenje) iz Bauhausa, okovi u obliku slova L iz lokalne željezarije, crni sprej i vijci. U stegama sam napravio rupe za vijke.

 

Tip: prije nego sprejate drvo što bolje ga ispolirajte sa što finijim brusnim papirom na svim grubljim djelovima, da bude što je glađe moguće, inače se poslije mrvi.

 

Dimenzije su:

 

Širina 200mm

Duljina duže dasčice: 290mm

Duljina kraće dašćice: 145mm

Debljina dašćica: 18mm

 

Još mislim gumirati dijelove stega koji naliježu na stol za bolji grip, i izbušiti rupe za cable management u vertikalnim drvenim stranicama.

 

Tagovi: fsx, flight simulator x, elite dangerous, star citizen, dcs, falcon, simulacija, simulator, kokpit, kabina, joystick, hotas, nosač, držač, stalak, clamp, holder, stand, saitek, pro flight, x-55 rhino, x52 pro, rudder,  thrustmaster, warthog

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.1.2015 18:09 (FLes).
Moj PC  
14 0 hvala 4
14 godina
offline
Nosač za Joystick / H.O.T.A.S.

Update: