Praksa u Rijeci

poruka: 15
|
čitano: 4.822
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Praksa u Rijeci

Pozdrav svima,

 

Studentica sam diplomskog studija racunarstva u Rijeci, i moram naci praksu za odraditi. Pa bi me zanimalo da li netko zna ili ima kakvu informaciju u kojoj firmi bi s emogla odraditi i koje uopce primaju studente na praksu. :)  

16 godina
neaktivan
offline
Praksa u Rijeci

pozdrav

evo mene isto također zanima mogućnost prakse u nekoj od firmi sa područja Rijeke, 

pošto sam isto student informatike, a ne bih htio raditi u call centru kod vipa i t-com, već nešto ozbiljnije, ima li netko savjet kako se prijaviti na praksu i koja je firma dobra za praksu, 

*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
12 godina
neaktivan
offline
Praksa u Rijeci

Ja sam praksu u srednjoj obavio u riječkom KBC-u, u njihovoj informatičkoj potpori ili nešto slično, zaboravio sam kako se točno zove. Pošto tad nisam imao nešto iskustva samo sam popunjavao mjesečna izvješća o pacijentima u excelu i sastavljao narudžbenice za lijekove, ali možda vama daju nešto zanimljivije jer ste studenti. Možete još pitati u HEP-u ili nekom običnom servisu, ali siguran sam da to već znate. Sve u sveu, sretno s pronalaskom :)

 

Zaboravio sam spomenuti da je kolega iz mog razreda također obavljao praksu u KBC-u, ali on je bio u njihovom servisu, u sobi do moje.

Imagination will often carry us to worlds that never were. But without it we go nowhere.
Poruka je uređivana zadnji put sub 29.3.2014 22:07 (Reichz).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Praksa u Rijeci

hvala na odgovoru, pokušati su poslati zahtjeve pa ću vidjeti, šta će mi odgovoriti, 

ako je rijeć o servisu računala, to mi je isto zanimljivo, ali bolje je izbor tvoj izbor :)

 

*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
12 godina
offline
Re: Praksa u Rijeci
miller1985 kaže...