Studentska prava - Kamo dalje?

poruka: 8
|
čitano: 12.822
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Studentska prava - Kamo dalje?

Poštovanje.

Dakle, trenutno sam student Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu, prva godina, i sad mi je došlo iz dupeta u glavu da bih ipak želio studirati informatiku.

Znači, zanima me par stvari:

1) Prvo i osnovno, trenutno sam redovan student, bez plaćanja.
Ako bih se sad ispisao s arhitekture, da li mogu onda iduće godine upisati FER kao redovan student, te kako mogu opet ostvariti pravo na neplaćanje?

2) Koliko razumijem, za FER treba na maturi imati ocjenu iz mat+fiz=7. Trenutno imam mat i fiz 3.
Da li mogu onda uredno iduće ljeto ponovo pisati samo mat i fiz na maturi, te što se događa ako neki od tih ispita napišem gore (npr. dobim 2 iz mat)?

3) Ako se na neku foru uspijem sad, ovu jesen, upisati na TVZ (informatika), kakvi su uvijeti prelaza na FER?
Znači, da li mogu godinu dana biti na TVZ-u, pa se prebaciti na drugu godinu na FER-u.
Dakle, jel treba polagati razliku ispita tada, te kako bi plaćanje bilo rješeno?

4) Da li mi se možda više isplati ostat na TVZ-u ako bi sad uspio upisati?
Ili ako ne uspijem sad upisati, da li mi se iduće godine više isplati upisati TVZ?

5) Na koju foru bih se ja sad uspio upisati na TVZ? ...ili FER?

Sutra pičim na TVZ u referadu iscijedit sve moguće info, ali evo pitam tu, možda ima netko tko zna o čem priča.

I za kraj, kome bih se mogao obratiti za najviše informacija?

Fala unapred.

11 godina
neaktivan
offline
Studentska prava - Kamo dalje?

Pozdrav,