Nadam se da je tema postavljena u dobrom podforume,ako ne, moderatori...
Evo jedne teme za koju se nadam da će naći široki odaziv,jer problematika je sljedeća,(i da naglasim radi se o poslu/poslovima u IT sektoru) kako poslati molbu za posao putem e-mail.Vjerujem da svi ovdje znaju sastavit i životopis i molbu,isto kao što su i ovladali korištenjem e-mail klijenta
Situacija je sljedeća:nalazite na zanimljiv oglas za posao(koji naravno nalazite na Internetu)ustanovite DA UDOVOLJAVATE zahtjevima,i odlučite se prijaviti.Naravno poslodavac je naveo i adresu elektroničke pošte na koju možete poslati svoje podatke(Snail-Mail ne koristite,vjerujem).Znači,prijava na oglas/natječaj ide preko mail(a i vjerojatno ostavlja bolji dojam na poslodavca(ukoliko u kadrovskoj ne sjede tajnice sa rudimentarnim znanjem rada na računalu,te neće biti u stanju otvoriti mai :rolleyes:)Nakon sat,dva imate gotovu molbu i životopis,ali traži se i primjerak svjedođbe/diplome(kopija ne dolazi u obzir,osim ako kod kuće nemate replikator kao i vaš potencijalni poslodavac).
E sad,nema druge nego skenirati.Ali tu dolazim/dolazite do problema skenirati i .PDF,.JPG,.BMP ili nešto treće?
Životopis i molbu u kojem formatu?.DOC,.RTF,čujem da neki čak šalju u .PDF formatu????
Naravno sve troje šaljete kao prilog e-mailu(dali to treba kompresirati ili nema potrebe????)
Ostali sa sličnim dvojbama,iskustvima i s mogučim sugestijama,pozivam vas da se uključite,ipak vam je molba prvo korak do zaposlenja....