Evo ovak, ova tema je za sve koji su zakinuti ili imaju nekakvih problema sa tele2 mrezom.
Evo mojeg iskustva sa tele2 tj evo mog maila koji sam im poslao na koji jos uvijek cekam odgovor
Unaprijed se ispricavam ak izleti koja pogrdna rijec.
Zanima me, zasto vi velestovani tele2 u ovih neznam kolko vremena kolko sam kod vas, ste mi sad nasli skidat s racuna novce u vrijednosti jedne poruke, kad je saljem prema vama da mi aktivirate SMART tarifu. Sad prije nepunih 10min sam slao poruku prema vama za aktivacijom smart tarife, i skinuli ste mi uredno iznos s racuna u vrijednosti jedne obicne poruke kod vas koja je oko 45lipa ili koliko vec.
Pisalo je da pokusam ponovo u roku 2min i dapace, pokusao sam i pazite cuda, opet mi je skinulo s racuna iznos u vrijednosti jedne poruke.
Zvao sam vasu sluzbu za korisnike 17.10 i 18.10 i u ta dva dana su mi vasi nesposobni agenti presutili da se ima problema sa reaktivacijom SMART tarife, da bi na kraju mogo pohvalit danasnjeg vaseg kolegu koji mi je uspio sve to ljepo reci i ispricati se. Ali mi jedna stvar nije jasna. di su meni nestale hebenih 18kn s racuna? imo sam poziv od manje od minute i par poruka u vrijednosti ni vise ni manje nego 3kn eventualno 4. Vas kolega mi je rekao da je danas bilo puno spajanja na mobilni internet, koji je, pazite cudom, meni iskljucen u postavkama tj podatkovni promet je iskljucen, provjeravao sam danas dok sam bio spojen s vasim kolegom danas.
Sve u svemu, jedno jako neugodno iskustvo koje me nagnalo na razmisljanje o promjeni mreze na T-mobile ili VIP ili bonbon.
Toliko od nezadovoljnog korisnika u ovo vrijeme od kad sam prenjeo broj na vasu mrezu, di su me zeznuli i u ducanu kad sam trebo proc 100kn jeftinije jer sam broj prenio u vasu mrezu al sam i tu ostao skracen kao danas.
Lijep i srdacan pozdrav od srca vam zeli vas nezadovoljni korisnik Zvonimir. :)
kao sta se tu vidi, tele2 me vec u samom startu nasamario i kao odstetu za tih 100kn mi je uplatio samo koju kunu na racun, nije bilo vise od 5kn to se sjecam