Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

poruka: 12
|
čitano: 3.776
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
protjeran
offline
Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Je ovo dovoljan razlog zašto reklamirati disk ? Error scan se trenutno vrti a Health ovako kaže

 

 

AŠrot Superman, Gigabyte Kryptonite, If you want ŠROT buy ASRock, if you want quality buy Asus
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Da. Taj Reallocated sectors count ti znači da ima bad sectora po disku i da elektronika seli dio podataka po ispravnim dijelovima. Uskoro će joj ponestati mjesta i više neće imati kamo sa podacima iz oštećenih sektora.

 

Backupiraj sve dok ti nije kasno i nosi disk u servis. Prije toga, zamijeni kabel da se uvjeriš da nije do njega...

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
protjeran
offline
Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Nemogu zamijenit kabel jer je to prijenosni WD Elements

AŠrot Superman, Gigabyte Kryptonite, If you want ŠROT buy ASRock, if you want quality buy Asus
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Onda zamijeni USB kabel i probaj na drugom portu ili još bolje drugom PCju.

 

Ako i dalje ima errora - reklamacija.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
protjeran
offline
Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Na svakom ista stvar .. ide on u LInks

AŠrot Superman, Gigabyte Kryptonite, If you want ŠROT buy ASRock, if you want quality buy Asus
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Ista stvar je kod mene na drugom laptopu, disk je star godinu dana, ali dok trkelja dobro je, kad rikne budemo mijenjali, a disk je Hitachi 320GB 7200RPM.

 

Planiram stavit WD Scorpio Black 750GB 7200RPM.

HDD HITACHI 320GB HDD HITACHI 320GB
Valentin
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.1.2013 18:42 (Valentin17).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Pitanje u vezi reklamacije i garancije.

 

Vraćam sutra disk Samsung 1TB HD103SJ u Links koji se počeo puniti sa bed sektorima, ili kako god, baca mi erorre tokom čitanja sa diska.

On je unutar garancije, ali je košta 499 a ne vidim ga u ponudi od linksa više. Znači ako bude priznat kvar, onda bih trebao odabrati hard do te cijene zamjenski ili nadoplatiti? Jer po toj cijeni se može jedva dobiti 500gb :/

 

Ovo je već drugi Samsung 640gb koji sam vratio na servis, koji je zamijenjen sa WD Blue 640gb i od wd od tad radi ko beba :(

Zato sam se namjerio na 3.5" WD Blue 1TB. Eventualno manji 2.5" WD Scorpio Black 750gb.

 

Užasno sam razočaran sa Samsungom, koštalo me živaca i vremena, ali hvala bogu uspio sam spasiti bitne stvari i na vrijeme prebaciti backupove.

last.fm/user/jolly_bravo
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd
jollyb kaže...

Pitanje u vezi reklamacije i garancije.

 

Vraćam sutra disk Samsung 1TB HD103SJ u Links koji se počeo puniti sa bed sektorima, ili kako god, baca mi erorre tokom čitanja sa diska.

On je unutar garancije, ali je košta 499 a ne vidim ga u ponudi od linksa više. Znači ako bude priznat kvar, onda bih trebao odabrati hard do te cijene zamjenski ili nadoplatiti? Jer po toj cijeni se može jedva dobiti 500gb :/

Trebaš dobiti odgovarajući disk.

Nikakav povrat novca.

12 godina
neaktivan
offline
Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd

Da li je 1 bad sector dovoljan razlog?

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd
Old Iggy kaže...
jollyb kaže...

Pitanje u vezi reklamacije i garancije.

 

Vraćam sutra disk Samsung 1TB HD103SJ u Links koji se počeo puniti sa bed sektorima, ili kako god, baca mi erorre tokom čitanja sa diska.

On je unutar garancije, ali je košta 499 a ne vidim ga u ponudi od linksa više. Znači ako bude priznat kvar, onda bih trebao odabrati hard do te cijene zamjenski ili nadoplatiti? Jer po toj cijeni se može jedva dobiti 500gb :/

Trebaš dobiti odgovarajući disk.

Nikakav povrat novca.

hm...

 

već sam imao sličnu situaciju baš kod njih. kao što sam naveo, nije bilo samsunga f1 od 500 gb, te su ponudili wd 640gb, jer su bili u cijeni razlike par kuna. naravno da sam uzeo.

sad baš i ne bih.

dosta sam kupovao kod linksa, mislim da nikad nisam dobio ni povrat novca. tako da ako sad dobijem povrat novca bih trebao biti sretan :/ ne znam otkud će izvući točno taj disk, ako ga nemaju.

iako sad vidim da ako dodam na 499kn vrijednosti diska još 300 kn, mogu "dobit" wd eksterni od 2TB. ne znam, vidjet ću kad ga vratim na servis.

last.fm/user/jolly_bravo
16 godina
online
Re: Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd
jollyb kaže...
Old Iggy kaže...
jollyb kaže...

Pitanje u vezi reklamacije i garancije.

 

Vraćam sutra disk Samsung 1TB HD103SJ u Links koji se počeo puniti sa bed sektorima, ili kako god, baca mi erorre tokom čitanja sa diska.

On je unutar garancije, ali je košta 499 a ne vidim ga u ponudi od linksa više. Znači ako bude priznat kvar, onda bih trebao odabrati hard do te cijene zamjenski ili nadoplatiti? Jer po toj cijeni se može jedva dobiti 500gb :/

Trebaš dobiti odgovarajući disk.

Nikakav povrat novca.

hm...

 

već sam imao sličnu situaciju baš kod njih. kao što sam naveo, nije bilo samsunga f1 od 500 gb, te su ponudili wd 640gb, jer su bili u cijeni razlike par kuna. naravno da sam uzeo.

sad baš i ne bih.

dosta sam kupovao kod linksa, mislim da nikad nisam dobio ni povrat novca. tako da ako sad dobijem povrat novca bih trebao biti sretan :/ ne znam otkud će izvući točno taj disk, ako ga nemaju.

iako sad vidim da ako dodam na 499kn vrijednosti diska još 300 kn, mogu "dobit" wd eksterni od 2TB. ne znam, vidjet ću kad ga vratim na servis.

Prvo je pitanje što imaju i što mogu ponuditi zauzvrat.

Povrat novca je zadnja i zakonski komplicirana varijanta, a koja posebno kod diskova ima dosta "repova".

Što znači da ga sad ne bi uzeo?

16 godina
offline
Re: Je ovo dovoljan razlog za reklamirati hdd
Old Iggy kaže...

Prvo je pitanje što imaju i što mogu ponuditi zauzvrat.

Povrat novca je zadnja i zakonski komplicirana varijanta, a koja posebno kod diskova ima dosta "repova".

Što znači da ga sad ne bi uzeo?

Kad pitaš koji ne bi uzeo, na koji misliš? ali vjerojatno bih uzeo ono što bi ponudili + mogućnost nadoplate za neki od 1tb ako bi bio manji od 1b.

 

Moram reći da sam budala, tek sam maloprije stavio disk iz kučišta da provjerim stanje direktno preko sata kabela na matičnoj, kad ono nema greške (slika prva) i stanje diska je skočilo na, ostala je poruka o greškama u komunikaciji (druga i treća slika),

znači da bi problem mogao biti u LC Power kučištu (esata + usb 2.0) ili kablu, ali ovo mi onda daje još dodatnog posla vremenski da testiram kučište tj kablove kako radi. jer primarno spajam preko esata kabela na utor od matične ali ne mogu onda preko nijednog programa vidjeti stanje harda (stavim naknadno sshot).ni ne znam da li se takav esata kabel može kupiti posebno u dućanu. probat ću spojiti bracket (koji je došao s kučištem od harda) direktno na matičnu , možda je nešto do utora...

dok preko usba mogu, ali je transfer fajlova, synctoy i backup spor i mogu pročitati stanje diska s greškama.

 

umoran sam već od kablova i utora, i grešaka :(

 

 

EDIT: na kraju problem riješio da sam stavio esata bracket u komp, on dolazi s eksternim kučištem. sad barem hard disk sentinel pokazuje normalno stanje diska i disk je na 100% performance i healt. samo što pokazuje otprije poznat problem "Problems occurred between the communication of the disk and the host 74 times. No actions needed." Bitno da problem riješen. i bolje pazim kako su kablovi čvrsto umetnuti u utore

1 1
2 2
3 3
last.fm/user/jolly_bravo
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.1.2013 17:38 (jollyb).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice