Pozdrav svima,
Evo imam LG-ovu pržilicu staru par mjeseci i sad kad hoću spržiti igru za Xbox360 piše mi da je kapacited DVD-DL (verbatinovog) je 7.95 GB a ustvari je 8,5 GB.
E sad igra iznosi 8,3 GB i molio bi vas za pomoć
Hvala
Pozdrav svima,
Evo imam LG-ovu pržilicu staru par mjeseci i sad kad hoću spržiti igru za Xbox360 piše mi da je kapacited DVD-DL (verbatinovog) je 7.95 GB a ustvari je 8,5 GB.
E sad igra iznosi 8,3 GB i molio bi vas za pomoć
Hvala
pogle sliku, dvd štima problem je kako oni označavaju veličinu
^^
8,547,991,552 byte=7.92GiB
Evo hvala na odgovoru ali i dalje na znam kako da onda spržim igru?
Ispricavam se sto smetam,,nisam bas neki znalac sto se tice racunala pa me zanima samo dali ovaj proizvod moze prziti dvd,cd itd,hvala na odgovoru.....
Ispricavam se sto smetam,,nisam bas neki znalac sto se tice racunala pa me zanima samo dali ovaj proizvod moze prziti dvd,cd itd,hvala na odgovoru.....www.google.hr/imgres?q=DVD±RW+SAMSUNG+SH-S222AB/BB,+22x,+crna,+SATA,+Dual+layer,+DVD-RAM,+bulk&num=10&hl=hr&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=K56nxL7_WmNpxM:&imgrefurl=http://www.links.hr/?naziv=dvd-rw-samsung-sh-s222ab-bb-22x-crna-sata-dual-layer-dvd-ram-bulk&option=artikl&id_artikl=052.112.335&docid=T4xB7zrgZnxT_M&imgurl=http://www.links.hr/photo/big/052.112.377.jpg&w=400&h=400&ei=ljByUM75DcnctAaAn4HwBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=466&vpy=177&dur=1044&hovh=225&hovw=225&tx=125&ty=91&sig=102997826404027195908&page=1&tbnh=151&tbnw=155&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:2,s:0,i:73
Naravo da može,sve osim Blu Ray-a
pogle sliku, dvd štima problem je kako oni označavaju veličinu
^^
8,547,991,552 byte=7.92GiB
Evo hvala na odgovoru ali i dalje na znam kako da onda spržim igru?
-ako velićina potrebnog sadržaja ne stane na medij (postoje mediji malo većeg kapaciteta, skupi) ili uz overburning koji ovisi o snimaču i mediju, nikako. (moguće, ako se utilsima vidi koji je sadržaj i dali je stvarna veličina namjerno veća ili više puta snimljen isti sadržaj.. tad se taj 'višak' može izbaciti). Tvornički (odštampan) medij nema problema s malo većim kapacitetom ili lažnim sadržajem u TOCu.
To je jedan od jednostavnih i efikasnih načina zaštite od kopiranja. Zato izdavači vole konzole, ne vole PCje (tj ne vole mountan ISO i torrente). Zato igru treba kupiti, dok se kopiranje prepušta piratima.
Možeš sa MaxBurn pržilicama (tj. FW-om za LiteON) pržilice.
Moja modana iHAS122 u iHAS324 MaxBurn na Verbatim medije sa IMGBurnom može spržiti cijeli ISO bez da mu išta fali.
Možeš sa MaxBurn pržilicama (tj. FW-om za LiteON) pržilice.
Moja modana iHAS122 u iHAS324 MaxBurn na Verbatim medije sa IMGBurnom može spržiti cijeli ISO bez da mu išta fali.
Hvala na odgovoru,možeš mi samo još reći kako da je modam?
Prvo trebaš imati LiteON pržilicu iHAS122 revB (mora biti revB, nikako revA ili revC jel imaju samo 1MB ROM-a).
I onda force flashash MaxBurn iHAS324 firmeware (iHAS124 i iHAS524 MaxBurn ne rade na njoj, 324 radi provjereno).
Za ostalo, googlaj, jer taj FirmeWare je razvijen od strane "zajednice" da pokaše M$ da se može
napraviti identična kopija XBoX360 igre.
Jesam. Sve druge pržilice prijave da je "8179MB" previše i da ne može spržiti,
nego samo "probati" overburnati (što se neće desiti, kod verificiranja će reći da je samo 97% ISO-a snimljeno).
Kada je stavljen pravi FirmeWare, onda ne izbaci grešku nego počne prženje i to je to.
Verifikacija = 100%, XBoX360 ne izbacuje grešku da treba očistiti laser/medij.
Kod nas su sada ostale samo RevC, a max burn model ne postoji kao samostalan model,
nego možeš kupiti iHAS124 revB i staviti max burn firmeware. No nwm, nema ih kod nas.
Lucky me, imam jednu koju prodajem (nemam XBoX360 i ne planiram ju koristiti za to).
Ma sve se razbije osim Nintedo-a.
GC im medije snimljene izvana prema unutra. Razbijen tek preko save-gamea preko save-kartice.
Wii ima snimljene medije normalno, ali zaštićenu optiku od ver 4.3. Razbijen preko GC fore, da Wii nema podršku za GC nebi ni bio razbijen.
Wii-U stiže, imat će podršku za Wii igre, exploita na bacanje.
-nije samo MS (da nije Xboxa, windowsi nemaju baš nikakvu zaštitu.. stari DOS je imao prvu disketu 1.68MB..), svi ostali izdavači, pogotovo igre ili crtići. Često uopće nije potreban overburn nego editiranje (kompilacija) originala.
-npr stara 'zaštita' koja je vrlo česta, snimanje audio trakova, muzika u igri.. koja se namjerno natrpa malo više (nekoliko sekundi). Audio traka se može izbaciti ili skratiti-prekodirati..
Video je lako shrinkati (neznatni gubitak) ali crtići obično stanu na pola DVDa.. izdavač napravi master koji isti film indexira nekoliko puta, umnožen kapacitet, lažni nepostojeći sadržaj, koj nije potreban za normalno korištenje ali kod kopiranja imaš problem.
Uz sve to, ako imaš original, nema razloga mučiti se snimanjem (i kupovanjem posebne opreme, medija..) kad već postoji alternativna kopija kod koje je taj 'bug' fixan, kao i moguća zaštita.
... kao da se zaboravilo, originalan medij sigurno ima neki oblik zaštite kao SecuROM, DRM.. alternativni nema. Problem kapaciteta je samo jedan od problema koji je manje bitan (google ima malo odgovora upravo zato).
samo nastavite sa off-topicom. tek tad mi ova tema postaje sve zanimljivija i zanimljivija :)
-nije samo MS (da nije Xboxa, windowsi nemaju baš nikakvu zaštitu.. stari DOS je imao prvu disketu 1.68MB..), svi ostali izdavači, pogotovo igre ili crtići. Često uopće nije potreban overburn nego editiranje (kompilacija) originala.
-npr stara 'zaštita' koja je vrlo česta, snimanje audio trakova, muzika u igri.. koja se namjerno natrpa malo više (nekoliko sekundi). Audio traka se može izbaciti ili skratiti-prekodirati..
Video je lako shrinkati (neznatni gubitak) ali crtići obično stanu na pola DVDa.. izdavač napravi master koji isti film indexira nekoliko puta, umnožen kapacitet, lažni nepostojeći sadržaj, koj nije potreban za normalno korištenje ali kod kopiranja imaš problem.
Uz sve to, ako imaš original, nema razloga mučiti se snimanjem (i kupovanjem posebne opreme, medija..) kad već postoji alternativna kopija kod koje je taj 'bug' fixan, kao i moguća zaštita.
... kao da se zaboravilo, originalan medij sigurno ima neki oblik zaštite kao SecuROM, DRM.. alternativni nema. Problem kapaciteta je samo jedan od problema koji je manje bitan (google ima malo odgovora upravo zato).
Naravno da se i XBoX360 iger mogu editirati i snimiti, i radit će i kad je medij 97% snimljen,
ali problem sa izbacivanjem grešaka kad si u meniju (očistite medij/laser) i nije takav problem,
kao što je problem kad dobiješ opomenu od M$ da prestaneš koristiti piratske igre.
Nakon toga slijedi perm-ban konzole.
Ako se snimi MaxBurn LiteOn optikom, taj problem nestaje, i možeš haklati online koliko te volja.
Zato se sve XBOX360 XL provlače kroz "filtre" koji provjeravaju dali je sadržaj editiran i ispravan.
Ništa ne smije biti editirano. Ako nije, onda nasmiti i to je to.