Dakle, nakon 2 godine i 5 mjeseci riknuo Vertex 4 128GB.
Večeras surfao, gledao neki film i dopisujem se na Hangoutsu, i najednom se smrzne komp. Resetiram, kad ono ništa... Stoji polusmrznut i nakon 20 sec uđe u UEFI.
Odmah sam posumnjao na SSD, i odem u SATA postavke i vidim da ga nema prikazanog...
Otvorim kutiju, preštekam kablove par puta (SATA i napajanje) i ništa. Ostali diskovi/DVD-RW normalno prepoznati na istim kablovima...
Dakle riknuo je SSD. Bio je inače na 98% što se tiče iskorištenosti, dakle još je trebao radit dugi niz godina, no elektronika se očito nije slagala s tim...
Sad me zanima koja je procedura. Kupljen je u centro.hr, vrijedio je tada 954kn. Ima 5 godina garancije.
Koja su mi prava pošto pretpostavljam da ga oni ne mogu popravit i da će mi morat dat novi, a pošto se on više ne proizvodi imam li pravo na SSD po toj cijeni po izboru ili kako? Nebi baš volio da mi uvale neki svoj refurbished ili nešto tak slično...
Imam li pravo možda na povrat novca?
Sutra ću ih zvati odmah ujutro no htio bi se prvo informirat ovdje... Također koja je procedura s podacima na njemu, meni nije problem jer imam backup svega, no problem mi je jer su na njemu sve moguće moje lozinke, hrpa original softvera (Win 8.1, Office 2013, Visual Studio) i sl. pa nebi htio da se netko toga dočepa...