Sve o Steamu na Linuxu

poruka: 30
|
čitano: 5.996
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Sve o Steamu na Linuxu

Richard Stallman se izjasnio o Steamu na GNU/Linuxu

 

Richard Stallman, osnivač i predsjednik Free Software Foundationa, aktivist i najutjecajniji promotor slobodnog softvera, izjasnio se o aktualnoj temi – dolasku Valveovog Steama na GNU/Linux platformu. Evo što kaže...

 

Windows 8 je pogurao Steam na Linux

 

Konferencija videoigara Casual Connect u Seatleu koja se održala od 24. do 26. srpnja je ubrzo postala tema mnogih “non-gaming” portala, ali ne zbog videoigara nego zbog hrabre izjave bivšeg Microsoftovog zaposlenika i suosnivača Valve kompanije Gabe Newella. Naime, izjavio je kako je novo izdanje Windowsovog operacijskog sustava katastrofa za svakoga u PC svemiru. Nadalje, smatra da će Valve neuspjehom Windows 8 sustava izgubiti neke od vrhunskih proizvođača računala koji će napustiti tržište, zbog čega je pametno imati alternativu koja će spasiti situaciju. Ta alternativa je Linux na koju je Valve odlučio portati Steam klijent, Left 4 Dead 2 videoigru, a u budućnosti i druge naslove.

 

Steam napokon dolazi na Linux

 

Zasada samo na Ubuntu, ali na službenom blogu je napisano kako je plan širenje podrške i na druge distribucije. Ubuntu je odabran zato što je razvoj tek počeo, pa se ne bi bilo pametno izlagati velikom broju distribucija jer bi to znatno usporilo razvoj. 

 

Valve zapošljava Linux developere

 

Valve proširuju ekipu i zapošljava iskusne Linux developere. Ne samo ljude koji imaju iskustva s OpenGL-om i razvojem igara, već i ljude koji su stručnjaci u svim aspektima Linux operacijskog sustava.

 

Canonical surađuje s Valveom oko integracije Steam Linux klijenta u Ubuntu

 

Canonical je započeo razgovore s Valveom kako bi osigurao što bolju podršku za Steamov Linux klijent na Ubuntuu. Canonical već ima način distribucije komercijalnih igara putem svojeg Software centra, tako da neka iskustva kako to treba izgledati sigurno već imaju. Dobra integracija sa Steamom bi mogla značiti ogroman  korak naprijed za Canonical jer je jedna od glavnih zamjerki Linuxu nedostatak kvalitetnih igraćih naslova.

★ Regionalni portal posvećen Linuxu i otvorenim sustavima - www.linuxzasve.com
Moj PC  
16 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu

Bitno je još napomenuti da, osim suradnje sa Canonicalom, Valve surađuje i sa developerskim timovima zaduženim za grafičke drivere na linuxu, tako je recimo Intel u zadnje vrijeme napravio dosta poboljšanja u svom driveru, a isto će se vjerojatno dogoditi i sa otvorenim ATI driverima...

 

Također je ovo prilika i da Mesa malo ubrza sa razvojem, i ubrzanim tempom dosegne OpenGL 3.3 specifikaciju...

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
15 godina
neaktivan
offline
Sve o Steamu na Linuxu

Ovo je odlicno. Steam je pokretac zaostalog linux tocka sto se tice grafike i igara. Nema igara jer nema drajvera, nema drajvera jer nema igara i tako u krug...

Samo mislim da im se ovo nece isplatiti. Linux igraci brojem su nista u usporedbi sa win-om.

 
1 5 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Arxi kaže...

Linux igraci brojem su nista u usporedbi sa win-om.

Jesi li siguran? Koliko puta treba pokazati da se opensourceaši ne boje potrošiti svoj novac? Baš je na linuxu lakše prodati igru jer je manja konkurencija, linux gameri su gladni a wine ne zadovoljava sve potrebe :D

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
rustweaver kaže...
Arxi kaže...

Linux igraci brojem su nista u usporedbi sa win-om.

Jesi li siguran? Koliko puta treba pokazati da se opensourceaši ne boje potrošiti svoj novac? Baš je na linuxu lakše prodati igru jer je manja konkurencija, linux gameri su gladni a wine ne zadovoljava sve potrebe :D

Ako si "gamer" onda ne mozes imati linux. Jer budimo realni, Alien Arena / Warsow / Americas Army igraca ima mnogo manje nego klinaca koji svaki dan prze CoD, BF... itd.

 

Tesko mi je povjerovati u linux igranje zbog toga sto linux cak i kao desktop platforma se ne moze mjeriti sa windowsom IMO.

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2012 17:23 (Arxi).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Arxi kaže...

Ako si "gamer" onda ne mozes imati linux. Jer budimo realni, Alien Arena / Warsow / Americas Army igraca ima mnogo manje nego klinaca koji svaki dan prze CoD, BF... itd.

Pa ne vidim kako su Linux i gamer međusobno isključivi pojmovi. Što ako sam ja Warsow gamer? Ili America's Army gamer? Ima Linux igrača daleko manje, nitko to ne spori, ali ne bih rekao zanemarivo manje. Jednom EA koji cilja PC/Windows, PS3 i Xbox istovremeno, Linux udio ne znači ništa, ali indie developerima znači dosta.

 

Evo ti analize nekoga tko je u tom poslu i zna o čemu govori, pa pročitaj:

http://blog.wolfire.com/2010/05/The-state-of-Mac-and-Linux-gaming

 

i još malo sa nešto svježijim podatcima:

http://gamasutra.com/blogs/EZacharyKnight/20120706/173717/2012_The_Year_Of_The_Linux_Game.php

 

No ono što je bitnije je da bi ovaj Valveov potez (ako prođe onako kako najavljuju) mogao povećati broj Linux igrača i udio Linuxa općenito. Stallman se (očekivano) žali kako je Steam zatvoren, vlasnički software i kao takav protivan duhu FOSS ideje, ali čak se i on slaže da je Steam na Linuxu prihvatljivija solucija od Steama na Windowsima :D

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2012 17:43 (rustweaver).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
rustweaver kaže...

Pa ne vidim kako su Linux i gamer međusobno isključivi pojmovi. Što ako sam ja Warsow gamer? Ili America's Army gamer? Ima Linux igrača daleko manje, nitko to ne spori, ali ne bih rekao zanemarivo manje. Jednom EA koji cilja PC/Windows, PS3 i Xbox istovremeno, Linux udio ne znači ništa, ali indie developerima znači dosta.

 

Evo ti analize nekoga tko je u tom poslu i zna o čemu govori, pa pročitaj:

http://blog.wolfire.com/2010/05/The-state-of-Mac-and-Linux-gaming

 

i još malo sa nešto svježijim podatcima:

http://gamasutra.com/blogs/EZacharyKnight/20120706/173717/2012_The_Year_Of_The_Linux_Game.php

 

No ono što je bitnije je da bi ovaj Valveov potez (ako prođe onako kako najavljuju) mogao povećati broj Linux igrača i udio Linuxa općenito. Stallman se (očekivano) žali kako je Steam zatvoren, vlasnički software i kao takav protivan duhu FOSS ideje, ali čak se i on slaže da je Steam na Linuxu prihvatljivija solucija od Steama na Windowsima :D

Pogledao sam linkove i iznenadjen sam prodajom Indie Bundle-a. Ali mislim da veliki izdavaci ce vjerovatno malo duze zanemariti linux kao platformu. Jer gledajuci iz ugla EA, oni bi radije potrosili lovu na bolji marketing ili po koji dlc nego na portanje igre na linux.

13 godina
protjeran
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Arxi kaže...

 

Tesko mi je povjerovati u linux igranje zbog toga sto linux cak i kao desktop platforma se ne moze mjeriti sa windowsom IMO.

Vidiš ja bi rekao suprotno.

DEFCON 20
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Bypass kaže...
Arxi kaže...

 

Tesko mi je povjerovati u linux igranje zbog toga sto linux cak i kao desktop platforma se ne moze mjeriti sa windowsom IMO.

Vidiš ja bi rekao suprotno.

Ovisi od osobe do osobe. Gore receno nisam naveo kao argument vec kao vlastito misljenje. 

15 godina
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Arxi kaže...

 

Samo mislim da im se ovo nece isplatiti. Linux igraci brojem su nista u usporedbi sa win-om.

 

Koliko je bilo korisnika Androida 2008 godine u usporedbi sa iOS-om, ili symbianom, ili WM-om?

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2012 18:06 (syncmaster245b).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
syncmaster245b kaže...
Arxi kaže...

 

Samo mislim da im se ovo nece isplatiti. Linux igraci brojem su nista u usporedbi sa win-om.

 

Koliko je bilo korisnika Androida 2008 godine u usporedbi sa iOS-om, ili symbianom, ili WM-om?

Eh vidis, Android je kasnio (izasao nakon) za iOS-om ali u kratkom roku (3 godine) dostigao je razinu iOS-a.

Linux je star koliko i windows, ali sto se tice igranja win je napredovao mnogo mnogo bolje u odnosu na linux. Evo, samo uporedi broj igara za linux i za windows. Ja ne kazem da je lose sto steam dolazi na linux. Dapace.

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2012 18:14 (Arxi).
16 godina
offline
Sve o Steamu na Linuxu

Kako će to napraviti? Misle li napraviti novi engine za sve igre koji će raditi na linuxu, ili će Steam biti nekakav wrapper poput Winea. koji će emulirati windows OS?

Ako je ovo prvo, pozdravljam. Ovo drugo već postoji kroz Wine i onaj, kak se zove, Cedega...?

No trees were killed in the creation of this post. However, a large number of electrons were seriously inconvenienced.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Arxi kaže...

Eh vidis, Android je kasnio za iOS-om ali u kratkom roku (3 godine) dostigao je razinu iOS-a.

Linux je star koliko i windows, ali sto se tice igranja win je napredovao mnogo mnogo bolje u odnosu na linux. Evo, samo uporedi broj igara za linux i za windows. Ja ne kazem da je lose sto steam dolazi na linux. Dapace.

Ovo podebljano ti je najveca greska u razmisljanju, izmedju ostalih.

 

Napredovanje pojedinog OS-a nema nikakve veze s brojem igara za taj OS ili ne. Ovako odoka statistika, ono sto sam isprobao na oba OS-a, definitivno puno bolje radi na linuxu, a naslovi su Savage 2 i Doom 3.

 

Ne bi ti skodilo da se malo tehnicki obrazujes prije nego doneses nekakve zakljucke. Ako su ti Win drazi, sve pet, to je totalno stvar ukusa.

 

Ali ne petljaj se u nesto za sto (trenutno) nemas tehnicke kompetencije.

 

 

@Father Dougal

Nije potrebno raditi kompletno novi engine, vec samo abstrahirati rendering layer. To je de facto standardna praksa sa gotovo svakim mainstream engineom danas. S obzirom da sve igre iz Valvea koriste varijante Sourcea, tehnicki je potrebno "samo" prepisati shadere i API logiku koja uploada buffere.

Well as for the ending - damn right I'm learning, you may ask for the door - end over end... well I hate how the clouds hide the gasps from above!
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2012 18:19 (Deus ex machina).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Deus ex machina kaže...
Arxi kaže...

Eh vidis, Android je kasnio za iOS-om ali u kratkom roku (3 godine) dostigao je razinu iOS-a.

Linux je star koliko i windows, ali sto se tice igranja win je napredovao mnogo mnogo bolje u odnosu na linux. Evo, samo uporedi broj igara za linux i za windows. Ja ne kazem da je lose sto steam dolazi na linux. Dapace.

Ovo podebljano ti je najveca greska u razmisljanju, izmedju ostalih.

 

Napredovanje pojedinog OS-a nema nikakve veze s brojem igara za taj OS ili ne. Ovako odoka statistika, ono sto sam isprobao na oba OS-a, definitivno puno bolje radi na linuxu, a naslovi su Savage 2 i Doom 3.

 

Ako napredovanje nekog OS-a sto se tice igara nema veze sa brojem igara, podrskom za drajvere, platformama, sa cim ima veze? I uopste nisam donio taj zakljucak jer mi je win drazi, vec zato sto logicki razmisljam. Posto nemam tehnicke kompetencije, neka mi neko pojasni.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Father_Dougal kaže...

Kako će to napraviti? Misle li napraviti novi engine za sve igre koji će raditi na linuxu,

Jedan prosječan engine je velikim djelom platformski neutralan, a ovu šaćicu poziva na funkcije određenog grafičkog API-ja ne bi trebao biti veliki problem za konvertirati...

 

Game engine radi puno više od crtanja grafike na ekran.

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Arxi kaže...

Ako napredovanje nekog OS-a sto se tice igara nema veze sa brojem igara, podrskom za drajvere, platformama, sa cim ima veze? I uopste nisam donio taj zakljucak jer mi je win drazi, vec zato sto logicki razmisljam. Posto nemam tehnicke kompetencije, neka mi neko pojasni.

Prvo mi objasni sto je to "podrska za driver" i sto su to "platforme"?

 

 

Napredovanje sustava ima veze sa:

1. iskoristivosti hardwarea prilikom izvrsavanja softwarea

2. ponudom tog softwarea

 

Dok linux trenutno kaska za ponudom igara, tehnicki radi masivno bolje.

 

Zasto se onda igre ne rade prvo za Linux?

Jednostavno.

Vecina modernih igara koriste tudji engine, pa su samim time ogranicene na ono sto engine podrzava. Razlog zbog kojeg vecina enginea odabire DirectX preko OGL-a je cinjenica da se xBox takodjer vrti na DX-u, pa je portanje naslova izmedju xBoxa i PC-a minimalan posao (ako pripazis na to kako koristis memoriju).

Tu je i PS3, ali odi pa pitaj Epic npr. koliko im je Sony platio da se UDK igre mogu izvrsavati na PS3 :-)

 

Well as for the ending - damn right I'm learning, you may ask for the door - end over end... well I hate how the clouds hide the gasps from above!
13 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Arxi kaže...
syncmaster245b kaže...
Arxi kaže...

 

Samo mislim da im se ovo nece isplatiti. Linux igraci brojem su nista u usporedbi sa win-om.

 

Koliko je bilo korisnika Androida 2008 godine u usporedbi sa iOS-om, ili symbianom, ili WM-om?

Eh vidis, Android je kasnio (izasao nakon)  za iOS-om ali u kratkom roku (3 godine) dostigao je razinu iOS-a.

Linux je star koliko i windows, ali sto se tice igranja win je napredovao mnogo mnogo bolje u odnosu na linux. Evo, samo uporedi broj igara za linux i za windows. Ja ne kazem da je lose sto steam dolazi na linux. Dapace.

  Da budemo točni Linux je mlađi od windowsa 6 godina.A tih 6 godina su vjerojatno bile najvažnije za PC.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
g12356 kaže...

  Da budemo točni Linux je mlađi od windowsa 6 godina.A tih 6 godina su vjerojatno bile najvažnije za PC.

Ma i dan danas tehnicki windowsi kaskaju za linuxom nevjerojatno.

Evo, dva bazicna servisa: standardni alokator i thread scheduler.

P.S. namjerno pisem "linux" a ne GNU jer ovo veze nema s GNU-ovim OS dijelovima, ovo su sve cisti linux servisi.

 

 

Na linuxu, standardni allocator je Doug Lea's allocator koji se pokazao fenomenalnim balansom izmedju brzine alokacija i fragmentacije memorije, i to za male i velike objekte (npr. vektori vs. arrayi). Na windowsima, standardni allocator je, blago receno, uzas za kontinuirane realtime performanse.

Jedino sto na linuxu obicno ispravljas u igrama je dodatak string referenciranja, tako da jednaki stringovi u pozadini samo referenciraju isti objekt.

Kod windowsa, ako replaceas cijeli alokator cistim Dougovi alokatorom, na 3D sceni normalne velicine bez problema ubodes dodatnih 10-12ms :-) Ako odes korak dalje i napravis linearni type alokator, ustedjet ces i do 16ms. Na Linuxu, zamjeni standardni alokator linearnim, dobit ces 2ms ubrzanja - ali ce se scheduler usporiti.

Na linuxu su svi low-level servisi doslovce ustimani da rade kao puska, jos ako scompiliras monolitni kernel za svoj hardware da izbacis dodatno nepotrebno smece...

 

Thread scheduler. I win i linux koriste preemptivni scheduler (nije za zgorega podsjetiti da su Win 3x imali nepreemptivni scheduler :-D), no windowsi imaju zanimljive metode kojima mjere zauzece coreova kad context switchaju. Jedna poznata uzrecica na koju sam davno naisao je "Don't sleep or windows will throttle you".

Sto to znaci?

Imas dva threada. Recimo da jedan thread malo radi, malo spava - windowsi ce to detektirati kao nepotrebno zauzece drugog corea, te throttleati CPU da se ne grije te poceti context switchati sve na prvom coreu. Nakon toga, win uoce da prvi core radi punom parom i da se context switcha sve u sesnaest (context switch trosi dragocjene resurse!) te upaliti drugi core i prebaciti drugi thread tamo. Nakon toga, taj thread opet malo radi, malo spava, te smo natrag na korak 1.

 

Fora, ha?

 

 

Windowsi su tehnicki napredni my ass... sve sto ih spasava je cinjenica da iza njih stoji ogromna korporacija koja je prije davala masne novce da bi oduzavali svoju monopolisticku politiku. Jednom kad su se vec uguzili svugdje, koga vise briga sto im je sud presudio da su monopolisti.

 

Svatko s imalo logike moze zakljuciti jednu stvar: ako programeri koji rade besplatno (tj. iz hobija), primarno razvijaju svoj software na linuxu a onda ga portaju na windowse - koja platforma je naprednija???

Well as for the ending - damn right I'm learning, you may ask for the door - end over end... well I hate how the clouds hide the gasps from above!
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2012 20:15 (Deus ex machina).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
Deus ex machina kaže...

  TU,Hvala i Arhiviraj.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.7.2012 22:36 (g12356).
13 godina
protjeran
offline
Sve o Steamu na Linuxu

E ovo se zove škola.

DEFCON 20
 
6 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu

http://www.anandtech.com/show/1509/5

 

Na ovom linku windows verzija dooma 3 radi 20-30% brže.

Stari benchamark, al opet trebalo bi biti na linuxu brže? Ili je dx bolji api od opengla?

15 godina
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
nadimak888 kaže...

http://www.anandtech.com/show/1509/5

 

Na ovom linku windows verzija dooma 3 radi 20-30% brže.

Stari benchamark, al opet trebalo bi biti na linuxu brže? Ili je dx bolji api od opengla?

 

Izvlacis clanak iz 2004 godine?

Necu te niti udostojiti replikom na temu.

 

Ja cu se raniti......

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
14 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
nadimak888 kaže...

Na ovom linku windows verzija dooma 3 radi 20-30% brže.

Stari benchamark, al opet trebalo bi biti na linuxu brže? Ili je dx bolji api od opengla?

Loš driver? Loša konverzija?

 

Vjerojatno samo loš driver. Windows proprietary grafički driveri su i danas nešto brži/manje bugoviti od svojih linux verzija, što misliš kakvo je stanje bilo prije 8 godina?

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.8.2012 15:15 (rustweaver).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
nadimak888 kaže...

http://www.anandtech.com/show/1509/5

 

Na ovom linku windows verzija dooma 3 radi 20-30% brže.

Stari benchamark, al opet trebalo bi biti na linuxu brže? Ili je dx bolji api od opengla?

rustweaver kaže...

Loš driver? Loša konverzija?

Vjerojatno samo loš driver. Windows proprietary grafički driveri su i danas nešto brži/manje bugoviti od svojih linux verzija, što misliš kakvo je stanje bilo prije 8 godina?

Odgovor se krije u jednom komentaru:

 

Another thing effecting this review is that Doom3 provides its own libstdc++.so and libgcc.so libs, which when replaced with symlinks against the system's own built in libs results in a decent performance boost. This is probably a bit more noticable on a distro like Gentoo which has optimized these libs more specifically to the architecture provided. Also, the kernel being used can have a big impact. The vanilla 2.6 kernel has a rather (IMHO) ugly scheduler that allows programs like Doom3 to get run over a bit more than it should. With the ck patchset, this is improved a good amount. As for how well gcc has optimized the doom3 code, an interesting comparison would be to see the performance of the windows version of doom3 running under wine. Granted, the overhead of wine might affect some things, but you would be able to figure out better where exactly the performance losses are coming into play.\

 

Dosta zanimljiv clanak btw, i postujem posteno argumentiranje.

Nisam siguran, doduse, da vjerujem ovom komentatoru iz tira, vrijedilo bi to isprobati. Bypass, imas negdje mashinu sa 2.6 stock kernelom?

Well as for the ending - damn right I'm learning, you may ask for the door - end over end... well I hate how the clouds hide the gasps from above!
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.8.2012 17:00 (Deus ex machina).
14 godina
neaktivan
offline
Sve o Steamu na Linuxu

Left 4 Dead 2 radi brže na Linuxu nego na Windowsima - http://blogs.valvesoftware.com/linux/faster-zombies/

 

Ukratko, nakon optimizacija, na Linuxu ima 315 FPS-a dok na Windowsima ima 270.6 pod Direct3D-om, 303.4 FPS-a pod OpenGL-om nakon optimizacija. U procesu optimizacije igre za Linux su poboljšali i OpenGL na Windowsima, surađivali s proizvođačima te riješili razno razne probleme i bugove na koje su naletjeli, što je za očekivati. {#} Svakako preporučam da pročitate blogpost, dosta je zanimljiv.

Slavonija u ♥ | http://crocraft.com - hrvatska Minecraft zajednica | http://www.soma.fm/
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2012 10:49 (nidjo123).
Moj PC  
5 0 hvala 4
14 godina
neaktivan
offline
Re: Sve o Steamu na Linuxu
nidjo123 kaže...

U procesu optimizacije igre za Linux su poboljšali i OpenGL na Windowsima, surađivali s proizvođačima te riješili razno razne probleme i bugove na koje su naletjeli, što je za očekivati. {#} Svakako preporučam da pročitate blogpost, dosta je zanimljiv.

 

Ma da, najbolje i najindikativnije su mi riječi Iana Romanicka, developera Intelovog open-source Linux drivera, nakon posjeta Valve-u:

Ian Romanick kaže...

The funny thing is Valve guys say the same thing about drivers. There were a couple times where we felt like they were trying to convince us that open source drivers are a good idea. We had to remind them that they were preaching to the choir. :) Their problem with closed drivers (on all platforms) is that it's such a blackbox that they have to play guess-and-check games. There's no way for them to know how changing a particular setting will affect the performance. If performance gets worse, they have no way to know why. If they can see where time is going in the driver, they can make much more educated guesses.

(dio gore je naglašen s moje strane)

domicius
13 godina
protjeran
offline
Sve o Steamu na Linuxu

Valve-ov Left for dead 2 radi brže na linux-u (openGL) nego na windows (directX):

 

http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTE1MjI

DEFCON 20
 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Sve o Steamu na Linuxu

Steta sto ovaj clanak nije izasao pred par dana :-D

 

"Valve Source engine runs better on Linux than Windows" {#}

http://www.escapistmagazine.com/news/view/118882-Valves-Source-Engine-Runs-Better-on-Linux-Than-Windows?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=news

 

Najsokantije od svega mi je cinjenica da su im u optimizaciji pomagali glavni GPU proizvodjaci: nVidia, ATI i Intel, koji su maltene do jucer bili kompletno nezainteresirani za LInux kao platformu, s par bodova Intelu koji je opensourcao svoje drivere.

 

Cini se da cu morat pojest g**** i priznat Arxiju da se napredak neke platforme ipak mjeri brojem igara :-D

Well as for the ending - damn right I'm learning, you may ask for the door - end over end... well I hate how the clouds hide the gasps from above!
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.8.2012 23:46 (Deus ex machina).
 
6 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Sve o Steamu na Linuxu

je da, to je od neizmjerne važnosti da za Linux imaš dobre grafičke drivere. Kao da su svi ludi za Crysis 3 i Battlefield 3 igrama. Postoje stotine milijuna igrača koji igraju casual 2D igre, koje se mogu sasvim dobro izvršavati na tom, nekim ljudima zanimljivom komadu softvera.

Z-Admin Small Business CMS for ASP.NET - http://www.z-admin.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Sve o Steamu na Linuxu

Evo moram priznati da je @rustweaver ipak u pravu potpuno, driveri su smece.

 

Jucer sam morao prijaviti bug Mesinim developerima jer sam skrsio glsl compiler na najglupljoj stvari na svijetu: kondicional unutar loop-a.

Izgleda da imaju neki bug s unrollanjem i inlineiranjem jer sam probao na svakakve nacine - extractati code u funkciju pa pozivati funkciju, while umjesto for i jedino sto radi je kad maknem loop kompletno i hardcodiram broj svijetla.

 

Bezveze, sad moram cekati dok se to popravi da upalim spot lightse :-((((

Well as for the ending - damn right I'm learning, you may ask for the door - end over end... well I hate how the clouds hide the gasps from above!
Poruka je uređivana zadnji put pet 17.8.2012 23:28 (Deus ex machina).
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice