Apple Watch i u posljednjem kvartalu dominirao tržištem pametnih satova

Prema novom istraživanju tvrtke Counterpoint Research, Apple Watch je i dalje najpopularniji pametni sat, dok daleko iza njega slijede pametni satovi tvrtki Samsung, Imoo, Fitbit i Xiaomi

Matija Pavlić nedjelja, 5. svibnja 2019. u 07:00

Tvrtka Counterpoint Research predstavila je izvješće o stanju na tržištu pametnih satova tijekom prvog kvartala ove godine. Riječ je o tržištu koje je i dalje bilježi rast, u ovom slučaju od 48% na godišnjoj razini.

Vodstvo na tržištu i dalje čvrsto drži Apple sa svojim Apple Watchom, koji drži udio od 35,8% u ukupnoj prodaji pametnih satova. To je rast u odnosu 35,5% tržišta koliko je Apple Watch držao u prvom kvartalu prošle godine. Ističe se i rast od 49% na kvartalnoj razini posebice zbog EKG funkcionalnosti implementirane u Apple Watch Series 4 modele (funkcionalnosti koja je neko vrijeme bila ekskluziva za američko tržište, no nedavno je proširena i na druga tržišta).

Na drugom mjestu nalaze se pametni satovi tvrtke Samsung s tržišnim udjelom od 11,1% s zamjetnim godišnjim rastom od čak 127%. Sljedeća tri mjesta na ljestvici zauzimaju redom Imoo, Fitbit i Xiaomi. Tvrtka Huawei nalazi se na šestom mjestu s tržišnim udjelom od 2,8%.