IDC predviđa rast tržišta pametnih satova

IDC u svom novom izvješću predviđa rast tržišta pametnih satova u sljedećih pet godina te posebice rast zastupljenosti pametnih satova baziranih na Wear OS-u

Matija Pavlić četvrtak, 22. ožujka 2018. u 07:00

Nakon istraživanja o headsetovima za virtualnu i poboljšanu stvarnost, tvrtka IDC sada se pozabavila predviđanjima koja se tiču pametnih satova.

Tijekom 2018. godine isporuke pametnih satova bi trebale rasti za 15,1% te će biti isporučeno 132,9 milijuna pametnih satova. Kumulativna godišnja stopa rasta (CAGR) će tijekom idućih pet godina biti 13,4%, što će značiti da će 2022. godine biti isporučeno 219,4 milijuna pametnih satova.

Najpopularniji razlog za nabavku pametnih satova su njihove funkcije vezane za sportske aktivnosti, nakon čega slijedi mogućnost plaćanja usluga i primanje poruka.

Vodeći proizvođač pametnih satova tijekom 2017. godine bio je Apple s udjelom u isporukama od više od 50%, no u IDC-u predviđaju da bi se ta prednost u budućnosti mogla smanjiti u korist tvrtki kao što su Fitbit i Garmin te njihovih budućih pametnih satova temeljenih na operativnom sustavu Wear OS (prije Android Wear).