Kantar: Amazon i dalje vodeći na tržištu pametnih zvučnika

U novom istraživanju tvrtke Kantar WorldPanel ističe se kako je Amazon Echo i dalje najpopularniji pametni zvučnik na tržištu, dok su Googleovi Home pametni zvučnici na drugom mjestu

Matija Pavlić subota, 31. ožujka 2018. u 14:00

Tvrtka Kantar WorldPanel objavila je svježe istraživanje o trendovima na tržištu pametnih zvučnika. Riječ je o istraživanju u kojem je sudjelovalo 1097 punoljetnih američkih građana.

Amazonov Echo zvučnik zasad i dalje dominira tržištem s udjelom od 66%, dok se na drugom mjestu nalaze Googleovi Home pametni zvučnici s udjelom od 30%.

Polovica ispitanika u Kantarovom istraživanju svoje pametne zvučnike upotrebljava više puta tijekom jednog dana, dok 26% ispitanika zvučnike aktivira barem jednom dnevno.

Korisnici na svojim pametnim zvučnicima najčešće slušaju glazbu, podcaste i zvučne knjige (u 19% slučajeva), zatim provjeravaju vremensku prognozu, postavljaju timer i dobivaju neku vrstu informacije (u 15% slučajeva), dok samo 7% korisnika svoje pametne zvučnike upotrebljava za naručivanje nekog proizvoda ili obavljanje telefonskih poziva.