Naočale Spectacles ipak nisu spektakularne

Snap je značajno precijenio potražnju za svojim naočalama s kamerom, Spectacles, i navodno ima 150 tisuća neprodanih komada

Sandro Vrbanus utorak, 24. listopada 2017. u 19:20

Prvi hardverski projekt Snapa, kompanije koja stoji iza vrlo popularne aplikacije Snapchat, dočekan je krajem prošle godine kao jedan od najinovativnijih gadgeta na tržištu. U Snapu su se dosta potrudili oko naočala Spectacles, njihove izrade, marketinga, te jedinstvenog sustava prodaje putem kioska koji su se selili s lokacije na lokaciju. Sada, nešto manje od godinu dana nakon lansiranja, čini se kako su u kompaniji značajno promašili u planiranju proizvedenih količina.

cijena spectaclesa je 130 dolara

Iako je prije samo 20-ak dana šef kompanije Evan Spiegel objavio da prodaja ide bolje od očekivanja, sada se čini kako je sakrio veći dio istine. Prema njegovim riječima, umjesto planiranih 100 tisuća naočala prodano je njih čak 150 tisuća. No, Spiegel je prigodno "zaboravio" napomenuti da su zapravo procijenili kako će prodaja ići značajno bolje, te da trenutačno na skladištu imaju još oko 150 tisuća neprodanih Spectaclesa, i dijelova za iste.

Ljudi bliski kompaniji za portal The Information potvrdili su ovaj podatak, a iz Snapa službene informacije o tome za sada nema.