Fallout 76 dobio masivnu nadogradnju s hrpom izmjena

Nova zakrpa za Fallout 76 ispravlja mnogobrojne probleme, a hoće li ista biti dovoljan razlog da bi se nakon svih gafova Bethesde igrači vratili u igru, ostaje da vidimo

Damir Radešić srijeda, 12. prosinca 2018. u 18:00

Bethesda je svjesna kako igrači nisu zadovoljni stanjem u kojem je Fallout 76 stigao na tržište, te je veliki patch bio izgledan. Dapače, nadali smo mu se i ranije obzirom da je igra objavljena prije mjesec dana, no bolje ikad nego nikad. Nakon prošlotjedne omanje zakrpe, jučer je Fallout 76 za PC s otprilike tri gigabajta (pet za konzole) nadograđen na verziju 1.0.3.1, a ista donosi čitav niz prepravki od kojih ćemo u nastavku spomenuti samo najvažnije.

Velika je novost automatsko uklanjanje predmeta iz okruženja poput kamenja i drva prilikom postavljanja elemenata baze koji su ranije morali biti postavljani na prazni prostor što nije problem ukoliko igrač planira graditi u visinu, no nekoliko povezanih temelja je ponekad bilo nemoguće konstruirati. Nadalje, vezano uz C.A.M.P., igrači će sada dobiti obavijest ukoliko prilikom ulaska u igru na mjestu njihove baze već postoji nečije drugo zdanje, te ukoliko žele ostati na tom serveru, imaju mogućnost besplatnog premještanja kampa na drugu lokaciju, dok će im se premještajem na novi server baza pojaviti gdje se izvorno nalazila ukoliko je lokacija slobodna. Količina struje koju proizvode vjetrenjače je podignuta sa 3 na 12, postotak budžeta dostupnog za izgradnju se prikazuje na ispravnom mjestu i tako redom.

Nadalje, napredak iznad 50. stupnja razvoja donosi mogućnost izbora otvaranja novih karata ili prebacivanje ranije uloženih bodova s jednog atributa na druge, dok je objašnjenje sustava promjene specijalizacija dodan u izbornik Help unutar igre. Korisničko sučelje verzije za PC je dobilo nove elemente poput Push-to-Talk opcije koja je po defaultu dodijeljena tipki Caps Lock što je dakako promjenjivo ukoliko joj igrač želi dodijeliti neku drugu, kut gledanja je sada moguće podešavati u koracima po pet stupnjeva, dodana je podrža za 21:9 rezolucije, dok je u slučaju neaktivnosti vrijeme od 10 minuta prije izbacivanja sa servera podignuto na pola sata.

Uz ove novosti, autori su poradili na brojnim problemima vezanima uz nestabilnost i performanse igre u raznim situacijama, kao i na ispravljanje bugova, grafičkih glitcheva i dodatno balansiranje igrivosti na temelju povratnih informacija igrača. Primjerice, streljivo .308 koje ostaje nakon eliminacije protivnika sada više ne pada u paketima od 12 komada, već jedan ili dva, Super Mutanti iza sebe ostavljaju upola manje baruta i šansa za dodatnim plijenom je smanjena, Scorchbeast Queen se prizemljuje češće, dok igrači izradom predmeta u javnim radionicama više ne prikupljaju iskustvo. Kao što smo rekli u uvodu, popis izmjena, poboljšanja i ispravaka je dugačak, pa bacite oko na link ukoliko vas zanimaju dodatni detalji.