Take-Two želi mikrotransakcije u svim svojim budućim igrama

Za vrijeme razgovora s investitorima kojeg je odslušala Gamasutra, šef Take-Two Interactive rekao je kako smatra da je igraćoj industriji trenutno najbitnije da potrošači stalno nešto kupuju

Mateja Šop srijeda, 8. studenog 2017. u 19:51

Mikrotransakcije su i dalje vruća tema u svijetu igraće industrije, pogotovo kada veliki izdavači i kompanije izjavljuju da tim putem zarađuju više novaca nego prodajom samih igara. S tim trendom slaže se i Take-Two Interactive, izdavač koji stoji iznad timova kao što su Rockstar i 2K.

U razgovoru s investitorima, predsjednik kompanije Strauss Zelnick rekao je sljedeće: "Nekad davno je ovaj biznis uključivao priliku kojom ćete zaokupiti kupca na desetke ili možda stotine sati. Sada se to pretvorilo u nešto što traje iz dana u dan, tjedna u tjedan. Zaljubite se u te igre i one postanu dio vašeg svakodnevnog života."

Ono što je osim te perspektive zanimljivo je fraza koju je Zelnick upotrijebio za mikrotransakcije - nazvao ih je "recurrent consumer spending opportunities" ili jednostavnije "želimo iz potrošača izvući što više novaca". Zatim je dodao kako su već do sada rekli da planiraju u svaku buduću igru koju izdaju implementirati taj model i pojasnio kako to "možda neće uvijek biti online model i vjerojatno neće uvijek biti model virtualne valute, ali postojat će neka mogućnost angažmana na svakodnevnoj bazi sa svim našim naslovima nakon što izađu".

Za kraj je rekao kako mikrotransakcije u posljednjem kvartalu obuhvaćaju čak 42 posto prihoda te kako smatra da postoji velik broj mogućnosti za daljnji rast i da je ovo tek početak. Kako od Grand Theft Auta V zbog Online komponente već godinama zarađuju brda novaca, nije neobično da im je to poslovni plan, a što će to značiti za Red Dead Redemption 2 i s obzirom na trendove, sve ostale igre, sigurno ćemo saznati uskoro.