Vivo pod podbrendom iQOO radi na vlastitom savitljivom mobitelu

Vivo je odlučio slijediti konkurenciju poput Xiaomija i Huaweija i predstaviti vlastiti podbrend – iQOO pod kojim će izdati poseban mobitel, onaj sa savitljivim zaslonom

Stjepan Bilić petak, 15. veljače 2019. u 06:40

Vivo je samo jedan od mnogih proizvođača mobitela koji je odlučio kreirati podbrend pod kojim će plasirati nešto drugačije mobitele. Podsjetimo, Huawei ima Honor, Xiaomi ima Redmi, BBK ima Oppo, OnePlus i Vivo koji sada ima i vlastiti podbrend - iQOO.

Pod ovim brendom Vivo će izdati svoj prvi mobitel sa savitljivim zaslonom čije rendere možete vidjeti u prilogu. Kao što vidite dizajnom je donekle sličan Samsungovom. Oba se naime preklapaju po sredini, no Vivo je odlučio kako neće posebno štititi zaslon od ogrebotina njegovim preklapanjem prema unutra.

Zaslon će tako cijelo vrijeme ostati vani, a njegovim preklapanjem korisnik će samo utjecati na to hoće li se dotični ponašati kao mobitel ili tablet. Iako se na renderima ne vidi stražnja strana uređaja vjeruje se kako iQOO nema dodatni zaslon.

Drugih informacija o uređaju za sada nema. Kako Vivo pod svojim brendom prodaje isključivo jeftinije uređaje čini se kako je zadaća iQOO-a na tržište plasirati skuplje uređaje. Mobitel sa savitljivim zaslonom to zasigurno jest, jer teško da će i jedan takav mobitel koštati manje od 1.000 USD, barem u početku dok je tehnologija još sasvim nova. Kroz desetak godina (možda i manje) takvi mobiteli bi mogli biti normalna pojava, s normalnim cijenama.