Ruka pomoćnica
Proteklih nekoliko godina sve više tvrtki uviđa potrebu za uvođenjem službe za podršku korisnicima, popularno nazivane helpdesk. Osim pružanja podrške korisnicima i rješavanja njihovih problema u korištenju proizvoda iz prodajnog asortimana, mogućnosti i korisnost helpdeska u tvrtkama proizvodnih, uslužnih ili servisnih djelatnosti mogu direktno utjecati na povećanje zadovoljstva korisnika, a time i povećanju prodajnih aktivnosti. Takav poslovni potencijal potrebno je što bolje iskoristiti…
Steve Muench, Product Manager, Tools Division, Oracle
Zaronimo u ADF
Dive into ADF, naslov je bloga našeg sugovornika iz Oraclea. Steve Muench je višegodišnji predavač na Hrougu, a vidjet ćemo ga i ove godine u Rovinju, gdje bi trebao održati radionicu o debugiranju Oracle ADF aplikacija
MREŽA NA TERENU
- IBM Forum 2010, Split
- HP Media Event 2010, Barcelona
- Fujitsu Siemens TechDay 2010, München
- Combis konferencija 2010, Novi Vinodolski
- CROZ QED + PPM, Primošten
- Mobility Day 2010, Zagreb
- Online klađenje
- HP Designjetovi i BIG 8 House, Kopenhagen
- Sagena Security Day 4, Zagreb
- Weekend Media Festival, Rovinj
- Intel IDF 2010 – San Francisco
- IFA 2010, Berlin
- Black Hat USA 2010, Las Vegas
- GDiUC 2010, Opatija
- FOSS4G 2010 Barcelona
- Intervju: Lorenzo Madrid, Direktor interoperabilnosti za državne organizacije na globalnoj razini, Microsoft