MWC 2019: Wiko najavljuje nove modele i značajne poteze

Na sajmu MWC 2019, Wiko otkriva obnovljeni logotip s poznatim W oblikom i Bleen bojom u smionom i privlačnom izgledu, a slijedi lansiranje novih proizvoda iz View3 linije

Wiko Mobile četvrtak, 28. veljače 2019. u 15:49

Učiniti modernu tehnologiju sve pristupačnijom svojoj zajednici, uz istovremeno očuvanje vlastite strategije predstavlja DNA kompanije Wiko. Ove godine, brend odlazi još korak dalje. Wiko će učiniti značajan potez u svom međunarodnom razvoju, ponovno se osvrnuti na svoj logotip i uvesti sljedeću generaciju View serije s modelima View3 Pro i View3.

Korak u SAD i faza vlastite preobrazbe

Nastao 2011., Wiko je trenutno prisutan u više od 30 zemalja u Europi, Africi, Srednjem Istoku i Aziji. Na svojim povijesnim zapadnoeuropskim tržištima, Wiko je s uspjehom sačuvao svoj položaj među četiri vodeća brenda u izrazito natjecateljskom okruženju pametnih telefona tijekom 2018. godine. Wiko je brend broj 3 u Francuskoj s 12% tržišnog udjela i brend broj 4 u Italiji s 5% tržišnog udjela3. Prisutan je u Aziji gdje se kao brend može pohvaliti 5. mjestom u Tajlandu s 10% tržišnog udjela i s preko 3 milijuna korisnika.

Provodeći svoje globalno širenje, Wiko ulazi na sjevernoameričko tržište i otvara dva ureda u Dallasu (Teksas) i Atlanti (Georgia). Kao prvu suradnju s operaterom Sprint, 4. po redu najvećim operaterom mobilne telefonije u SAD-u, Wiko će pustiti na tržište novi uređaj tijekom nadolazećih tjedana.

Ojačan podrškom velike međunarodne grupacije koja je nastala pred 8 godina u Južnoj Francuskoj, brend Wiko je postao punoljetan. Prema riječima James Lina, predsjednik grupacije Tinno & Wiko Group: “Provodimo značajnu preobrazbu zahvaljujući kojoj neprestano podižemo vlastite standarde. U 2019. godini pojednostavit ćemo naš portfelj, usavršiti korisničko iskustvo, dok će trajnost baterije i učinkovitost procesora postati naš glavni prioritet. Kako bi se pripremila za budućnost, grupacija ulaže u 5G tehnologiju. Ovi laboratorijski napori nagrađeni su 2018. priznanjem Red Dot Award za 60 GHz Wi-Fi ruter koji osigurava brzinu prijenosa do 1 GBPS. Grupacija za 2020. godinu priprema pustiti na tržište cjeloviti 5G ekosustav proizvoda.“

Pomoću uspješno dizajnirane tehnologije i pristupačnih cijena, ambicija brenda je podržati vlastite potrošače kako bi živjeli život najbolje što mogu. 2019. će biti godina potpunog osvježavanja brenda. Na sajmu MWC 2019, Wiko otkriva obnovljeni logotip s poznatim W oblikom i Bleen bojom u smionom i privlačnom izgledu. Brend napreduje u pogledu statusa i zrelosti bez da pritom gubi svoja temeljna načela. Nova komunikacijska platforma će podržavati osvježenje brenda tijekom nadolazećih godina, počevši od lansiranja novih proizvoda na tržište tijekom 2019. i kolekcije View3.