Kinesko izdanje sajma IFA vrti se oko autonomne vožnje
Nakon što je zatvoren najveći tehnološki sajam Europe, IFA u Berlinu, isti organizatori već najavljuju ovogodišnje izdanje priredbe CE China 2019
Prošloga se tjedna u Berlinu održao najveći tehnološki sajam u Europi, IFA, a o svemu predstavljenom na njemu mogli ste opširno čitati na našim stranicama. Organizatori ovog sajma odmah su po završetku IFA-e najavili i njezino kinesko izdanje, sajam CE China 2019, koji će se održati u gradu Guangzhou od 19. do 21. rujna. Prvi puta ovaj će sajam za glavnu temu imati autonomnu vožnju, konceptne automobile i električna vozila.
Mobilno i pametno
"Pametno povezivanje danas je trend ne samo u kućanskim uređajima i potrošačkoj elektronici, već i u autoindustriji", kažu organizatori i najavljuju kako će potpuno novi dio sajma CE China ove godine predstaviti nekoliko velikih tamošnjih igrača koji se bave budućnošću mobilnosti. Za njih se rijetko kada čuje izvan Kine, no to ne znači da tehnologijom ne mogu konkurirati zapadnjačkim razvikanijim proizvođačima.
U nastavku prenosimo nekoliko riječi o glavnim igračima tog tržišta u Kini:
AutoX: njihov sustav xUrban prvi je koncept autonomne vožnje uz pomoć umjetne inteligencije koji se može nositi s prometnim scenarijima tipičnih kineskih velegrada. Svoju tehnologiju za upravljanje vozilima ugrađuju u automobile kineske kompanije BYD.
BAIC Motor: Jedan od vodećih proizvođača automobila u Kini prikazat će svoj "pametni" sportski terenac serije Zhi, opremljen pametnim sustavima za nadzor stanja vozila, zaštitu od krađe te glasovnim asistentom.
DeepBlue Technology: Ova kompanija predstavit će pametni autobus čija ugrađena tehnologija će moći "razgovarati" s putnicima, pratiti i prepoznavati njihovo neobično ponašanje te im omogućiti evakuaciju u slučaju nužde.
Pony.ai: Ovaj kineski startup prvi je dobio dozvolu za testiranje autonomnih vozila na cestama Kalifornije, kao i za javni prijevoz putnika u autonomnim automobilima.
WeRide: Vodeći proizvođač rješenja za autonomnu vožnju 4. razine (L4) u Kini već sada testira svoju tehnologiju na ulicama Guangzhoua i Kalifornije.