YouTube štedljiviji od konkurencije u ulaganju u sadržaj

Prema Bloombergu, Google će u originalni sadržaj za YouTube uložiti značajnu no još uvijek manju svotu u odnosu na konkurenciju koju predstavljaju Netflix i Amazon, a ubuduće i Apple te Disney

Matija Pavlić nedjelja, 25. veljače 2018. u 07:00

Prema izvještaju koji prenosi Bloomberg, Google će i u iduće dvije godine svoja ulaganja u produkciju novog TV i filmskog sadržaja za svoj YouTube Red servis zadržati na postojećoj razini.

Google će tijekom 2018. godine u produkciju novog sadržaja za YouTube uložiti "nekoliko stotina milijuna dolara", što je ipak budžet koji je manji u odnosu na onaj koji u produkciju novog originalnog sadržaja tijekom ove godine planira uložiti konkurencija (Netflix i Amazon).

Tijekom 2017. godine YouTube je Googleu donio zaradu od 15 milijardi dolara, a sama prisutnost YouTubea na tržištu online zabave može se podijeliti na tri dijela, YouTube Red (pretplatnička usluga za streamanje sadržaja na zahtjev), YouTube TV (usluga paketa TV kanala) te novu uslugu za streamanje glazbe. 

Glavni poslovni direktor za YouTube Robert Kyncl ističe kako će YouTube Originals sadržaj biti pokretačka snaga za YouTube Red tijekom iduće dvije godine te kako će se nastaviti s investicijama u originalni sadržaj i promociju YouTube Reda, no pritom nije želio komentirati glasine vezane za planirani budžet.

Uz već spomenute Netflixove i Amazonove servise konkurenciju će YouTubeu u budućnosti pružati i streaming usluge koje će na tržištu predstaviti Apple i Disney.