Automatizacija procesa u turizmu - Robotima do gosta

Današnja tehnologija omogućuje nevjerojatan napredak u svim segmentima poslovanja, neovisno o industriji. Digitalizacija je jedan od ključnih preduvjeta koje moramo ispuniti kako bi se zadovoljila konstantna potreba za pristupom podacima u stvarnom vremenu, za uslugom koja je neprekidno dostupna, personaliziranim iskustvom kupnje sadržaja, proizvoda i usluga, veću preciznost preporuka korisnicima, bolju iskoristivost podataka koje imamo na raspolaganju, na temelju kojih možemo izgraditi prediktivne modele te brže i kvalitetnije obraditi podatke i donijeti pravodobne i kvalitetne poslovne odluke

Saša Kendjel četvrtak, 18. lipnja 2020. u 16:58

Digitalni svijet prostire se kroz razne kanale poput web-stranica, društvenih mreža i mobilnih aplikacija. Klijentska potreba za jednostavnijim digitalnim rješenjima manifestira se i u realnom svijetu – očekuje se brzina, dostupnost i jednostavnost usluge. Tvrtke moraju osvijestiti tu želju svojih klijenata i optimizirati svoje procese. Konačni je cilj digitalizirati sve procese tvrtke i osloniti se na ljudski rad samo na mjestima gdje stvarna međuljudska komunikacija i osobni kontakt donose vrijednost, ili gdje ljudske kognitivne mogućnosti i mašta nemaju adekvatnu tehnološku zamjenu.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 7 / 2020 srpanj 2020.