Turizam - Rezervacije imune na online monopole

Raznolikost i fragmentacija distribucije hotela stoji u suprotnosti s drugim dijelovima gospodarstva, gdje je online posredovanje postalo mnogo važnije, što je dovelo do novog zakonodavstva u Europskoj uniji za reguliranje takozvanih digitalnih vratara (gatekeeper). Dok su male tvrtke postale ovisne o internetskim platformama kako bi došle do kupaca u svim industrijama, to nije slučaj u turizmu, odnosno rezervaciji turističkog smještaja

Gorden Knezović četvrtak, 19. siječnja 2023. u 05:00
Izravna rezervacija gosta u hotelu, najvažniji je oblik distribucije, koji čini gotovo 60 posto svih rezervacija. To uključuje izravne online rezervacije (e-poštom, preko web-stranice hotela itd.) i izravne rezervacije izvan mreže (telefonom, dolaskom itd.) 📷  HotRec
Izravna rezervacija gosta u hotelu, najvažniji je oblik distribucije, koji čini gotovo 60 posto svih rezervacija. To uključuje izravne online rezervacije (e-poštom, preko web-stranice hotela itd.) i izravne rezervacije izvan mreže (telefonom, dolaskom itd.) HotRec

U mnogim djelatnostima jasno je da digitalna transformacija vodi do koncentriranijih tržišta i monopolskih uloga velikih internetskih platformi. Ekonomije razmjera i opsega daju prednost velikima nad malima, pri čemu digitalni vratari (gatekeeper) monopoliziraju pristup potrošačima.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 2 / 2023 veljača 2023.