Ekonomija virtualne stvarnosti - Vidjeti znači vjerovati

Telekomunikacijske mreže pete generacije i Internet stvari, uz bolji hardver i softver, dodatno povećavaju korisnost tehnologija virtualne i proširene stvarnosti te omogućuju njihove nove primjene, u kojima tvrtke mogu znatno povećati vrijednost onoga što rade i smanjiti troškove poslovanja

Zvonko Pavić četvrtak, 16. siječnja 2020. u 21:00

Tehnologije virtualne (VR – Virtual Reality) i proširene stvarnosti (AR – Augmented Reality) imaju potencijal rasta vrijednosti do 1,5 bilijuna (tisuća i pol milijardi) dolara u sljedećih deset godina – tvrdi izvještaj analitičke kuće PwC, naslovljen “Vidjeti znači vjerovati” (“Seeing is Believing”). Najviše dodane vrijednosti tehnologije virtualne i proširene stvarnosti donijet će kreiranjem sasvim novih iskustava i doživljaja u raznim aspektima privatnog i poslovnog života, u gotovo svim zamislivim industrijama i područjima ljudskog djelovanja.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 2 / 2020 veljača 2020.