Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.114
|
čitano: 13.252.948
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

da se nadovezem na dreamov post o C5. 

iskeno meni od oca C5 nije udoban. niti na dulja potovanja nit na kratka. taj njegov pneumatski ili hidroaulicni ovjes je premekan. auto se ljulja, za kakvu agilniju voznju imas osjecaj koda da se vozis na spuzvi. 

sjedala uopce nemaju sastrane "profila" da te drze u zavojima par kolko tolko. ima sport tipku ovjesa koja je stalno ukljucena i jos je premekan.

Auto je sad dobio veliki servis, novi dpf, novi kat, novu jednu diznu, brusenje glave, nove ventile,vodilice, dihtunge, turbina je vec mjenjana, prve dva amortizere koji su oko 7tkn bez ugradnje, radio zna poludjet sam od sebe. Auto konstantno cuka između 1k do 2k okretaja.

pa trebate vidjeti pante na vratima, pa stari fap ima bolje panteve na vratima od citroena, kad se otvaraju vrata koda da otvaras vrata ogormnog sefa banke, em je tesko em skripi. kad se vozim iza glavu moram presavinut da bih stao (193cm imam u visinu), napred moram sjedalo povuci dokraja iza da imam noge kam stavit jer mi koljena zapinju za armaturu. pa onda neko iza mene nema mjesta. pa onaj volan šugavi, okolo se vrti a sredina ostaje na mjestu. pa ga mos motat s malim prstom. pre pre pre lagano. onda na volanu imas mali milion gumbova...

ima jos sitnica ali fakat taj c5 je jako nepouzdan auto. ko ga kupi nek vozi do 150tkm a kasnije se ga nek rjesava pod hitno...

Ride or die, remember?
13 godina
online
Auti - ultimativna tema

Danas napunio 140tkm..

 

Također ugradio maglenke bez problema,a cijena prava sitnica  {#}

Samsung Galaxy S5
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

kaj pug vrti do 5200? {#} koji je motor nutra?

ince ljep auto. {#}

Ride or die, remember?
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

kaj pug vrti do 5200? {#} koji je motor nutra?

ince ljep auto. {#}

Vrti isprobano :D

 

1.6 HDI 16V 92 :)

 

kod tebe 1.8 tdci ?

Samsung Galaxy S5
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

ah moj na 4500 kaze shift up ( da da imam shift light serijski {#}) a na 4700 ostaje bez sape {#}

Ride or die, remember?
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

 

EDIT: Inače čisto da velim, bio je jedan C5 isto prije mene 2004-2005, tri turbine, da - tri - 3, je lik promijenio, sveukupno od kupnje oko 6 000 eura, da - eura, ima sve račune veli, u njega stavio, i sad ga prodaje. Kaže zadnje 4 godine, svaki put kad ode na more, završi na šlepu.

 

Šta su ti ljudi, i ne daju se iz takvih auta van, sad cvili, da ga mora ipak prodati, da ne može tako. Ja na svoje oči nisam vidio lošiji, a noviji auto. Sve još naizgled super djeluje, vizualno, ali kad ga upali, to cviljenje, to lupanje, ne znaš uopće odakle zvukovi dolaze, masakr.

 

A serviser ga je poslao u 3pm, prvo zbog dijelova, kojih pola nema mimo ovlaštenog, a drugo jer je sve skriveno, pokriveno, kaže 3 dana da ga radi, i nikad više.

 

C5 veli, znaš odmah zašto toliko košta u oglasnicima. Košta ko Golf III, kaže radije bi imao drveni stolac, a da je pouzdan, nego svu udobnost C5-ice na šlep službi..{#}{#}

 

Znao sam da je horor od auta još od prvog modela, ali ovo..na svoje oči vidjeti.. Još ga kao redovno održava, i tri turbine, puf. Pa kako jbt..

Pitanje šta je s tim autom, pa kak moj razvaljen nema tih problema. Eto polako ga sredili sad je više manje dobar.

EDIT: Ti valjda misliš na dizela, pa zato... :)

► Play ▌▌ Pause ■ Stop
Poruka je uređivana zadnji put čet 21.8.2014 22:51 (DiRT).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

kaj pug vrti do 5200? {#} koji je motor nutra?

ince ljep auto. {#}

Ne vrti, ima univerzalni mjerač broja okretaja motora za dizele i benzince (D-sign, Mistral, Oxygo...) osim XSI 2.0 16V benzinaca i CC varijanti istih koji imaju drugačiji (na 6400 počinje crveno)

 

HDi motor = 4000 okr/min MAX

 

Osim toga Peugeot ima bolesno glupo napravljeno da između polovice okretaja svakih tisuću ima 5 crtica a ne četiri...

 

RaZ0R9111 kaže...

Vrti isprobano :D

 

Ti se zaje*avaš jer si stavio smiley na kraj ili lažeš ljudima?

 

NI jedan dizel motor u osobnim automobilima, se ne vrti preko 4000 okretaja

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 9:41 (Ziga).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

pozz ekipa, koji bi auto preporucili za nekih cca 2000 ojra. iskreno ne kuzim se bas pa mi treba savjet. trenutno sam na starom cliu iz 96. godine kojeg silujem s gradevinskim materijalom i svime i svacime. treba mi nesto solidno za otic na kavu ko covjek i eventualno 2-3 duge relacije godisnje. gledo sam malo stilo 1.6 16v 2002. godina. lijep dizajn i dosta opreme, al svi se hvataju za glavu cim spomenem talijana.

 

trenutno imam nekih izdataka pa nemrem izdvojit vise, a neda mi se vozit na cugu s vrecom cementa kraj mene =)

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Puste te što se hvataju za glavu.. Mislim da većina već zna kako su Fiati jeftini auto sa jeftinim održavanjem. Naravno, ovisi o modelu, ali generalno gledajući..

 

Što se tiče Stila, izbjegavati one sa početka proizvodnje. Ako se ne varam, dosta ih se žalilo na neke probleme oko struje.

Što se motora tiče, s tim nećeš imati problema. 1.6 16v se pokazao kao odličan, izdržljiv motor. Jedino mana je malo veća potrošnja. Samo redovito održavanje, zamjena ulja i remena i to je to ako nađeš dobar primjerak..

Ništa ne ostavljam nezavrš
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

Puste te što se hvataju za glavu.. Mislim da većina već zna kako su Fiati jeftini auto sa jeftinim održavanjem. Naravno, ovisi o modelu, ali generalno gledajući..

 

Što se tiče Stila, izbjegavati one sa početka proizvodnje. Ako se ne varam, dosta ih se žalilo na neke probleme oko struje.

Što se motora tiče, s tim nećeš imati problema. 1.6 16v se pokazao kao odličan, izdržljiv motor. Jedino mana je malo veća potrošnja. Samo redovito održavanje, zamjena ulja i remena i to je to ako nađeš dobar primjerak..

pa da, jedino me ta potrosnja malo brine tj kak se naviknut na nesto drugo kad je ovaj clio cudo po tome, istina mali pohabani auto ali u par navrata sam odradio 180km sa sto kuna goriva i nisam se mogao nacudit. u uzem izboru su mi jos punto 2002. , corsa isto godiste i fabia. samo kod fabie su popljuvali taj famozni 1.4 mpi koji je u vecini auta na njuskalu pa me to odbilo, iako mi je se ona cini nekako najpouzdanija, 5 vrata, neupadljiva, jeftina itd. eventualo se protegnut jos 500 eura pa uzet stila 1.9 jtd. navodno mu je potrosnja cudo mala. al opet u svemu tome je faktor vozac i nacin voznje. no na kraju krajeva nebi bas volio auto koji cucla 10-12 litara pod normalno, to mi je najbitnije.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

nemoj tu fabiu 1.4 mpi, isao sam s tim sranjem na more i zgadio mi se zivot, ne vuce nista, cim je mala uzbrdica odma padaju okretaji (4. brzina na 2000 okretaja), za svaki krc moras vracat u nizu brzinu i nabit ga u okretaje a sranje trosi 9 litara + ovaj moj je smrdio po pilicima citavim putem...a stilo... prva liga sa jtd motorom, potrosnja 6 litara ako ne i manje a auto vuce kak se spada...jedan iz mog kraja je prodao stilo iz 2002 1.6 16v za 10 000 kn prije par mjeseci...jaja sam si htio odsjec kad sam cuo, mogo je bit moj za te novce a ovako cu se morat vozit u sranju za te novce

Ako si opalio TU, opali i HVALA da znam tko si
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Iz frendovog iskustva, preporuka za Mazda 323 Sedan, i to 2.0 DiTD, 90ks. Vozio ju je 6g., nikad nije imao problema s njom, a nađeš ih za 2000e, +/- 200 eura.

 

Troši stvarno malo, oko 5-7L ovisno o stilu vožnje i uvjetima, dijelova ima, pristojno opremljena, možda nije kraljica atraktivnosti što se izgleda tiče, ali sa alu-felgama i ako je u dobrom stanju što se tiče limarije i mehanike, mislim da je dobar izbor.

 

Recimo ova. Na taj budžet i godišta koja se nude, jedini problem može biti kilometraža, jer su to auti koji se voze, u punom smislu.

 

Od ostalih ponuda, ne bi bilo loše pogledati i Rover, izgleda stvarno reprezentativno, nije razvikan i popularan kao VW i japanci, a u pravilu sve ima njihovo, ili njemačke, ili Hondine motore.

 

Tu mislim na 45 model, koji po meni za ovu cijenu izgleda više nego dobro. Ako se bojiš većih potencijalnih troškova održavanja, možeš uzeti 25 model i nekog benzinca, 1.4 će biti dosta već.

 

Pogledaj ovu ponudu, fenomenalno, prvi vlasnik. 25tka, 1.4 16V, 103ks. Mislim da se isplati sjesti i provozati. Pogledati i ovaj 45 svakako.

 

Čak se kunu i po inozemnim forumima, da je potrošnja - normalna, za takve aute, odnosno 8-10L grada za benzince svakodnevne umjerene vožnje.

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 7:55 (thedream).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Iz frendovog iskustva, preporuka za Mazda 323 Sedan, i to 2.0 DiTD, 90ks. Vozio ju je 6g., nikad nije imao problema s njom, a nađeš ih za 2000e, +/- 200 eura.

 

Troši stvarno malo, oko 5-7L ovisno o stilu vožnje i uvjetima, dijelova ima, pristojno opremljena, možda nije kraljica atraktivnosti što se izgleda tiče, ali sa alu-felgama i ako je u dobrom stanju što se tiče limarije i mehanike, mislim da je dobar izbor.

 

Recimo ova. Na taj budžet i godišta koja se nude, jedini problem može biti kilometraža, jer su to auti koji se voze, u punom smislu.

 

Od ostalih ponuda, ne bi bilo loše pogledati i Rover, izgleda stvarno reprezentativno, nije razvikan i popularan kao VW i japanci, a u pravilu sve ima njihovo, ili njemačke, ili Hondine motore.

 

Tu mislim na 45 model, koji po meni za ovu cijenu izgleda više nego dobro. Ako se bojiš većih potencijalnih troškova održavanja, možeš uzeti 25 model i nekog benzinca, 1.4 će biti dosta već.

 

Pogledaj ovu ponudu, fenomenalno, prvi vlasnik. 25tka, 1.4 16V, 103ks. Mislim da se isplati sjesti i provozati. Pogledati i ovaj 45 svakako.

 

Čak se kunu i po inozemnim forumima, da je potrošnja - normalna, za takve aute, odnosno 8-10L grada za benzince svakodnevne umjerene vožnje.

Zašto ne ova mazda

 

http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-sedan-2.0-ditd-bosch-pumpa-hladnjak-klime-oglas-12139184

Ako sam ti pomogao, pritisni hvala
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
neznalica90 kaže...
dv14 kaže...

Puste te što se hvataju za glavu.. Mislim da većina već zna kako su Fiati jeftini auto sa jeftinim održavanjem. Naravno, ovisi o modelu, ali generalno gledajući..

 

Što se tiče Stila, izbjegavati one sa početka proizvodnje. Ako se ne varam, dosta ih se žalilo na neke probleme oko struje.

Što se motora tiče, s tim nećeš imati problema. 1.6 16v se pokazao kao odličan, izdržljiv motor. Jedino mana je malo veća potrošnja. Samo redovito održavanje, zamjena ulja i remena i to je to ako nađeš dobar primjerak..

pa da, jedino me ta potrosnja malo brine tj kak se naviknut na nesto drugo kad je ovaj clio cudo po tome, istina mali pohabani auto ali u par navrata sam odradio 180km sa sto kuna goriva i nisam se mogao nacudit. u uzem izboru su mi jos punto 2002. , corsa isto godiste i fabia. samo kod fabie su popljuvali taj famozni 1.4 mpi koji je u vecini auta na njuskalu pa me to odbilo, iako mi je se ona cini nekako najpouzdanija, 5 vrata, neupadljiva, jeftina itd. eventualo se protegnut jos 500 eura pa uzet stila 1.9 jtd. navodno mu je potrosnja cudo mala. al opet u svemu tome je faktor vozac i nacin voznje. no na kraju krajeva nebi bas volio auto koji cucla 10-12 litara pod normalno, to mi je najbitnije.

 

Probaj naći Stila sa plinom ili tog JTD-a. S tim motorom isto ne možeš fulat.

Ili ako si ograničen sa parama, onda u izbor ulazi i Bravo 1.6/1.9 JTD. Osobno, meni je ljepši od Stila. To će biti moj izbor kad se skupi para..

 

@Thedream ja bi te Rovere ipak izbjegavao. Je, nude puno opreme za te pare i to stoji, ali kvaliteta, dijelovi.. Poznanik, stariji čovjek je nedavno dao prilične pare za popravak Rovera. Sad ne znam koji je model, ali je hatchback. Valjda 25. Uglavnom, kaže da je bilo nešto oko motora. Sa tim parama koje je dao za popravak, mogao je naći drugog..

Ništa ne ostavljam nezavrš
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

 

@Thedream ja bi te Rovere ipak izbjegavao. Je, nude puno opreme za te pare i to stoji, ali kvaliteta, dijelovi.. Poznanik, stariji čovjek je nedavno dao prilične pare za popravak Rovera. Sad ne znam koji je model, ali je hatchback. Valjda 25. Uglavnom, kaže da je bilo nešto oko motora. Sa tim parama koje je dao za popravak, mogao je naći drugog..

Tako je. Preporučit nekom rovera tih godina, kraj sveg ostalog višekratno boljeg na tržištu po istoj cijeni, upravo kao gore navedene mazde 323 od 99.e i novije, je totalna ludost.

Roveri imaju grdih problema sa glavama motora, brtvama glave, pregrijavanjem, pucanjem, užasna (ne)kvaliteta tih benzinskih motora.

Te mazdice su tako dobar proizvod da im je teško u tom lowprice rangu naći dostojnog konkurenta po ikojem faktoru, i u sedan i u F verziji gepeka je i više nego dovoljno, motori su odlični, ostala mehanika na autu nema nekakvu izraženu problematiku, a dijelovi su lako dostupni i ne preskupi kao što zna bit za pojedina vozila iz zemlje izlazećeg sunca.

Još naći primjerak sa manje od 200.000km od prvog-drugog vlasnika, i to je čisti win. Stilo je dosta bugovit auto, pogotovo u prvim godinama postojanja, a i 1.6 16v u stilu vs 2.0ditd u mazdi, neusporedivo za točit.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

 

NI jedan dizel motor u osobnim automobilima, se ne vrti preko 4000 okretaja

kak sad Ziga? pa moj vrti prek 4k, 2.0HDi isto vrti vise, e220 isto vrti vise, 320cdi i sto vrti vise. M550d vrti cak i preko 5k. 3.0 tdi isto vrti prek 5k. sam ja nekaj propustil u mjerenju okretaja ili?

Ride or die, remember?
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Dosta nezahvalan budžet moram reći, sad sam našao jednog Focusa Sedana 01, 1.6 ZETEC, drugi vlasnik, klima, regan do 4/15, ispod 2 100 eura vjerojatno ide, ali onda pročitaš s druge strane da troši i do 12,13L po gradu..{#}{#} i radije se vratiš na Mazdu DITD koju sam prvu predložio, makar morao zamijeniti set kvačila i zamašnjak, i reparirati turbinu kad za to dođe vrijeme. Duplo veća potrošnja jbt..i više.

 

Iz prve ruke mogu preporučiti Fiat Mareu, jer smo ju imali 13g., mama je bila prvi vlasnik, niti 75 000 nije imala, 1.6 16V. E to je bila kupnja, da si se ranije javio. {#} Na kraju dobili dobru cijenu za nju, i nije imala klimu, što je mamu počelo smetati, ljeti je često bilo nepodnošljivo. Promijenili smo set zupčastog, akumulator, stražnji lonac i svjećice, koliko znam.

 

Moram reći da sam vozio taj auto, i da ga ja na 10L nisam natjerao po Zagrebu, uredno i redovno je bio servisiran u Autocommerceu, samo Seleniu smo stavljali od ulja, malo km je i imala, koliko se potrošnje sjećam po gradu bi više odgovarala 8-8.5 litara moje vožnje, i čak i manje mamine, sporije.

 

Tako da bi potrošnju dobrim dijelom pripisao konkretnom primjerku i njegovom stanju. Sad da li u Stilu troši stvarno toliko više, ne znam. Čini mi se malo nevjerojatno pošto se radi o istom motoru (?). Težina možda? Mjenjač?

 

 

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 12:19 (thedream).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

kak sad Ziga? pa moj vrti prek 4k, 2.0HDi isto vrti vise, e220 isto vrti vise, 320cdi i sto vrti vise. M550d vrti cak i preko 5k. 3.0 tdi isto vrti prek 5k. sam ja nekaj propustil u mjerenju okretaja ili?

Govorimo o namjernom nabijanju u crveno? Ja sam očigledno prespavao 21 stoljeće..

 

imam 1.6 HDi i nema teorije da taj auto vozim na 5200rpm od kud te nebuloze od kolege? :)

 

gledam za Mercedes E klasu 3800-4000 max RPM

dobro M550d je 4000-4400 ali preko 5000rpm?

 

Peugeot ima max 4000rpm, kakvih 5200 okretaja? i ono nije 5200 na crvenom pogledaj malo bolje... nemaš korake po 100rpm i sredina na 500, nego ima 5 crtica i šesta je sredina :)

 

sad ne znam kako se isti "vrte" mimo tvorničkih specifikacija. :)

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 12:09 (Ziga).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Govorimo o namjernom nabijanju u crveno? Ja sam očigledno prespavao 21 stoljeće..

 

imam 1.6 HDi i nema teorije da taj auto vozim na 5200rpm od kud te nebuloze od kolege? :)

 

gledam za Mercedes E klasu 3800-4000 max RPM

dobro M550d je 4000-4400 ali preko 5000rpm?

 

Peugeot ima max 4000rpm, kakvih 5200 okretaja? i ono nije 5200 na crvenom pogledaj malo bolje... nemaš korake po 100rpm i sredina na 500, nego ima 5 crtica i šesta je sredina :)

 

sad ne znam kako se isti "vrte" mimo tvorničkih specifikacija. :)

Ti valjda govoriš za okretaje na kojima je max snaga? Recimo 1.9 TDI PD ima max snagu na 4k a blokada je tek na 5100 rpm. Možeš ti njega zavrtjet al preko 4k snaga tako naglo pada tako da nema nikakve potrebe. 

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Čini se da je google translate zakazao u prijevodu forumaških jezika {#}

 

nesporazum na djelu {#}

14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Posebni su, bili i ostali

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 12:27 (g520).
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Evo se Lexus brutalac spičio na Aleji Bologne, ima i ozlijeđenih.

In the name of tragedy...
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Amerika...{#}

 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

hvala puno na savjetima, istina nezahvalan budzet. taman na granici izmedu kupnje neceg starijeg ili postenijeg. kak bi se reklo "ni v rit ni mimo". otic cu do tete u banci pa vidit da zatvorim jos tih par rata pa da se protegnem bar za uzet tog JTD-a, makar se moro strpit jo cca 2 mjeseca.

 

edit: btw jos samo ako mi neko okvirno moze rec kolika je otprilike razlika u cijeni servisa izmedu dizela i benzinca. dosad sam samo na benzincima bio tako da za dizel nemam pojma, kazu i da dizel ne valja uzimat ako se pretezno vozi samo po gradu. neinformiran sam dosta jer odmalena przim motore i to mi je gust, a auta sam vise gledao kao sredstvo od tocke A do tocke B tako da se nisam zamarao niti me to interesiralo dosad.

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 13:15 (neznalica90).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Mišljenje o ovim zvučnicima?Da li produciraju cist zvuk,dobar bas i to?Ne kuzim se u to,pa da neko da mišljenje da li se isplate uzeti koje od ovih,ili preporučite nekakve do 200 kn.Tnx :)
http://www.electronic-star.hr/Auna-CS-LED5-Blue-LED-5-Inch-Car-Audio-Speakers-600W-Pair_i7570.htm

 

http://www.electronic-star.hr/Par-Cougar-Auto-Hifi-Audio-Zvucnika-6-x-9-700W_i2369.htm

 

http://www.electronic-star.hr/AUNA-SBC-4121-4-ZVUCNICI-ZA-AUTO-RADIO-PAR-800W_i5477.htm

 

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 13:51 (big_guy).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Za Seku i Cecu bi bili i predobri {#}

Koliko para, toliko muzike...

Nećeš se nešto s time usrećiti. Možda bi bilo najbolje da odeš tamo pa uživo odmah vidiš/čuješ kako se glasaju.

'Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran' - Einstein ----- www.cigoff.eu -----
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ove male TDI motore je totalno retardirano vrtjeti preko 3k okretaja. Pogotovo novi VAGovi 1.6 TDIevi. 
Pobogu, u R18 se brzine mjenjaju oko 4,5k okretaja, koji je state of the art tech i totalna zvijer kad se uspoređuje sa bilo kojim drugim dizlom za osobne automobile.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Ove male TDI motore je totalno retardirano vrtjeti preko 3k okretaja. Pogotovo novi VAGovi 1.6 TDIevi. 

Ne, totalno retardirano je vrtjeti npr. ispod 3k rpm a pod punim gasom. Kad god je neka veća uzbrdica a puno auto radije ga držim na 3,5k rpm i sa manjim gasom nego (bubam) 2,5k rpm sa punim. Govorim konkretno za 1.9 TDI PD 105ks. A mali 1.6TDI su baš pogodni za veće okretaje u odnosu na stare 1.9TDI. (kraći hod, lakše klipnjače,klipovi, 4 ventila po cyl..)

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.8.2014 15:43 (Penryn).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

Ne, totalno retardirano je vrtjeti npr. ispod 3k rpm a pod punim gasom. Kad god je neka veća uzbrdica a puno auto radije ga držim na 3,5k rpm i sa manjim gasom nego (bubam) 2,5k rpm sa punim. Govorim konkretno za 1.9 TDI PD 105ks. A mali 1.6TDI su baš pogodni za veće okretaje u odnosu na stare 1.9TDI. (kraći hod, lakše klipnjače,klipovi, 4 ventila po cyl..)

Objasni mi razliku: 3500rpm manji gas i 2500rpm puni gas dok auto ide uzbrdo.. Kako možeš imati puni gas s manjim brojem okretaja?

Jedino da si u prvom slučaju u drugoj brzini, a u potonjem u trećoj. Jer bi ti autu vrlo brzo pali okretaji s ozbirom da ako auto nema snage, onda

ni ne možeš održavati brzinu.

 

Logika govori da ako ideš ubrzdo trebaš više gasa. Ako u drugoj ideš ubrzdo s 3500rpm i ako prešaltaš u treću trebaš još više gasa da održiš brzinu.

 

 

 

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Objasni mi razliku: 3500rpm manji gas i 2500rpm puni gas dok auto ide uzbrdo.. Kako možeš imati puni gas s manjim brojem okretaja?

Jedino da si u prvom slučaju u drugoj brzini, a u potonjem u trećoj. Jer bi ti autu vrlo brzo pali okretaji s ozbirom da ako auto nema snage, onda

ni ne možeš održavati brzinu.

 

Logika govori da ako ideš ubrzdo trebaš više gasa. Ako u drugoj ideš ubrzdo s 3500rpm i ako prešaltaš u treću trebaš još više gasa da održiš brzinu.

Na to sam i mislio, radije niža brzina, veći okretaji, manji gas nego viša brzina, manji okretaji, veći gas. Razloga je puno: uz veći gas više se goriva ubrizgava, turbina više nabija zraka, razvija se veći moment -> veće opterećenje za cijeli sklop klipova, klipnjača itd., isto i za dvomaseni zamašnjak. Uz to tlak ulja na većim okretajima je veći/bolji tako da je i podmazivanje bolje. (iako ne toliko bitno pošto i na 2k rpm tlak bude već 2 bara, govorim za 1.9 TDI PD)

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice