Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.114
|
čitano: 13.253.355
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ako ti znači nešto u životu, ja sam htio Savu HP2, a uzeo Bridgestone LM001.
Šta ja znam, dobra guma, auto normalno ide i po mokrom i po suhom. Jedino gume lagano bruje na 132 i 133 km/h, inače ne.

A za zimu sam uvijek stavljao Goodyear i još ga imam za c4(jesen 2013. uzete) i šta ja znam, dobre su, samo malo glasne.

Ako se premišljaš sa "ova je malo bolja od prve, ali prva je malkoc bolja, malo, malo, malo", dobre su obje.

 

Zabava će biti kad stavim General Tire za ljeto 

 

 

Ziga, ja sam na c4 dobio Michelin Energy Saver +. Sranje samo takvo. Nakon 3 godine popucale(tri godine, ej), bile glasne, a na mokrom ništa držale nisu.
Ako znaš, idem iz Arene, skrećem desno za grad(ono kod nadvožnjaka, onaj semafor), vozim, šta ja znam 20-ak, pada kiša, skrenem desno i ode auto, ESP blinka, ali auto leti van. 

Lijepo otišao u Vulkal, kupio Dunlopice, ove uzeo doma da ih prerežem da ih se ne može više koristiti i s njima na autootpad.
Otišao s Dunlopicama tamo, baš da probam, a one drže, ni najmanjeg problema. A isti auto, ista kiša, isto sve.

Ja bih rađe uzeo pet godina stare normalne gume nego najnovije eko.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Gledao sam na service.citroen, idu D1S, znači tvoji su prerađeni 

 

EDIT: Sad sam vozio c4, ja ne znam šta su oni stavili u BluResponse Sport. Mater im, guma kao da ima ljepila u sebi. Pada kiša, 10°C, vozim 60, 70, cimam lijevo-desno, auto ništa, malo se samo čuje kako gume drobe, ali drži pravac i ne pali se ESP.

Vozim 40, smotam puni udesno, opet lagano drobe, bez ESP, ni traga proklizavanju.
Bolesno dobre gume!

Promijeni ih svejedno nakon 3-4g., osjeti se doza plastičnosti pomalo u njima, nove su famozne, ali nakon 2+ sezone već nemaju ista svojstva kao nove, iako su pravilno uskladištene itd. Moje su DOT ako sam dobro gledao početka 14-te godine, mislim da neće ići iduće godine na auto, šta to dođe, 14,15,16 i ova godina..taman 4 proljeće/ljeto sezone..

 

 

In the name of tragedy...
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Moje su od lani, 4. mjesec. Znači dva ljeta vožene, niti dvije godine.
Još su dobre, svakako ću ih mijenjati kada osjetim da treba, a do tada ne :)


Ja iskorištavam možda 60% potencijala gume sa c4 i dok ne izgube 40% performansi, meni će i dalje biti nove 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
imaiden322 kaže...
U Njemačkoj je veća ponuda i auti se redovito servisiraju kod ovlaštenih servisa (ima izuzetaka naravno) za razliku od ovih u HR, cijene su pristupačnije. Ali opet ako se gleda neki dizelaš i njegov CO2, uvoz postaje neisplativ. S druge strane to je opet dobro, jer da nema tih poreza i nameta, imali bi još više stare krame na cestama (koje je ionako previše)

 Kako može biti dobro imati suludi namet na CO2?da kad bi htio uvesti Skylinea morao bi dati još 7-8k€ za CO2.A skyline iako ima 15-20 godina sve je samo ne krama,nego osobno meni auto koji sam oduvijek htio ali zbog gluposti oko CO2 postane preskup

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Taj dunlop sam kupija za 375kn komad dot 0417, za proljeće na passatu. Ove sadašnje su izdržale 3  godine i 40t km, iako imaju još mesa odslužile su svoje.

12 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Koji 2DIN uređaj preporučujete?

Gledam ima ovako nekih noname Android uređaja sa navigacijom, povezivanjem telefona ovo ono za nekih 2500 kn za moj Cruze...

Uzeo bi nešto da imam navigaciju na tome i da mogu imati relativno dobar zvuk jer planiram i malo bolje zvučnike ugraditi...

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Imam pitanje. Jel isplativo stavit sad zimske gume? Prednje ljetne dunlopice su mi na minimalnoj šari i po kiši ne drže vise baš. A sutra mi dolazi celicna felga s ravnanja pa bi stavil odmah zimulje gore...
OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Phantom_RI kaže...

Koji 2DIN uređaj preporučujete?

Gledam ima ovako nekih noname Android uređaja sa navigacijom, povezivanjem telefona ovo ono za nekih 2500 kn za moj Cruze...

Uzeo bi nešto da imam navigaciju na tome i da mogu imati relativno dobar zvuk jer planiram i malo bolje zvučnike ugraditi...

 Čuo sam dosta dobrih komentara za Erisin uređaje, navodno je dobra kvaliteta izrade i kvaliteta zvuka, pa pogledaj

Lord_Marko kaže...
Imam pitanje. Jel isplativo stavit sad zimske gume? Prednje ljetne dunlopice su mi na minimalnoj šari i po kiši ne drže vise baš. A sutra mi dolazi celicna felga s ravnanja pa bi stavil odmah zimulje gore...

 Ako se ne varam, sljedeći tjedan u nedjelju (29.10) se pomiće sat unatrag i počinje zimsko računanje vremena, tj obavezne zimske gume i upaljena svijetla, tako da ih taman zamijeniš

EDIT:

Krivo sam napisao, od 15.11 su zimske gume obavezne (INFO), mada mislim da je bolje zimske stavit, ako su ti ljetne tolko loše, bolje riskirati gume, nego auto

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 22:22 (1BIT).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Phantom_RI kaže...

Koji 2DIN uređaj preporučujete?

Gledam ima ovako nekih noname Android uređaja sa navigacijom, povezivanjem telefona ovo ono za nekih 2500 kn za moj Cruze...

Uzeo bi nešto da imam navigaciju na tome i da mogu imati relativno dobar zvuk jer planiram i malo bolje zvučnike ugraditi...

 Pogledaj Joying.
Ili da nađeš nešto poput Pioneera, Alpinea, i sličnih, a da imaju Android Auto podršku.

A za dobar zvuk će ti trebati, osim dobrog DAC-a, pojačalo, sub i dampiranje vrata.

 

Za dobar zvuk planiraj trošak od nekoliko tisuća kuna.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 21:09 (chutac).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ekipa ima netko iskustva sa ovim tsi motorima (npr 1.2 ili ovaj novi 1.5)?
koliko cujem potrosnja nije velika kod 1.2, motor nije trom (probao na octaviji) pa me zanimaju prednosti/nedostatci (pogotovo u odnosu na dizela) ?

 

Hvala

CARPE DIEM
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
tigra kaže...
@chutac

pa to je istina, za bolji auto trenutno nemam jer radim za 3000kn.

To je tvoje misljenje..meni je super. malo trosi, dobro izgleda, jeftina registracija i osiguranje, dijelovi jeftini.

ne pljujem po autu, ali 94,3% vremena je tema C4.

Zato ti savjetujem da si otvoris temu "C4 VTS - auto stoljeca" i tamo vodis monolog sa sobom.

To mi je najbolji razlog za kupiti auto, ko da ljudi kupuju auto da im se pokvari pa da ga sto jeftinije poprevljaju.

 

Rucipe 

Imam TS850 i gume su odlicne, TS860 bi trebao biti nasljednik (moje su 195/65/15)

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 21:22 (CroNk3r).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
tigra kaže...
@chutac

pa to je istina, za bolji auto trenutno nemam jer radim za 3000kn.

To je tvoje misljenje..meni je super. malo trosi, dobro izgleda, jeftina registracija i osiguranje, dijelovi jeftini.

ne pljujem po autu, ali 94,3% vremena je tema C4.

Zato ti savjetujem da si otvoris temu "C4 VTS - auto stoljeca" i tamo vodis monolog sa sobom.

To mi je najbolji razlog za kupiti auto, ko da ljudi kupuju auto da im se pokvari pa da ga sto jeftinije poprevljaju.

 

Rucipe 

Imam TS850 i gume su odlicne, TS860 bi trebao biti nasljednik (moje su 195/65/15)

 Ne nego zato da ga jeftinije popravis jer auto koristi dijelove sa vise raznih modela auta. Na golfu 7 je mali kiler sa izmjenom 2800 kn, to ti nije puno? A golf je 'sveta krava'... 

Dok na duji je 200 kn original jer taj identican kiler se koristi u vise modela raznih auta i raznih proizvodaca.

Sta ti znaci auto ako nema dijelova za njega nabaviti ili ako si iskljucivo ogranicen na original dijelove. 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Ne nego zato da ga jeftinije popravis jer auto koristi dijelove sa vise raznih modela auta. Na golfu 7 je mali kiler sa izmjenom 2800 kn, to ti nije puno? A golf je 'sveta krava'... 

Dok na duji je 200 kn original jer taj identican kiler se koristi u vise modela raznih auta i raznih proizvodaca.

Sta ti znaci auto ako nema dijelova za njega nabaviti ili ako si iskljucivo ogranicen na original dijelove. 

Ono sto hocu reci je da kolko god biti jeftini dijelovi za auto opet su skuplji nego za onog koji se ne kvari.

Tako da ako ides na provjereni motor i auto onda nemas brige oko cijena.

 

Ista stvar je sa svjecicama, iridium svjecice su skupe, a inace kad se pogleda kolko puta treba kupiti obicne ispadne na isto, a onda jos ako ih ne mjenjas sam, svaki put platiti ruke...

(ako i sam radis onda vise razjebes navoj ako vise puta sarafis.)

 

Znaci da je u konacnici bolje gledati auto za koji ne trebaju dijelovi nego onaj za kojeg su jeftini.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 21:42 (CroNk3r).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Fake_Alert kaže...

 Ne nego zato da ga jeftinije popravis jer auto koristi dijelove sa vise raznih modela auta. Na golfu 7 je mali kiler sa izmjenom 2800 kn, to ti nije puno? A golf je 'sveta krava'... 

Dok na duji je 200 kn original jer taj identican kiler se koristi u vise modela raznih auta i raznih proizvodaca.

Sta ti znaci auto ako nema dijelova za njega nabaviti ili ako si iskljucivo ogranicen na original dijelove. 

Ono sto hocu reci je da kolko god biti jeftini dijelovi za auto opet su skuplji nego za onog koji se ne kvari.

Tako da ako ides na provjereni motor i auto onda nemas brige oko cijena.

 

Ista stvar je sa svjecicama, iridium svjecice su skupe, a inace kad se pogleda kolko puta treba kupiti obicne ispadne na isto, a onda jos ako ih ne mjenjas sam, svaki put platiti ruke...

(ako i sam radis onda vise razjebes navoj ako vise puta sarafis.)

 

Znaci da je u konacnici bolje gledati auto za koji ne trebaju dijelovi nego onaj za kojeg su jeftini.

 

 

 Znam sto hoces reci, ali zaboravio si na to da si usporedio svjecicu koja je po svojim dimenzijama slicna kao i kod ostalih benzinskih motora. Usporedi to sa eto malim, ili velikim kilerom koji se ne 'kvari' cesto, a nije niti priblizno isti izmedu raznih modela auta. Pa krenuvsi na lamelu, zupcasti i ostala sranja koja se trose s vremenom. Tu ulazi faktor koliko je proizvedeno auta te prodano, te dali drugi proizvodaci zele proizvoditi dijelove za taj model auta ( odnosno gledaju dali im se isplati i dali ce se prodavati ). Svaki auto se kvari, no pitanje je koliko je to ucestalo, na svakom treba promjeniti dijelove koji se trose.

+ u danasnje vrijeme se toliko toga proizvodi ne kvalitetno, ili sa upitnom trajnoscu da covjek vise nije niti siguran kojim putem krenuti. Ali to je druga tema.

 

EDIT: Jedan primjer koji me nasmijao. Susjed se zali kako mu je krepao alternator na valjda do 10 god staroj A klasi... Majekti nemozes pronaci jeftiniji alternator od valjda 2000 kn posto to nije obican alternator jer je hlađen VODOM, dakle vodeno hladenje ima. Kuzis ti to... A klasa gradski autic, nikakve potrosnje struje naspram eto golfova i slicnih auta, i onda uguraju vodeno hladenje te kad se to pokvari kosta puno previse naspram drugih auta istog segmenta.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.10.2017 21:52 (Fake_Alert).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1BIT  Fake_Alert  Hvala vam dečki :) 

 

Onda cu taj Continental , uzeo bi Kleber al nekako ne vjerujem u njega a s autom se radi dosta kilometara pa mi je bitno da su gume dobre . 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Ista stvar je sa svjecicama, iridium svjecice su skupe, a inace kad se pogleda kolko puta treba kupiti obicne ispadne na isto, a onda jos ako ih ne mjenjas sam, svaki put platiti ruke...

(ako i sam radis onda vise razjebes navoj ako vise puta sarafis.)

 

 

 Moram priznat da još nisam čuo ni vidio da se to nekome dogodilo, to moraš baš biti sirovina koja balvan može nosit da oštetiš navoj svjećice

 

Inaće svjećice se uvjek mijenjaju kada je motor hladan i nema problema...

(zbog širenja i skupljanja materijala ovisno o temperaturi, tj nikada se hladne svjećice ne stavljaju u topli motor...)

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže... 

 Moram priznat da još nisam čuo ni vidio da se to nekome dogodilo, to moraš baš biti sirovina koja balvan može nosit da oštetiš navoj svjećice

 

Inaće svjećice se uvjek mijenjaju kada je motor hladan i nema problema...

(zbog širenja i skupljanja materijala ovisno o temperaturi, tj nikada se hladne svjećice ne stavljaju u topli motor...)

Kad malo porazgovaras s mehanicarima zacudis se cega sve ima...

10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
@croNK3r

Ne postoji auto koji se ne kvari.

1. Nije isto kupovati dijelove za BMW ili Opel.

2. I za BMW i za Opel imas OEM dijelove koji kostaju ko suho zlato, ali mozes staviti i zamjenske skuplje ili jeftinije. Na kraju te opet ispadne jeftinije popraviti Opel, jer su dijelovi za BMW barem 2x skuplji ovisno o cemu se radi.
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Suma sumarum, svaki ciga svoga konja hvali...

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

U mojim očima je jedna razlika u limariji i rafiniranosti auta.

 

Svi dijelovi su uglavnom od 5 najvećih proizvođača, i tu nema razlike u kvaliteti zavisno od automobilske marke. Ako Bosch proizvodi neko računalo ili dio za BMW, Citroen i Mazdu, jednake su vjerojatnosti da će "otići".

Sad je sve to isto, Bosch, Valeo, Continental, nije da svaki proizvođač sam radi.


Ono što sam radi je limarija i tu je razlika(ne govorim o izolaciji, opremi, to nema veze sa pouzdanošću). Limarija je najkompliciranija za popraviti. Čim hrđa, treba sanirati i lakirati - mogućnost fulanja nijanse. A dobro je dok hrđa gdje vidiš, ali ako ti se negdje zavuče i počne hrđati da ne vidiš dok pola kvadrata metala ne strune, e tu imaš ogroman problem. Em košta, em se kasnije vidi, em ostaješ bez auta neko vrijeme.
Mene je na c4 potegao netko na parkingu i iako će kasko to riješiti, opet ću biti par dana bez auta. Lakše bi bilo da mi je razbio far, odem u ovlašteni, kupim novi, sat vremena posla..

 

 

*Ne prozivam nijednu marku, pišem općenito.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Kad malo porazgovaras s mehanicarima zacudis se cega sve ima...

 Slažem se,al ćuj ima i mehaničara svakakvih

 

Nije rijetkost da nešto oštete svojom krivicom, pa pišu u izvještaju da je dotrajalo i da je bila potrebna izmjena, a opće nije bila potrebna, ljudi koji se ne kuže u aute, neće to ni primjetit, sve će platit i biti zadovoljni obavljenm radom pritom nemajući pojma što je opće obavljeno...

 

A da ne velim da neki servisi opće nemaju potreban alat, npr djed je sa skuterom bio na prvom redvnom ovlaštenom servisu kad je skuter bio novi i kad je vidio da mehaničari tamo nemaju alat za skinut neki dio, sad sam zaboravio jel zvono kvačila ili nešto drugo, uglavnom čekićem i pajserom lupaju po motoru da to skinu, to je ujedno bio i posljednji put da je djed išao u ovlašteni

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
imaiden322 kaže...
@croNK3r

Ne postoji auto koji se ne kvari.

1. Nije isto kupovati dijelove za BMW ili Opel.

2. I za BMW i za Opel imas OEM dijelove koji kostaju ko suho zlato, ali mozes staviti i zamjenske skuplje ili jeftinije. Na kraju te opet ispadne jeftinije popraviti Opel, jer su dijelovi za BMW barem 2x skuplji ovisno o cemu se radi.

 Slazem se da ne postoji, ali neki se kvare vise, a neki manje.

 

E, sad s druge strane jako puno ovisi i o vlasniku.

Ja npr sad da sjednem u svoj auto, ja ne bi bio zabrinut napraviti turu po europi, ali da mi npr dode netko s istim autom, kilometrazom i sve to, ali ja nemam uvid u odrzavanje, nema sanse da bi se osjecao ugodno prilikom veceg puta.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Predator003 kaže...

Suma sumarum, svaki ciga svoga konja hvali...

A najvise chutac 

 

Sry, ali morao sam 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

 

E, sad s druge strane jako puno ovisi i o vlasniku.

Ja npr sad da sjednem u svoj auto, ja ne bi bio zabrinut napraviti turu po europi, ali da mi npr dode netko s istim autom, kilometrazom i sve to, ali ja nemam uvid u odrzavanje, nema sanse da bi se osjecao ugodno prilikom veceg puta.

 To se slažem. U c4 bih sjeo bilo kada i išao bilo gdje i bio sasvim siguran da neće biti nikakvih problema, dok VTS-u još uvijek ne vjerujem. Kad sam s njim išao na put od 350 km, mislio sam si "joj samo da ne bude problema", a u c4 sjednem, palim, kao da u trgovinu idem.

CroNk3r kaže...
Predator003 kaže...

Suma sumarum, svaki ciga svoga konja hvali...

A najvise chutac 

 

Sry, ali morao sam 

 Pa kad svi napadaju moj auto 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Odlucio sam ipak ici na celicne felge sa zimskim gumama nego radije unistavati alu 17" zimi,celicne su malo vec nacete od proslih zima,kako srediti to cisto da izdrzi ovu zimu ?
Mislio sam sve sa 200-400-600-1000 brusnim namontiranim na polirku,onda temeljna boja,akrilna po izboru i bezbojni 1K u spreju,kolicinski koliko bi to trebalo ? 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima tko kakvu glinu za preporuciti?

Narucio sam fusso i par onih rucnika koje je netko(isprike osobi koja je preporucila, imam lose pamcenje) preporucio u temi

Pa da se temeljito pripremim za zimu.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Odlucio sam ipak ici na celicne felge sa zimskim gumama nego radije unistavati alu 17" zimi,celicne su malo vec nacete od proslih zima,kako srediti to cisto da izdrzi ovu zimu ?
Mislio sam sve sa 200-400-600-1000 brusnim namontiranim na polirku,onda temeljna boja,akrilna po izboru i bezbojni 1K u spreju,kolicinski koliko bi to trebalo ? 

 Da mi je znati kako mislis sa polirkom ista posmirglati posto je felga sta uvinuta, nije kao hauba ravna pa da mozes pristupiti 

Gradacije papira su dobre koje si odabrao.

Sa vodobrusnim radi.

Ako namjeravas napraviti kako spada onda uzmi 2K temeljnu ( ja sa sam uzeo 2k wash primer od iskra kemijska industrija... 90 kn... ) btw ta temelja se drzi kao čičak... nisam mogao vjerovati kako dobro drzi naspram onih jeftinih za 40-50 kn obicnih temeljnih...

Nakon sto posmirglas ide anti korozin, ( procitaj uputstva ), nakon toga odmasti felgu sa anti silikonom, ili nitro razrjedivacem da je povrsina 100% cista i odmascena.

Nanesi 3 sloja temeljne ( 1 prašina, a druga dva da lijepo pokrije... poslije prvog sloja pricekaj 15 minuta... nakon drugog 1h i onda drugi tj treci sloj... i ostavi felgu 2 dana da se susi u kuci na ugrijanom jer je vrijeme uzas trenutno.

Kupi si neki filer ako zelis da ti podloga lijepo izgleda, a ako ne mozes krenuti na bazu. Ako nemas kompresor kupi neki sprej u boji da ti zamjesaju bazu u sprej. Tu 2 sloja i pazljivo idi jer se razlijeva kao sladoled.

Poslje baze opet ostavi 2 dana felge

Lak isto lagano kao sladoled je.

I nakon toga bi ja ostavio tjedan dana felge da se griju doma.

Pricam ti iz iskustva jer sam svoje zajebao, dao 500 kn za materijal i popusio sam radi svoje zurbe oko susenja... 

 

BTW Ako zelis da ti se felga sjaji i bude glatka ( na oci ne na dodir, tko dira felge heh ), onda poslije temeljnu posmirglaj sa 1000 na suho... i idi na filer i onda ce bit fantasticno... nesto kao kada novu kupis no nebi vjerovao novu uopce iz tvornice ne zastite nego boju stave i to je to... uzas...

 

 

EDIT 2: Mozda najbolje da ju das pjeskariti pa onda smirglanje da uravnas povrsinu... Sve je stvar sto hoces od njih i kako da posao izgleda i da traju felge.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.10.2017 9:04 (Fake_Alert).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
simeparanoja kaže...

ekipa ima netko iskustva sa ovim tsi motorima (npr 1.2 ili ovaj novi 1.5)?
koliko cujem potrosnja nije velika kod 1.2, motor nije trom (probao na octaviji) pa me zanimaju prednosti/nedostatci (pogotovo u odnosu na dizela) ?

 

Hvala

 Koju generaciju TSI-a, zeljezni blok ili Alu? Za 1.5 TSI nisam nesto posebno cuo jer je tek izasao, nekom novinaru nije ubrzavao kako spada i bacao je check engine.

9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
simeparanoja kaže...

ekipa ima netko iskustva sa ovim tsi motorima (npr 1.2 ili ovaj novi 1.5)?
koliko cujem potrosnja nije velika kod 1.2, motor nije trom (probao na octaviji) pa me zanimaju prednosti/nedostatci (pogotovo u odnosu na dizela) ?

 

Hvala

 Koju generaciju TSI-a, zeljezni blok ili Alu? Za 1.5 TSI nisam nesto posebno cuo jer je tek izasao, nekom novinaru nije ubrzavao kako spada i bacao je check engine.

  Je moguće? Ja sam mislil da to samo na dizelima radi, kao što slikice po društvenim mrežama sugeriraju.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice