Ne samo Toyota, nego svi Japanci. Radjeni su za uvjete gdje nema puno snijega i soli. Dok u Alpama gdje zima traje 6 mjeseci i soli se u kolicinama megatona,
to nije slucaj za te karoserije. Ista stvar je u Hr u Dalmaciji, gdje kad bura nanese soli, auti koji su vani negarazirani, a ne odrzavaju, dobiju po glavi stanovnika.
Zato i mijenjam auto svakih 4-5 godina, jer ih sol jede. Sve je super, al u Austriji je problem sol i duge zime. Dao sam na zadnjem B-Maxu staviti zastitu od hrdje,
dali je pomoglo? Djelomicno, ali ne toliko koliko sam platio. Dakle hrdje ima svuda nakon 5 godina, i naravno da treba taj auto svake godine odrzavati i cistiti,
al kome se to da? Nekom auto entuzijastu koji ce raditi to u garazi - da, obicnom korisniku sigurno ne.
Zar ne bi toyota trebala raditi aute namjenjene za uvjete gdje ih prodaje?
Eto jos jedno glupo pitanje ali to mi nekako djeluje prirodno u normalnoj ekonomiji. :)
Mislim da siromasne zemlje samo dobiju sranje kvalitetu od svevga jer nemjaju jednostavno veliku kupovnu moc pa oni moraju nekako smanjiti cijenu auta a da se prodaje...