Kada ga upalim radi ne pređe u ler,čim pređe ugasi se
Znači na leru neće nikako da radi.
U vožnji kad pustim gas puca iz auspuha,jel to znak da dobija previše benzina ?
Vakuum pumpa ili karburator ti ne valja.
Kad je previše goriva onda dimi.
Skini očisti karburator.
Zvuči kao da je pre bogata smjesa al tko zna. Jeli takav oduvijek ili? Znas li štelat karburator? Imaš li išta dizni za njega? Ako imaš trebao bi staviti pilot diznu manju, odnosno sporu diznu. Ili iglu podignuti malo na karbu i vidjet kako ce se ponasat.
Karburator ti ima iglu, mozes je podic i spustat, kad je dignes davat ce manje goriva izmedu niskih i srednjih okretaja.
Jesi igleda svićicu? Kakve je boje? Ako je smeđa smjesa bi trebala bit dobra, pa je u necem drugom problem, ako je crna onda ti je bogata. Ako je slucajno bijela onda isto pazi, fali goriva.
Jeli puno dimi motor?
Da to nije mate i baotian?
To ti je onda kao čok.
Ne, kažem da ako nabiješ ruku na usis zraka onda si praktički napravio čok.
Pa možda mi onda čok ne radi svoju funkciju ? Inače testirao sam ga na akumulatoru i ona iglica izađe,što znači da radi. Mada više sumnjam da mi ovaj šraf za ler gas nema nikakvu funkciju,kako to mogu provjerit ?
Prije bi bilo da ostaje stalno čok upaljen, jer bi se on morao ugasiti čim malo povećaš okretaje ili kad dostigne određenu temperaturu (imaš električni čok s grijačem).
Ne znam na koju foru taj čok radi, nisam proučavao.
Uglavnom, probaj ga upalit i prije nego kaj dodaš gasa ištekaj konektor od čoka pa buš vidio jel pomaže.
Ali sad čitam ponovno prvu poruku u temi, i rekao bih da nema veze s čokom, prije s dovodom goriva.
Nemora značit, kad bi se ugrija motor, radio bi... drugačije.
Teže palio ugrijan.
Kad sam rekao da bi možda trebalo mijenjat dizne, nisam mislio da su se istrošile.
Nego dizne funkcioniraju koliko puštaju goriva.
Ja iman ktm exc380, prava kučka od motora za naštelat.
Na njemu su 168 glavna dizna, pilot dizna je 42 i igla je nozh i 6.0 throttle valve, nezz kak se na naski zove.
Motor dimi previše, ler solidan a na 1/8 gasa se guši pa u srednjim počinje dobro razvijat snagu. Takvog sam ga kupio, nije mu nitko znao nastelat karburator.
Pa sam si narucio sa ovog shopa par manjih pilot dizni i deblju iglu, da daju manje goriva u niskim, a relativno isto u srednjim i visokim. I onda ću iskombinirat par stvari dok ne bude radio kako treba kroz sve okretaje.
Upisi ime skutera u google i malo razgledaj kako je u drugih nastelan taj karburator.
To ako je do njega, moze bit i do neceg drugog.
EDIT:Tek mi sad palo na pamet, jesi proba sa drugom svjećicom? Može ona bacat iskru a da idalje ne valja, pogotovo ako si je zagušio i čistio vise puta.
Ista stvar je i meni na motoru dok mi karburator nije naštelan, kad se presauga, nebi ga bog upalio i nakon 5 čišćenja, jedva upali i ugasi se nakon 2 sekunde, ubacim drugu svećicu i upali odmah i radi.
Jesi mu provjeravao kompresiju?
Pa valjda bi vukao slabije ?
Ne obavezno.
Probaj za svaki slučaj.
Ne treba ti alat.
Odokativno.
Izvadiš svjećicu i staviš prst na rupu i kad vergla moraš osjetiti da ti povlači prst.
Ne pada mi više ništa na pamet.
Moguće da negdje dihtung ne valja pa poteže previše zraka.
Probaj zatvoriti skroz usis zraka i kad upali ostaviti ga skroz zatvorenog i onda pomalo otvarat da vidiš jel motor različito reagira.