Šef Volkswagena popljuvao Teslu

poruka: 117
|
čitano: 24.670
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Šef Volkswagena popljuvao Teslu".
14 godina
neaktivan
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Podsjeća me na Ballmerovu izjavu:

 
6 1 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Jesi li probao. Jesi li vozio barem jednoga. Jesi li vidio barem jednoga.To što govoriš nije istina. Zvuče kao zetov tramvaj. Posebno ovaj od Rimca.

13 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
markoBT kaže...

@ATJLučko

 

Tko je dizajnom uzbudljiviji: Tesla S ili Bugatti Chiron?

 

bugatti je buba na steroidima, nema 2% šarma model S-a..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Normalno da se čovjek ljuti. Kupili su pola konkurencije, a s ostalima se 'džentlmenski dogovorili' i sad im nekakva Tesla muti vodu. I zagrebački taksisti su se ljutili u sličnoj situaciji.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
6 0 hvala 0
9 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Kakav clickbait...jedino Rimac može navuć više hejta od VW na ovim prostorima 

https://i.redd.it/e18f8931ul5y.gif
Moj PC  
7 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
andrijam kaže...

Jesi li probao. Jesi li vozio barem jednoga. Jesi li vidio barem jednoga.To što govoriš nije istina. Zvuče kao zetov tramvaj. Posebno ovaj od Rimca.

 Pričamo li o istom autu ?? , DA , vozio sam, ne, nema buke (doslovno je neprimjetiva) ako uspoređuješ sa dizelašem ili benzincem

Trust nobody, become the best !
16 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Neumorni neimar, genijalni vizionar svega, genije 21. stoljeća sad je krenuo kopat tunele za Hyplerloop, pa bi molio da ga ne uznemiravate sa ovakim zločestim izjavama.

 

Ko će nam onda bušit tunele, letit do Marsa, vozit 1000 milja bez goriva ili zidat solarne krovove.

 

'bemu sve bez njega nema života hipsterima i STEMerima.

 

Kako mogu te neistine o Njemu govorit?

 

Šta oni znaju o autima, jer On je izumio sve.

 

To su sve jalni i neuki plaćenici naftnog lobija.

 

To je onaj poznati švapski jal na uspješne preduzetnike.

 

 

 

PS

 

Slijedeći put moram reć novinaru da ga pita i za Rimca, pa da vidiš onda vatrometa

 

 

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
2 1 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Po parkiralištu, a me po autoputu.

15 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Dobrim dijelom je čovjek u pravu.

Tesla sigurno mora još učiti, ali dobro je i da postoji netko tako iskričav (Musk) da gura elektromobil priču naprijed.

 

Prava opasnost za wv nije Tesla, već prostor koji elektro-zaokret daje novim igračima, prvenstveno onima iz Kine.

 

Kinezi moraju ponuditi nešto novo, što nije konkurencija nekom postojećem modelu,

već što priča svoju vlastitu priču i igra vlastitu igru,

po povoljnoj, ali ne nužno i ludo niskoj cijeni.

 

I ako to naprave, kako ih zaustaviti ?

 

Moj PC  
4 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Mr.ddevil kaže...
andrijam kaže...

Jesi li probao. Jesi li vozio barem jednoga. Jesi li vidio barem jednoga.To što govoriš nije istina. Zvuče kao zetov tramvaj. Posebno ovaj od Rimca.

 Pričamo li o istom autu ?? , DA , vozio sam, ne, nema buke (doslovno je neprimjetiva) ako uspoređuješ sa dizelašem ili benzincem

Na mom dieselu su glasnije gume neg motor :)

Stvar zvučne izolacije a ne pogonskog sklopa, i el. bušilica se čuje , stavi je u kutiju od stiropora i nebuš čul ništa.

16 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Mislim da je glavni problem u mentalitetu da se klasični auto mora zamjeniti analogom u električnim vozilu.
Znači, auto od 4-5m, od kakvih 1.5-2 tone itd, kad se može napraviti upola manji auto na struju koji bi ima veću autonomiju jer bi imao puno manju masu, a auti uglavnom prevoze 1-2 osobe.
Samo naravno to većina ljudi ne bi htjeli kupiti.

Također, električni auti nisu rješenje za problem zagušenja urbanih sredina gdje su električni skuteri, bicikli, kvalitetan javni prijevoz daleko bolje rješenje jer zauzimaju daleko manje prostora po putniku te puno manje troše ceste.
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
PzKpfw kaže...

 

Nisam naročito navijač ni jednog tabora, ali volim pratiti napredak elektromobila i svega oko toga, ali to isto tako ne znači da mi smetaju oni automobili sa unutrašnjim izgaranjem. Sve to ima svoje posebne čari i jedni i drugi.

 

Nego, zanima dal' vi mislite da je VW precijenjeni po svojoj kvaliteti ili ipak vrijedi tih para kaj se traži za njega, bilo da je novi, bilo da je polovni???

 Vw je imao dva legendarna automobila za narod, dovoljno da još dugo vremena živi na staroj slavi. Imaju promašaja poput corada ili trojke, ali u pravilu proizvode automobile koji možda nisu prvi na listi zadovoljstva kupaca ili po minimalnom broju kvarova, ali sve skupa su vrlo solidni, mnogi modeli bez problema izdrže i po pol miliona kilometara. Dodaj na to da nikad ne spuštaju cijenu novim modelima već lagano svake godine podižu cijenu za iznos inflacije tako da vlasnik rabljenog nikad neće biti ostavljen na cjedilu. A inače kod jednog dijela evropljana koji svi ostali zovu balkan, a ja ću biti pristojan i reći da je to donji stražnji dio evrope, vlada mišljenje da su njihovi sugrađani nemjerljivo glupi i da smo mi svi skupa nacija s najvećim udjelom VW-a na cestama. Ne treba reći da su to izvukli iz stražnjeg dijela svog tijela...

 

Nego da se vratim na temu, šef VW-a je malo preosjetljiv, afera ih je koštala njihovog ugleda, ali i ugleda dizela - sve ih se manje kupuje u odnosu na ostale vrste pogona tako da su prisiljene ulupati silne milijarde u nove tehnologije taman kad su iskeširali povelike kazne za stare grijehe. Nadam se da znaju što rade... sudeći po e-golfu struja im je tu tek radi peglanja imidža. Daleko od toga da su jedini krivci, gotovo da nema proizvođača koji nije muljao s dizelima...

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.10.2017 19:25 (Feudalac).
16 godina
neaktivan
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

"... posljedica negativnihgodišnjihosobnih procjenaotpuštenihradnika."  ???? WTF ??

 

jel to spada u onu domenu, dobar radnik je onaj koji samo radi i čuti, te ništa ne traži a loš je onaj koji nešto pita / traži ??

 

jel to tesla, a ne samo on nego i drugi, ljude pretvaraju u robove, moderne robove, 

znam da i VAG ima robove, ali oni barem imaju jak sindikat IG Metall  (npr. index.hr Tako to radi sindikat u Njemačkoj: VW više ne smije kontaktirati zaposlenike nakon kraja radnog vremena)

*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
miller1985 kaže...

"... posljedica negativnihgodišnjihosobnih procjenaotpuštenihradnika."  ???? WTF ??

 

jel to spada u onu domenu, dobar radnik je onaj koji samo radi i čuti, te ništa ne traži a loš je onaj koji nešto pita / traži ??

 

jel to tesla, a ne samo on nego i drugi, ljude pretvaraju u robove, moderne robove, 

znam da i VAG ima robove, ali oni barem imaju jak sindikat IG Metall  (npr. index.hr Tako to radi sindikat u Njemačkoj: VW više ne smije kontaktirati zaposlenike nakon kraja radnog vremena)

 U njemačko je tako i to je hvale vrijedan primjer. Međutim, kada su o Tennesseeu otvorili tvornicu i pokrenuli sindikat, ameri su zaprijetili da će ostati bez subvencija pa su popustili...

Ja rekoh
12 godina
neaktivan
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Koliko god pljuvao...Tesla raste i uzdiže se,teži savršenstvu.Poanta jeste da momentalno nije konkurencija ali bih mogao Tesla biti u skoroj budučnosti.Ova reakcija je naravno ispad jer im se trese stolica pod dupetom.

Svaka akcija ima svoju reakciju.
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.10.2017 19:40 (Igor150).
Moj PC  
0 1 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Feudalac kaže...
 ..Dodaj na to da nikad ne spuštaju cijenu novim modelima već lagano svake godine podižu cijenu za iznos inflacije tako da vlasnik rabljenog nikad neće biti ostavljen na cjedilu...

 To je najveći benefit kod Njemaca za razliku od Francuza gdje možeš za 18 mjeseci popušit i 50% cijene.

14 godina
neaktivan
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Neka je Tesle i ostalih, samo neka razvijaju baterije i tehnologiju. U dvije zadnje godine su određeni proizvođači uduplali autonomiju baterija. Šteta što je Chevrolet izletio iz Europe, zanimljiv je njegov Bolt. Sa druge strane Renault Zoe, pa čak i Smart ED, tu je i Golf i Up. Ja iskreno gledam za godinu dana uzeti Nissan Leaf 2018 ako bude poticaja (70000kn). Sa tom računicom i mom kilometražom za 3-4 godine na samo razliku goriva ispadne ko da sam uzeo neki Polo, a dalje je samo plus. Uzeo bi odma i Smart forfour da ima veći range ili da ga na poslu mogu punit. Naravno, ovo sve govorim iz kuta gledanja kao drugi auto koji svaki dan će pičiti i kao osoba koja ima kuću i garažu di će ga se punit. Moš se hebat ako si u stanu ili ako ti bi to bio prvi auto...

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.10.2017 20:16 (Leryan).
 
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
markoBT kaže...

Mini je pak uzbudljivi dizajn ima Rimac Concept_One.

 

Tesla S je običan auto sa el.motorom, a Concept_One je dizaj kakav bi (možda) trebao imat auto sa el.motorom. Još da ga neki novi Henry Ford ili Ferdinand Porsche pretvori u Concept_T1.

 Inače, concept one ti ima školjku koja je kupljena od jedne firme koja radi te trkaće školjke, i realno uopće ne izgleda futuristički kao što bi elektroauto trebao izgledati (uz pregršt prostora za vlastiti stil), jer u slučaju elektroauta jedino kaj im je prepreka zapravo je aerodinamika (kao i otto tutačima koji uz to vuku još i sto problema).

Uglavnom, ni jedan elektroauto ne izgleda ni uglađeno ni lijepo (ni model s, ali nije ružan).

Sramota je da neki otto auti izgledaju ljepše.

Al dobro, sljedeću teslu nek dizajnira piniffarina ili tak neko zvučno ime pa bude ok.

Tek tu se takvi dizajn studiji mogu iskazat...

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.10.2017 20:45 (fer-de-lance).
16 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Leryan kaže...

Šteta što je Chevrolet izletio iz Europe, zanimljiv je njegov Bolt. 

 Chevrolet Bolt ti je Opel Ampera-e bazirani su na istoj tehnologiji

BF3:fluffy_inside
16 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
VW ima ogromno iskustvo u izradi klasicnih automobila (u smislu pogona), a opet im se u 21.st. zalomi konstrukcijski propust poput dizajna uljne pumpe na Passatu. Ima primjera hrpa, ali nije bitno za temu odnosno za "informaticki" forum.
A koliko god se pljuvalo po el. automobilima, oni su neminovna buducnost.
 
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
fer-de-lance kaže...
markoBT kaže...

Mini je pak uzbudljivi dizajn ima Rimac Concept_One.

 

Tesla S je običan auto sa el.motorom, a Concept_One je dizaj kakav bi (možda) trebao imat auto sa el.motorom. Još da ga neki novi Henry Ford ili Ferdinand Porsche pretvori u Concept_T1.

 Inače, concept one ti ima školjku koja je kupljena od jedne firme koja radi te trkaće školjke, i realno uopće ne izgleda futuristički kao što bi elektroauto trebao izgledati (uz pregršt prostora za vlastiti stil), jer u slučaju elektroauta jedino kaj im je prepreka zapravo je aerodinamika (kao i otto tutačima koji uz to vuku još i sto problema).

Uglavnom, ni jedan elektroauto ne izgleda ni uglađeno ni lijepo (ni model s, ali nije ružan).

Sramota je da neki otto auti izgledaju ljepše.

Al dobro, sljedeću teslu nek dizajnira piniffarina ili tak neko zvučno ime pa bude ok.

Tek tu se takvi dizajn studiji mogu iskazat...

 

 

Nije dizajn samo izgled. U stvari dizajn je najmanje izgled. Dizajn je dali el.automobil treba imat 1 motor i standardnu transmisiju ili možda dva motora (svaka osvovina po jednog) ili možda 4 motora (svaki kotač po jedan) ili možda čak 8 ili više motora. Kako upravljat s tim motorima? Kako najbolje smjestit baterije?  Kako brzo "dolit gorivo" - promjenom baterije ili brzim punjenjem. Kako grijat unutrašnjost (nema ispušnih plinova, a el.grijanje troši puno struje) i slične stvari. Izgled karoserije je na zadnjem mjestu.

 

Ne mora (a vjerovatno ni neće) izgledat kao današnji automobil. Zato Tesla S (možda) nije dobar dizajn, a Concept_One bi moga biti dobar predložak u kojem smjeru ići. Uostalom i prvi automobili su izgledali kao kočije sa motorom umjesto konja, a danas je situacija sasvim drugačija.

 

Ustalom mislim da Teslina glavna ideja nije proizvodnja el.automobila nego baterija za njih. Shvačaju oni da na tom polju ne mogu konkurirat Toyoti, VW, GM i ostalima. Zato će Gigafactory proizvodit baterije, a ne automobile.

 

Ali za početak treba stvorit potražnju za tim baterijama.

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.10.2017 22:04 (markoBT).
14 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Misliš da bi el. vozila trebala izgledati manje kao normalni auti a više kao kompletno beskorisno g*vno? Što se mene tiče, odlično, možda ljudi shvate da u stvari i jesu beskorisna g*vna.

Jedini plus koji Tesli možeš navesti je to što se trudi izgledati ko relativno normalan svakodnevni auto. Što znači da potencijalno možeš prevesti 2-4 osobe i nešto prtljage. Što je uglavnom i poanta auta za većinu ljudi. 

Kao i većina modela koji se pojavljuju od drugih proizvođača. Cilj bi trebao biti da se uspiju pokazat ljudima kao ravnopravne zamjene za normalni benzinski/dizel auto. Dizajnom koji odlikuje automobile visokih performansi i ridikuloznih cijena električni auto mogu jedino propast kao svakodnevno vozilo. 

Zbog toga g*vno od dizajna poput rimca ne može biti nikakav predložak, a kamoli dobar. Model S, s druge strane, bi mogao biti predložak i to čak dobar. 

16 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Debil stari.

Mislim neka baci argumente malo uz te silne milijarde koje VW zaradi. Neka objasni da oni čisto za znak naplate 33% vrijednosti auta, dok Tesla niti 8% (znači prodaju auto za 1/3 skuplje nego ih košta da ga razviju i naprave). Tesla barem nema veliku zaradu po autu (za što je i malo sam kriv - aluminij i carbon fibre su skupi, falcon vrata su uzasno skupa u modelu X...), ali barem ne trola druge koji naplaćuju puno a ne daju ništa za uzvrat. 
VW nije motore 12 godina promjenio (neki su i po 18 godina stari), 20 godina dizajnera normalnog nije zaposlio (možda i jest ali su brzo otišli jer im takvi manageri sve što lijepo dizajniraju ubiju u pojam i budget), namještao CO2 emisije, smještao svašta sindikalnim vođama...
Štoviše proizvode eGolfa koji košta 50000€ a ima domet od 150km (a to je 95% običan golf izvađen motor i getriba stavljene baterije i elektromotor).
Rade Golf GTE (koji nema nikakve poveznice s GTI-om, osim što ima sjedala - ovijes je standardni golf) koji ima domet od jedva 50km (znači običan 1.2 TSI golf s malim baterijama i elektromotorom od 100PS-a), te i on on košta 42000€+.

 

Moj PC  
5 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
PzKpfw kaže...

Nego, zanima dal' vi mislite da je VW precijenjeni po svojoj kvaliteti ili ipak vrijedi tih para kaj se traži za njega, bilo da je novi, bilo da je polovni???

 

 Svi auti VW koncerna su kvalitetom bolji od konkurencije.

VW (bilo koji znaci, skoda, seat, VW, audi itd.) ce uvijek prec vise kilometara bez kvara nego neki opeli, fiati, citroeni, hyiundai ili kie.

Uz VW po kvaliteti mozda jedino Honde.

 

Ali za VWa ces uvijek nac rezervnih dijelova, po jeftinoj cijeni.

 

Nadalje, u VWe se stavlja puno kvalitetnija plastika nego u bilo koju konkurenciju. Nesto sto kad novo kupis moze bit naizgled kul ali vec  za godinu dana se nekim novim autima pocne ljustit plastika s konzola, pucat kopce od pretinaca itd.

Da ne pricam o tome da u par godina neki auto izgube 50% vrijednosti dok ce ti VW drzat vrijednost u beskraj.

Govorim ovo kao netko tko se vozio u hrpi auta.

 

Naravno, u tom smislu ti je ipak isplativije uzet Skodu. Zbog jeftinije ceske radne snage su jeftiniji i automobili, a dijelovi su njemacki kao i u true VW, pa s te strane mozes rec da je VW precijenjen kad postoji nesto sto je bolje za tu cijenu ali je isto iz VWa.

 

 

Naravno ne pricam o VWu kao kompaniji, odgovorni su za ekocid svojim varanjem na ispusnim plinovima i trenutno pokusavaju ubit Skodu jer postaje popularnija od maticnog brenda, itd.

Ali auti su provjerena kvaliteta, ko kaze drugacije - kenja.

- Psiho246
14 godina
online
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Psiho246 kaže...
PzKpfw kaže...

Nego, zanima dal' vi mislite da je VW precijenjeni po svojoj kvaliteti ili ipak vrijedi tih para kaj se traži za njega, bilo da je novi, bilo da je polovni???

 

 Svi auti VW koncerna su kvalitetom bolji od konkurencije.

Tko si ti da to tvrdiš!!!!! Si vozio sva druga vozila i marke pa da znaš šta pričaš, da li je itko ikada napravio takvo testiranje - NIJE! Tvoja izjava je totalno subjektivna, irelevantna i totalno neistinita.

Uživaj u svojoj folciki, ali molim te ne piši gluposti iza kojih ne postoji nikakvo testiranje niti relevantni dokazi.

Psiho246 opravdavaš svoj nick sa ovako blesavom izjavom.

13 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Psiho246 kaže...

ko kaze drugacije - kenja.

 

drugačije kažu sve reliability studije ikad  za hondu si bio relativno u pravu doduše, ona je uvijek na vrhu, uz toyotu 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.10.2017 23:42 (nine).
11 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu

Je.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
nine kaže...
Psiho246 kaže...

ko kaze drugacije - kenja.

 

drugačije kažu sve reliability studije ikad 

 Pusti studije, svi u selu znaju da samo Švabo zna napraviti auto.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
16 godina
offline
Šef Volkswagena popljuvao Teslu

mislim da podjela volkswagena i tesle na "oktane i struju" nije baš dugoročno održiva. vw je firmetina koja će se prilagoditi situaciji kakva god bude, i za to ima i sredstava i lobista u državnim aparatima da joj pomognu.
nemam ništa (više) od njih u posjedu, ali samo u americi se može onoliko napuhati vrijednost kompanije koja ima paperlauncheve modela automobila, a jedino opipljivo su pored obećanja svjetle budućnosti - državne potpore i gubici. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
2 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Šef Volkswagena popljuvao Teslu
markoBT kaže...

 

 

Ustalom mislim da Teslina glavna ideja nije proizvodnja el.automobila nego baterija za njih. Shvačaju oni da na tom polju ne mogu konkurirat Toyoti, VW, GM i ostalima. Zato će Gigafactory proizvodit baterije, a ne automobile.

 Mislim da je obrnuto; da je tesla itekako svjestan da je ključna komponenta el. automobila upravo baterija i da je posjedovanje tehhologije i proizvodnih kapaciteta biti ili ne biti. bez toga je to utrka prema dnu, rad za kikiriki uz štancanje miliona konfekcijskih komada automobila ili bilo čega drugog.

ostalo potrebno za proizvodnju automobila je samo pitanje novca, nemalog, naravno. preše i alati za velikoserijsku proizvodnju koštaju stotine miliona dolara/eura.

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice