Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

poruka: 13
|
čitano: 2.325
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita".
16 godina
neaktivan
offline
Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

Dal to znaci da ce 64bit aplikacija i dalje raditi na iPhone 5 i prijasnjim koji imaju 32 bit procesore?

 
1 1 hvala 0
16 godina
offline
Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

Prema iskustvu sa desktopa, osim ako se u 64-bitnom modu ne "otključavaju" dodatni registri i instrukcije koji će omogućiti efikasniji rad, ne verujem da je priča o velikim dobicima u performansama išta osim marketinga.

Moj PC  
6 2 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

"Prebacivanje na 64-bitno okruženje donijet će velike dobitke u performansama i korištenju memorije kod novijih Appleovih uređaja..."

 

Marketing. Kakvo poboljšanje u performansama? Kojom magijom? Da bi netko malo mućnuo glavom i razmislio kada i gdje x64 donosi poboljšanje...

My name is Legion... For we are many!
Moj PC  
6 3 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

Kada se koriste 64bitni registri.

Vječni izazivač na gostujućem terenu.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/ Svi smo mi jedna velika obitelj sa prezimenom Čovječanstvo
Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

iOS je ObjectivC sto znaci da se C kod kompajlira u nativni kod. Pretpostavka je da procesor istovremeno podrzava 32 i 64 bit instrukcije kao sto je to slucaj kod x86. No problem nastaje kod API poziva koji kod 64 bit aplikacija prima 64 bit parametre. Tako je bar na Windowsima pa zato x64 verzija Win ima proxy DLLove koji 32 bit parametre konvertiraju u 64 bit.

Kod Windowsa problemi nastaju radi sign extenda pointera sto Microsoft dugo vremena pokusava definiranjem tipova sredit. Pa je tako hrpetina pointera prebacena u INT_PTR i derivate sa _PTR.

 

E sad, dignut 32 bit aplikaciju na 64 bit platformi nije problem, ali obrnuto je jer CPU ne podrzava instrukcije i parametri su duplo veci.

 

 

BTW, sto se tice zauzeca memorije mogu samo reci za Windowse. U osnovi ako se program builda Visual Studiom tada je default pack 8 bytea tj 64 bit jer je memorija na PCu 64 bit i tada je pristup memoriji najbrzi.

Kako se u C/C++ kao default tip podataka koristi INT tako ce i potrosnja memorije narasti duplo. Naravno to vrijedi samo za INT tipove. Nekakvi BYTE ili WORD arrayi i dalje ce imati istu potrosnju.

Problemi nastaju po pitanju instrukcija koje su kod x64 vece, pogotovo kod ARMa. x86 za razliku od ARMa nema fiksnu duljinu instrukcija i one mogu biti 1 - n byteova. No ARM ima fiksnu duljinu instrukcija koja kod 64 bit iznosi 64 bita. Radi toga ce velicina programa narasti.

 
8 1 hvala 4
10 godina
neaktivan
offline
Re: Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

Vidim da će biti nekompatibilno sa starim modelima iphonea koji ne podrzavaju 64bit, to je vidim Appleov trik da korisnike masovno prebace na noviji iphone a stare učine neupotreblivim.

E sad, ja mislim da bi spas bio u tome da koristiti alternativnim appstoreovima koji bi i stare iphoneove koji nečeju morati imati obavezno novi ios da bi podrzavali nove aplikacije. Ne koristim iphone pa neznam kako stoji na tom području. 

 

14 godina
neaktivan
offline
Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita

Jedino na sto se developere tjera je da se prelazi na iOS8 SDK, koji nativno podrzava 64bitne A8+.

 

Ovo se dogada svake godine, a to ste ste lijeni procitati da ce raditi na 32bita bez obzira, vas problem (a to cak pise i u sluzbenoj obavijesti od strane Apple-a).

 

Svake godine se "tjera" da se prelazi na novi SDK, i od tog profitira upravo krajnji korisni, to nit znaci da ce iOS7 bit zapostavljen ni nista (kompatibilnost se nadoknadno iskodira).

 

Sto se tice performansi, razlika je upravo u novim instrukcijama (koje i imaju i nemaju veze s 64 bita), i samo to. (ARMv8 jel)

 

Citajte malo, iPad 2 ce jos dulje vrijeme biti podrzan (i sto se novih aplikacija tice....)

Niste li ste stesali prije ljeta?
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita
Ivan(4) kaže...

Prema iskustvu sa desktopa, osim ako se u 64-bitnom modu ne "otključavaju" dodatni registri i instrukcije koji će omogućiti efikasniji rad, ne verujem da je priča o velikim dobicima u performansama išta osim marketinga.

Upravo to i jest sto Apple radi, iako ne samo to (nove instrukcije takoder)

Sum_of_all_fears kaže...

Marketing.

Drobis gluposti, Apple-ov je jedini marketinski trik to sto nije upotrijebio naziv ARMv8, vec "iskrivio" istinu o performansama (tj od kud dolaze)

 

ARMv8 je mocan, a to ces tek vidjeti kad se isti malo vise rasiri na 

Drazen kaže...

iOS je ObjectivC...

Prouci malo arhitekturu i hijerarhiju iOS-a i njihovih uredaja. Sve sto si reko stima za x86. Ali ne za ARM

Markić7 kaže...

to je vidim Appleov trik

Trik koji provodi svake godine, a ovaj 64-bit ce magicno raditi i na uredajima starijim od iPada 2, tako da kenjas da prostis...

 

 

Apple je us*o mnoge stvari i ne volim ih jer dizu u nebesa, ali kakve vi stvar izmisljate to je nevideno. Zbog jednog zla vi slijepo sirite na drugo. Trkeljate u vezi ovog

Niste li ste stesali prije ljeta?
15 godina
offline
Re: Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita
Sum_of_all_fears kaže...

"Prebacivanje na 64-bitno okruženje donijet će velike dobitke u performansama i korištenju memorije kod novijih Appleovih uređaja..."

 

Marketing. Kakvo poboljšanje u performansama? Kojom magijom? Da bi netko malo mućnuo glavom i razmislio kada i gdje x64 donosi poboljšanje...

Ne znam.... nisam bas kompetentan ali npr. tvorci raznih emulatora za PC preporucuju 64 bitne verzije jer prema njihovim rijecima, rade brze od 32 bitnih (ukljucujuci PCSX2, Dolphin, DeSmuME, RPCS3 itd)....

Whenever there's light, there are shadows. We, who were changed by being bathed in the light only once... will spend our future in a world without light.
14 godina
offline
Re: Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita
Drazen kaže...
BTW, sto se tice zauzeca memorije mogu samo reci za Windowse. U osnovi ako se program builda Visual Studiom tada je default pack 8 bytea tj 64 bit jer je memorija na PCu 64 bit i tada je pristup memoriji najbrzi.

Kako se u C/C++ kao default tip podataka koristi INT tako ce i potrosnja memorije narasti duplo. Naravno to vrijedi samo za INT tipove. Nekakvi BYTE ili WORD arrayi i dalje ce imati istu potrosnju.

INT je i u 64 bitnim Windowsima (LLP64) i Linuxu (LP64) dug 32 bita, ali je "problem" default pack koji si gore naveo, pa ako ispred svake klase/strukture ne "#includaš" pushpack1.h / popack.h sve je poravnano na 64 bita, pa i BYTE i WORD praktički troše 8 bajtova.

 

Koliki je dobitak prelaska programa na 64-bita, najbolje pokazuju Windowsi, gdje su osim baza podataka, video editora i ostalih programa koji barataju ogromnom količinom memorije, manje više svi programi i dan danas 32-bitni.

 

Dok se ne probije plafon od 4 GB RAM-a, OS na 64-bita nema nekog smisla, a za većinu programa ni tada.

 

Mizerna ubrzanja x64 u odnosu na x86 programe nisu došla zbog prelaska na 64-bita i par novih instrukcija koje kompajleri ionako ne koriste, već zbog dodatnih općih registara, kojih je u x86 bilo samo 8, pa su se parametri i lokalne varijable stalo učitavale i spremale na stack.

 

 

16 godina
offline
Re: Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita
Mojpismonosa kaže...

Jedino na sto se developere tjera je da se prelazi na iOS8 SDK, koji nativno podrzava 64bitne A8+.

 

Ovo se dogada svake godine, a to ste ste lijeni procitati da ce raditi na 32bita bez obzira, vas problem (a to cak pise i u sluzbenoj obavijesti od strane Apple-a).

 

Svake godine se "tjera" da se prelazi na novi SDK, i od tog profitira upravo krajnji korisni, to nit znaci da ce iOS7 bit zapostavljen ni nista (kompatibilnost se nadoknadno iskodira).

 

Sto se tice performansi, razlika je upravo u novim instrukcijama (koje i imaju i nemaju veze s 64 bita), i samo to. (ARMv8 jel)

 

Citajte malo, iPad 2 ce jos dulje vrijeme biti podrzan (i sto se novih aplikacija tice....)

 

Da upravo to. Bug je totalno faila s ovom vijesti.

Do sad su aplikacije mogle biti isključivo 32bitne (i naravno vrtile bi s na 64 bitnoj arhitekturi), a sada će se svaki app morati nužno buildati i za 64 bitnu arhitekturu.

32 bita ne gubi podršku

14 godina
offline
Re: Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita
ivoleko kaže...
Do sad su aplikacije mogle biti isključivo 32bitne (i naravno vrtile bi s na 64 bitnoj arhitekturi), a sada će se svaki app morati nužno buildati i za 64 bitnu arhitekturu.

32 bita ne gubi podršku

Da preciziram da ne bi bilo zabune, app se builda i kao 32-bitni i kao 64-bitni u isti image (programsku datoteku).

 

Problem je što ako izuzmemo resurse (slike), takvi program zauzimaju cca 3x više prostora na kartici, a na 64-bitnom OS se uvijek učitava 64-bitna verzija, koja zauzme gotovo duplo više RAM-a.

16 godina
offline
Re: Od veljače nove iOS aplikacije samo u 64-bita
xvx kaže...
ivoleko kaže...
Do sad su aplikacije mogle biti isključivo 32bitne (i naravno vrtile bi s na 64 bitnoj arhitekturi), a sada će se svaki app morati nužno buildati i za 64 bitnu arhitekturu.

32 bita ne gubi podršku

Da preciziram da ne bi bilo zabune, app se builda i kao 32-bitni i kao 64-bitni u isti image (programsku datoteku).

 

Problem je što ako izuzmemo resurse (slike), takvi program zauzimaju cca 3x više prostora na kartici, a na 64-bitnom OS se uvijek učitava 64-bitna verzija, koja zauzme gotovo duplo više RAM-a.

 

Prvo da kazem, iPhone nema karticu.

A drugo, ne znam odakle ti ta brojka od 3x puta? Najvece zauzece prostora i dizu resursi. Radio sam fat binnary i sa 64/32 bita i s podrskom za stare armv6 procesore (za podrsku iPhone 3G) i razlika u velicini binnary-a u odnosu na 32 only je minorna.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice