Kampanja protiv korištenja mobitela u vožnji

Tipkanje po mobitelu za vrijeme vožnje može značiti razliku između života i smrti, a na to zanimljivim plakatima upozorava i nova domaća kampanja

Sandro Vrbanus subota, 17. ožujka 2018. u 16:30

Istraživanja su pokazala kako je korištenje mobitela za vrijeme vožnje jednako kao da vozač ima jedan promil alkohola u krvi. Isto tako istraživanja kažu kako čak 91 posto vozača koristi mobitel u vožnji i time vjerojatnost za nesreću povećava i do 23 puta. Tipkanje po mobitelu jedna je od najopasnijih radnji koja se čini za vrijeme vožnje jer čak i obično odgovaranje na poruku oduzima pažnju na pet sekundi, i to u situaciji u kojoj i stotinka može značiti razliku između života i smrti.

U prosjeku 55 minuta dnevno tipkamo poruke, probajmo da od njih ni jedna ne bude za volanom

Zbog ovih razloga tvrtka Outdoor akzent uz pomoć agencije Señor i uz podršku Ministarstva unutarnjih poslova pokrenula je kampanju "Budi smart: dok tipkaš, ne vozi". Njihovi plakati diljem Hrvatske upozoravaju sve vozače da tipkanje za vrijeme vožnje njihov smartphone pretvara u smrtphone, pravo oružje koje u trenutku nepažnje može oduzeti nečiji život.

"Outdoor plakati uz cestu idealan su medij za ovu poruku jer vozače upozoravaju na opasnost baš na mjestu na kojem po život opasan prijestup i nastaje – tamo je efekt ovakvog oglasa najveći", poručuje direktorica Outdoor akzenta, Gabriela Klarić.

"Jednostavnom intervencijom u tipografiji pokazali smo vozačima kakva se opasnost može skrivati iza smartphonea – gadgeta bez kojeg ne možemo zamisliti svakodnevni život, a u vožnji nas može koštati života", dodao je Vanja Blumenšajn, Señorov kreativni direktor.