Double facepalm
Pa ovo je preskupo...
http://www.eventim.hr/hr/ulaznice/top-gear-live-zagreb-arena-666001/performance.html
ti papak koji si mi lupio 1 TD...dao Bog da ti djeca bila visoka kao Hammond
Double facepalm
Pa ovo je preskupo...
http://www.eventim.hr/hr/ulaznice/top-gear-live-zagreb-arena-666001/performance.html
ti papak koji si mi lupio 1 TD...dao Bog da ti djeca bila visoka kao Hammond
Double facepalm
Pa ovo je preskupo...
http://www.eventim.hr/hr/ulaznice/top-gear-live-zagreb-arena-666001/performance.html
Meni su moje u džepu
Ja računam na neku nagradnu igru.
Ma da je đabe, kaj se uopće isplati tam stajati i pljeskati na komande? Baš me zanima kolko ljudi bude znalo njihov sleng kad budu valjali fore. To mi dođe ko da gledam Mućke bez prevoda.
Ja još razmišljam, uzeo bi one za 500kn, al kad to kažem naglas, lupim se šakom u oko. 500kn. Pola (zadnjeg lonca) sport.auspuha.
zato mi koji već imamo sportski lonac možemo kupovati karte
a gledaj, nije da dolaze svake godine. otići ćeš sada i vjerojatno nikad više. a i tko zna hoće li ti se pružiti još koja prilika. vjerojatno da ali ne u hrvatskoj. mislim da je ovo "must go" za sve ljubitelje auta, vožnje i ludog trojca iz top gear-a
Ovakav nemaš
EDIT: A znaš da ću na kraju otići..samo me malo *ebe jer bi trebao na Maidene u Beograd, i još par koncerata hodočastiti, pa ćemo vidjeti..sve je nekako u mjesec dana razmaka, a more isto sve bliže..
Misliš da si jedini ti u "gabuli" Idem u češku za dva tjedna, pa dvije svadbe u 5. mjesecu, pa redovni servis još malo, pa BotN u Trogiru, pa cura gnjavi hoće na more... A auto nisam ni izbliza sredio do kraja A tek na kraju kaj ostane za one trivijalne stvari tipa režije, hrana, obleka
Mislim da mi plača od 20 000kn mjesečno nebi bila dosta, ali za gušt, kao što je ovaj TG live, će se uvijek izdvojiti koja kinta
Ne volim TG pa neću ni ići. Uostalom nemam ni love.
Ko voli i ima love, vrlo vjerojatno najbolja prilika ako bas žestok fan.
Uostalom, treba posjetiti ove godine Nurburgring 1000K ili barem Slovakia Ring. Jer na 24h Nurburgringa neću moć zbog obaveza.
Ja još razmišljam, uzeo bi one za 500kn, al kad to kažem naglas, lupim se šakom u oko. 500kn. Pola (zadnjeg lonca) sport.auspuha.
ja sam odustao, neće biti ni S od onog showa koji je na tv, ove kaskaderske fore sa autima me ne zanimaju ni trunku..
Ovo me podsjeća na onu reklamu za Astru kad Šiferica veli "nemoguće, Astre se ne kvare, to je Njemačka".
Uvjek se nasmijem sam sebi i velim "ne draga, to je Turska".
Grand parada šiša u Mečki , odmah +5000e na cijenu.. Sesvete, klasika.
Calibra tuning . HAHAHAHAHA
Žalosno je da zbilja vidiš tvorničku i očuvanu Calibru na cesti pomislio bi da je neka seljačina unutra.
ja ne znam dal u hrvatskoj postoji i jedna stock calibra. taj auto ima bezvremenski dizajn i ne treba ju trovat nikakvim seljačijama
Bila je jedna mitskog statusa sa jako malo km, zelena čini mi se, potpuno stock stanje i očuvana do bola. Znam da su na opelovim forumima svršavali na nju, netko je u konačnici i kupio ako se ne varam.
E sad da me ubiješ ne znam odakle je, mislim da nije tip iz ZG bio, više neko primorje možda, rijeka itd.
Što se motorizacije tiče, mislim također da se o običnoj radilo, 2.0 16V, nekakvih 115ks.
Vozio sam prije dosta godina frendovu turbo sa cca. 240ks (stock 204?), 4x4, jedan Opel za koji nikad ne bi rekao da je - Opel, kako ide..
Naravno, OPC i ostalo ni ne računamo. Navodno ima tih Calibri turbo napucanih i preko 400ks, al to je ono..
EDIT: Ova npr 300. Znam recimo za običnu da je slovio kao prilično pouzdan auto, u smislu kvalitete i trajnosti, toči i vozi. Turbo je ipak podložniji cirkusima i zahtjevniji za održavanje, pogotovo još tuniran.
Ja sam naišao na 2-3 Calibre , eh da nema tih 85 kW uzeo bi ju.
Evo dvije na Njušci :
1) http://www.njuskalo.hr/auti/opel-calibra-calibra-2.0-oglas-5941211
2) http://www.njuskalo.hr/auti/opel-calibra-calibra-2.0-oglas-5068556
Bila je jedna mitskog statusa sa jako malo km, zelena čini mi se, potpuno stock stanje i očuvana do bola. Znam da su na opelovim forumima svršavali na nju, netko je u konačnici i kupio ako se ne varam.
E sad da me ubiješ ne znam odakle je, mislim da nije tip iz ZG bio, više neko primorje možda, rijeka itd.
Što se motorizacije tiče, mislim također da se o običnoj radilo, 2.0 16V, nekakvih 115ks.
Vozio sam prije dosta godina frendovu turbo sa cca. 240ks (stock 204?), 4x4, jedan Opel za koji nikad ne bi rekao da je - Opel, kako ide..
Naravno, OPC i ostalo ni ne računamo. Navodno ima tih Calibri turbo napucanih i preko 400ks, al to je ono..
2.0 16v motor ima 110kW a 8v motor ima 85kW .
Buličić je iz 2.0 16v motora +turbo konverzacija uspio izvuć 940 ks ali mu se blok počeo savijat pa je onda snagu spustio na 860 ks . Inače ti su motori ludnica za vozit , kad god mu das pun gas on počne vući kao lud,a i ne poderivi su uz redovan servis i normalnu vožnju .
No da, ta 8V 115ks.
EDIT: Sumnjam da ga tako prerađenog vozi svakodnevno, jako teško. Ubio bi ga. To je više za kakav show, streetrace itd.
Bila je jedna mitskog statusa sa jako malo km, zelena čini mi se, potpuno stock stanje i očuvana do bola. Znam da su na opelovim forumima svršavali na nju, netko je u konačnici i kupio ako se ne varam.
E sad da me ubiješ ne znam odakle je, mislim da nije tip iz ZG bio, više neko primorje možda, rijeka itd.
Što se motorizacije tiče, mislim također da se o običnoj radilo, 2.0 16V, nekakvih 115ks.
Vozio sam prije dosta godina frendovu turbo sa cca. 240ks (stock 204?), 4x4, jedan Opel za koji nikad ne bi rekao da je - Opel, kako ide..
Naravno, OPC i ostalo ni ne računamo. Navodno ima tih Calibri turbo napucanih i preko 400ks, al to je ono..
2.0 16v motor ima 110kW a 8v motor ima 85kW .
Buličić je iz 2.0 16v motora +turbo konverzacija uspio izvuć 940 ks ali mu se blok počeo savijat pa je onda snagu spustio na 860 ks . Inače ti su motori ludnica za vozit , kad god mu das pun gas on počne vući kao lud,a i ne poderivi su uz redovan servis i normalnu vožnju .
Buličić ima nešto ispod 1000, blok motora je od običnog 1.7 dizelaša, pošto je izdržljiviji blok od tog dizelaša nego koji je imao. C20LET motor, u standardnoj izvedbi 204 ks ako se ne varam.
Samo šta on ima nitro shot, i turbinu koja je namjenjena za V8 motor, uglavnom auto sam vidio na SR-u, brutala.
I ti motori, 2.0 16v ( oznaka C20XE ) su se koristili u DTM-u, i uz Hondine VTEC motore tipa onog iz S2000 kojem je redline na 9/10 tisuća su proglašeni najboljim atmosferskim motorima.
Opelovi su specifični zbog kvadratnog promjera klipa, ako se ne varam 67 mm.
Na početku je bio 2.0 16v block a neznam za ovo da su mjenjali poslje . samo znam da su polomili nekoliko komada . Turbina je Borg Warner s400 sx .
Ako niste vidili Konopek je prvi u Hrvatskoj napravio full carbon auto za street race . Auto će imat 1300 konja i oko 950 kilograma .
Hehe, sad već legendarni Audi.
EDIT: S2 naravno.
Meni C20LET mašina na šaraf ide u auto. I F28 getriba. Samo kaj mi je to preskup sport trenutno
Meni C20LET mašina na šaraf ide u auto. I F28 getriba. Samo kaj mi je to preskup sport trenutno
A koji auto imaš ? Astru ili vectru ?