Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.114
|
čitano: 13.257.868
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...

Na neki nacin kuzim kolegu. Mali se nađe dijeliti pamet a vozi mamim auto. Nije da se hvalim, jer imam dovoljno zadovoljstva u zivotu, niti znam ikoga ovdje pa me tako malo briga sto neki obicni profili na forumu misle o meni. Samo cu napomenuti da sa 23 godine imam dvije Alfe koje servisiram i koje su jedne od boljih sto se tice izgleda/opreme na forumu alfisti.hr. Zajedno vrijede 10k € i to nije neka cifra, ali nije me niti briga. Meni se sviđaju i uzivam u njima.

Misljenja od osoba koje su moje godiste a koje jos zive sa starcima i voze njihov autic, ne uvazavam. Inace bih se i ja hvalio kako mi stari ima A6 iz 2011 3.0 TDI i kako su svi VW u svari budget Audiji za siromasne osobe.

 Ne slazem se.

Ako osoba daje kvalitetne argumentirane komentare, zasto bi tvoje misljenje bilo vrijednije od njegovog?

Po kojoj logici ti imas veci kredibilitet od bilo koga drugog na ovom forumu? Zato sto imas puno novca sa 23 godine? To znaci jack shit, usput po tom navedenom, dolazim do zakljucka da si sve dobio od starog. Ako i nisi, ubacen si na neki posao prek veze pa si poceo od 18g lupat bolesne pare.

 

Ruzno je sad kad ovako nekog prozivam, al daj se malo spusti na zemlju... 10k eura i nije neka cifra.. pa da meni 10k nije neka cifra vozio bi i ja 3 alfe giulie, a ne pisljivog golfa od stotinjak konja i 14 godina.

12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Danas naletio na ovaj video pa sam se sjetio one priče o detektorima radara. Ovo je skuplji model, samo ne znam zašto ga je pokazao u videu ako bi ovo trebalo bit ilegalno. Premotajte na 2:25.

 

7 Times World Champion - 155 Podiums - 68 Pole Positions - 91 Wins | Goodbye and thank you for everything Michael
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...

 Ne slazem se.

Ako osoba daje kvalitetne argumentirane komentare, zasto bi tvoje misljenje bilo vrijednije od njegovog?

Po kojoj logici ti imas veci kredibilitet od bilo koga drugog na ovom forumu? Zato sto imas puno novca sa 23 godine? To znaci jack shit, usput po tom navedenom, dolazim do zakljucka da si sve dobio od starog. Ako i nisi, ubacen si na neki posao prek veze pa si poceo od 18g lupat bolesne pare.

 

Ruzno je sad kad ovako nekog prozivam, al daj se malo spusti na zemlju... 10k eura i nije neka cifra.. pa da meni 10k nije neka cifra vozio bi i ja 3 alfe giulie, a ne pisljivog golfa od stotinjak konja i 14 godina.

 Tip govori kako je mamim vag najbolji a pljuje sve ostalo. To je to ukratko. Pitanje da li je neki drugi auto vozio malo duze osim tog golfa/pola. Ja ne pljujem VWe, Honde, BMWe, Volva. Svako nabavi to sto zeli. Ja sam se igrom slucaja nasao među Alfama (a trazio sam BMW).

Od staroga nisam dobio nista od 18te kada sam krenuo na faks. Od 16te sam imao stipendiju preko plivanja. Vjeruj mi da meni roditelji od kad sam punoljetan nisu niti lipe dali. Nisam ubacen na neki posao nego su se neke kockice poslagale tako da dobro zarađujem, ai to je totalno nebitno u cijeloj prici. Ja sam se navozao svakakvih automobila pa znam otprilike kako koji ide.

 

Senza cuore saremmo solo macchine
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

U SAD je legalno imati detektor radara. Nije legalno imati onaj vrag sto ometa signal kad te mjeri sa radarom.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

wrx sti na isle of man tt (valjda znate za stazu i događaj) - tamo di je ograničenje 35, lik proleti 230 

 

mkay?
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema
Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Dakle situacija je ovakva.

 

Dilema između Astre J ST 1.7 CDTI 2012. godina i Insignie ST ili obične čak 2.0 CDTI, od 2011 do 2013. godine.

 

Gledam u TRCZ, Weltautu i Neostaru.

 

Da li bi se isplatilo uzet Insigniu nad Astrom za cca 200 do 300 kn veću mjesečnu ratu?

Gledam si auto star plafon 4 do 5 godina i da je dizel, jer radim dosta kilometara....

 

Oba Opela mi se sviđaju, znam da su 2.0 motori jedni od boljih, i DEKRA je Insigniu nahvalila...

 

Pa eto, recite, glasajte, komentirajte....

 

Auto planiram imati narednih 7 do 8 godina, i želkim da me posluži kako treba ( u tom cijenovnom rangu naravno ).

 

3 Astra ST 1.7 CDTI 110 ks
1 Insignia ( obična ) 2.0 CDTI
19 Insignia ST 2.0 CDTI 136 ks
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Phantom_RI kaže...

Dakle situacija je ovakva.

 

Dilema između Astre J ST 1.7 CDTI 2012. godina i Insignie ST ili obične čak 2.0 CDTI, od 2011 do 2013. godine.

 

 E sad Astra i Insignija nisu u istom ''rangu''. Ako ''nemaš'' obitelj ja bi osobno išao na Astru.

Insignia koju sam vozio je 2013 g, 160ks, ja u životu nisam tromiji auto vozio, pa to je strašno gdje su te ''konje'' u Opelu  izgubili.

Dizajnerski izvana mi je dobra, iznutra tako tako, ovisi, svaki će ti drugačije reći.

Ovu koju sam vozio imala je preko 150k na satu, a nisam vidio neku ''potrošenost'' ručice mjenjača, volana, sjedala i slično....

Kao obiteljski auto će fino poslužit, dovoljno prostran, elegantan ( po meni ) a isto tako nije skupa.

Ja osobno tu ''tromost'' motora ne mogu ''prežvakat''.

Možda su ovi slabiji motori čak i bolji, tko zna, nisam probao.

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Phantom_RI kaže...

Dakle situacija je ovakva.

 

Dilema između Astre J ST 1.7 CDTI 2012. godina i Insignie ST ili obične čak 2.0 CDTI, od 2011 do 2013. godine.

 

Gledam u TRCZ, Weltautu i Neostaru.

 

Da li bi se isplatilo uzet Insigniu nad Astrom za cca 200 do 300 kn veću mjesečnu ratu?

Gledam si auto star plafon 4 do 5 godina i da je dizel, jer radim dosta kilometara....

 

Oba Opela mi se sviđaju, znam da su 2.0 motori jedni od boljih, i DEKRA je Insigniu nahvalila...

 

Pa eto, recite, glasajte, komentirajte....

 

Auto planiram imati narednih 7 do 8 godina, i želkim da me posluži kako treba ( u tom cijenovnom rangu naravno ).

 

 Ako mozes Insigniu stvarno isfinancirat da ti nije drama onda definitivno Insigniu. Auto je klasa vise, veci, prostraniji i pravi auto. Bratic od zene me vozil u svojoj Insigniji a ja sam se solo vozil u sefovoj OPC Insigniji nekih 600 km. Insignia je svemirski brod u usporedbi sa Astrom.

Nije drama za lovu onda definitivno Insignia, ako ti je lova na knap onda dobro razmisli da se ne zaduzis nepotrebno.

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Fake_Alert kaže...
CroNk3r kaže...
vito79 kaže...

a zašto vozači renola ne pozdravljaju nikoga a a a?

Jer je elektronika krepala i ostali su zakljucani u autu.

 Ili getriba nevalja..tako kaze wifi..

Sta se mene tice na cliu je getriba cisto solidna, jedino kaj ima hod rucice mjenjaca preveliki.

S druge strane kod toyote je odlicna, jedino kad je bila nova, nije bas u rikverc htjelo svaki put(trebalo je pustat kuplung i opet stisnut), sad se je izgleda razradila u 70k km.

 Isto tako na mom bivšem cliu 2008 g. Sve super getriba,kvačilo itd sve super radi s 220tkm. A što se tiče hoda mjenjača slažem se u potpunosti.

I u tih 8 g jedino što je ošlo uz naravno redovni servis, kapalo mi ulje na brtvi usisnog i to se rijesilo bez problema. Od elektronike sve radi i dan danas.

8 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

već vidim fejka kako udara tjumb dawn do tokija i šalje 6-7 prijava modovima,

evo spremni za more

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

Evo mene opet, sramota me vise tu pitanja postavljat

Kad malo jace kocnicu stisnem i pustim cuje mi se nesto pod nogama da usisava zrak, cim je pipnem onda prestane... sto bi to mogli bit?

Normalno je da se čuje "usisavanje" dok pritišćeš kočnicu, i to ne smije trajat stalno već pola sec do sec i to je to. Tebi stalno "usisava" dok papučica nije pritisnuta? Ako da onda pusti nek usisava, ugasi motor, pričekaj 10ak sec i pritisni kočnicu, ako je tvrda i hod je kratak onda ne valja, servo bubanj kočnica pušta, možda se ne vraća u skroz početan položaj.

 

Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

 Stisnem naglo i pustim -> usisava od 5 sekundi pa na dalje. Cak sam ju nogom vracao gore da vidim dali je papucica skroz gore i je, ne propada sama od sebe.

Jel stalno usisava dok ne diraš kočnicu ili prestane nakon par sec? Ugl. da ne razvlačimo, sljedeći put napravi ova dva testa pa javi rezultate:

1. prije nego upališ motor par puta stisni pa pusti kočnicu sve dok ne postane tvrda i kratkog hoda, kad postane tvrda stisni i drži pritisnutu; upali motor; kad se motor upali papučica bi trebala propast još niže.

2. kočnica puštena; kad ugasiš motor pričekaj 10ak sec i onda pritisni kočnicu, trebala bi biti "normalno" mekana i propasti dosta nisko; pusti pa ponovo stisni, trebala bi opet bit mekana al ne više tako nisko propasti, i onda još 2-3 puta pusti-stisni sve dok ne postane skroz tvrda i plitka

 

Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

Test obavljen i ispalo je tako kako si napisao.

Evo sad u dvoristu u leru ga vozim i po skroz na kocnicu stisnem i pustim i vec minutu usisava i ne staje dok ju ne pipnem malo i "usuti"..

Ako nije pritisnuta ne smije usisavat.. što znači da kad ugasiš motor i pričekaš 10ak sec, odmah na prvo stiskanje papučica je tvrda i kratkog hoda? 

 

Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

 Da.

Kazem ti naglo ju stisnem i pustim pa pocne usisavat dok god ju ne pipnem malo.

Ok, znači suma sumarum - ako je nakon gašenja motora papučica odma na prvo stiskanje tvrda i kratkog hoda - ne valja. Ako se recimo nađeš u situaciji da se kotrljaš brzo a motor ti se nekako ugasi, kočnice će ti bit puno tvrđe. Tako da, obiđite par autootpada i nađite jeftino taj servo pojačivač kočnica i zamijenite, ili ostavi kako je al uvijek stoj u brzini, tj. nema zaliječivanja pa onda u ler kotrljanje. To se ni inače ne bi trebalo radit a ti sad pogotovo, jer nikad ne znaš koji vrag se može dogodit motoru pa da se ugasi i tako ostaneš bez servo kočnica.

 

Inače u vožnji je sve ok, tj. na svako kočenje je osjećaj na papučici jednak, nije nekad mekša a nekad tvrđa?

 

Penryn kaže...
Fake_Alert kaže...

 Cim ugasim i na prvo stiskanje je mekana kao i kada je auto upaljen.

U voznji nemam problema sa kocenjem osim to usisavanje tj cviljenje kod malo naglog kocenja.

Reci mi samo posto ovaj auto nema ABS, sta onda ima za kocnice? Ne kuzim se previse u to, ali zar nije kada ja stisnem kocnicu da pritisak gura kociono ulje u cilindre i na taj nacin koci auto a kod ABS-a ima pumpa koja jos dodaje pritisak na to?

Boldano: a onda i nemaš neki veliki problem..

Ti isto kao i kod ABS sistema doslovno nogom guraš kočionu tekućinu koja onda gura kočione pločice prema diskovima. ABS pumpa, kad koje od kotača blokira, prekida tvoj pritisak za taj određeni kotač a sama pumpa ga pojačava i uz pomoć ventilića u ABS jedinici regulira tlak ulja prema tom kotaču, svako par ms otvara zatvara ventil tako da kotač ne blokira.

Kod tebe kad koji od kotača blokira on takav i ostaje sve dok ne popustiš pritisak ili se ne poveća grip na kotačima. 

 SJETI SE OVOG!! :)

 

Danas je totalno crkao... glavni kocioni cilindar... Vozim se i ostanem totalno bez kocnica  koje ja pustolovine imam sa ovim autom. Nis lagano se vozim do tokica i kupio glavni kocioni za 260 kn.. ugradio i sad normalno sve radi. Jedino mi se malo cuje sistanje pod nogama konstantno dok motor radi, ali puno manje nego prije, valjda nije servo bubanj?? Zvao ovlasteni da vidim imaju li uopce to - cijene ne zelim ni spomenut - kupim drugu dvojku za cijenu toga.. 

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put uto 28.6.2016 11:28 (Fake_Alert).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Phantom_RI kaže...

Dakle situacija je ovakva.

 

Dilema između Astre J ST 1.7 CDTI 2012. godina i Insignie ST ili obične čak 2.0 CDTI, od 2011 do 2013. godine.

 

Gledam u TRCZ, Weltautu i Neostaru.

 

Da li bi se isplatilo uzet Insigniu nad Astrom za cca 200 do 300 kn veću mjesečnu ratu?

Gledam si auto star plafon 4 do 5 godina i da je dizel, jer radim dosta kilometara....

 

Oba Opela mi se sviđaju, znam da su 2.0 motori jedni od boljih, i DEKRA je Insigniu nahvalila...

 

Pa eto, recite, glasajte, komentirajte....

 

Auto planiram imati narednih 7 do 8 godina, i želkim da me posluži kako treba ( u tom cijenovnom rangu naravno ).

 

 ili za tu cijenu pedantno slozenu calibru turbo 4x4 sa 400-500ks :P

12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
Phantom_RI kaže...

Dakle situacija je ovakva.

 

Dilema između Astre J ST 1.7 CDTI 2012. godina i Insignie ST ili obične čak 2.0 CDTI, od 2011 do 2013. godine.

 

Gledam u TRCZ, Weltautu i Neostaru.

 

Da li bi se isplatilo uzet Insigniu nad Astrom za cca 200 do 300 kn veću mjesečnu ratu?

Gledam si auto star plafon 4 do 5 godina i da je dizel, jer radim dosta kilometara....

 

Oba Opela mi se sviđaju, znam da su 2.0 motori jedni od boljih, i DEKRA je Insigniu nahvalila...

 

Pa eto, recite, glasajte, komentirajte....

 

Auto planiram imati narednih 7 do 8 godina, i želkim da me posluži kako treba ( u tom cijenovnom rangu naravno ).

 

 ili za tu cijenu pedantno slozenu calibru turbo 4x4 sa 400-500ks :P

 Obiteljski auto ciljam,  Calibra mi bude ostala future build projekt. :)

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Danas je totalno crkao... glavni kocioni cilindar... Vozim se i ostanem totalno bez kocnica  koje ja pustolovine imam sa ovim autom. Nis lagano se vozim do tokica i kupio glavni kocioni za 260 kn.. ugradio i sad normalno sve radi. Jedino mi se malo cuje sistanje pod nogama konstantno dok motor radi, ali puno manje nego prije, valjda nije servo bubanj?? Zvao ovlasteni da vidim imaju li uopce to - cijene ne zelim ni spomenut - kupim drugu dvojku za cijenu toga.. 

A pa nisi valjda totalno bez kočnica ostao, valjda su ostale radit ili samo prednje ili samo zadnje, ili dijagonalno, nezz kakav je sistem na golfu 2? Propala pedala skroz?

Šištanje se ne bi smjelo čut stalno već samo dok se stišće pedala, tako da vjerojatno ti malo pušta servo bubanj. 

Već sam pisao kako da provjeriš.. a ovo ti je najjednostavniji način: sjeti se ujutro prije paljenja motora par puta pritisnuti pedalu, trebala bi 2-3 puta biti meka i dugog hoda a onda otvrdnjeti i dobiti jako kratak skoro nikakav hod. Ako bude odma na prvo pritiskanje tvrda znači da ti servo bubanj pušta..

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ja se salio, a vi lupate TD, lijepo da

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Phantom_RI kaže...

Dakle situacija je ovakva.

 

Dilema između Astre J ST 1.7 CDTI 2012. godina i Insignie ST ili obične čak 2.0 CDTI, od 2011 do 2013. godine.

 

Ako ti je bitna velicina prtljaznika razlika između Insignie ST i obicne i nije velika tako da bi ja izabrao Insigniu s 5 vrata samo zbog dizajna.

Bilo kuda Opel svuda! :)
12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
macgyver 53 kaže...
Phantom_RI kaže...

Dakle situacija je ovakva.

 

Dilema između Astre J ST 1.7 CDTI 2012. godina i Insignie ST ili obične čak 2.0 CDTI, od 2011 do 2013. godine.

 

Ako ti je bitna velicina prtljaznika razlika između Insignie ST i obicne i nije velika tako da bi ja izabrao Insigniu s 5 vrata samo zbog dizajna.

 Iskreno više me zanima motorizacija, koliko je pouzdajan i dugotrajan 1.7 CDTI u Astri J naspram 2.0 CDTI u Insigniji?

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Oba motora su odlicna, 1.7cdti je japanac (ISUZU) koji se korsiti jos od 2004. u Astri H samo sto su neke stvari poboljsane zbog eko sranja u novijim modelima. 2.0 CDTI je također odlican motor razlika između 136 i 160ks je u turbini ( ovaj od 160 ima vecu). Imas i u Astri J 2.0cdti ali to ces malo teze nac kod nas. Ili ako mozes naci u svom cjenovnom rangu Astru sa 1.6cdti motorom neces pogrijesit. Dosta je tisi u odnosu na 1.7dcti. Ali posto si napisao da bi radio puno kilometara Insignia je bolja jer je udobnia, veca, sigurnija itd...

Bilo kuda Opel svuda! :)
Poruka je uređivana zadnji put uto 28.6.2016 14:21 (macgyver 53).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako mislis imati auto na vise godina nemoj insigniu uzimati, nazalost to je auto koji je samo lijep, velik, trom i nepouzdan (imali smo je). Uzmi radje passata ili skodu 2.0 tdi (TD there they come) i miran si.

#fsb
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Sve je to danas više manje lutrija ako nisi u toku koja serija je škart. Ima dosta insignia šta su se zapalile a ima i tih 2.0CDTI koji su se znali razvalit, tako da bi bilo bezveze da te sad netko nagovori na nešto a onda ti se razvali motor kao sveupitnom..

Ja bi insigniu pa šta bude.. 1.7cdti je stara škola i po meni dosta slab. 1.6cdti je najtiši i najfiniji dizelaš što sam čuo i uz to troši jako malo..

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sveupitni kaže...

Ako mislis imati auto na vise godina nemoj insigniu uzimati, nazalost to je auto koji je samo lijep, velik, trom i nepouzdan (imali smo je). Uzmi radje passata ili skodu 2.0 tdi (TD there they come) i miran si.

 

:D
8 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Dali se isplati uzet golf 6 1.6 tdi 105 ks 2011g za 10-11 t eura  cca 130-150 tkm na satu.  Več 2 tjedna kupujem auto nije mi hiča zato toliko i trazim.  Dosta ljudi govore da 6-ica ima dosta problema itd.

Dali ima neko iskustva s tim autom pa da podijeli malo tu na forum.

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo ga opet fkt mi se vise neda raspravljat o istim stvarima uvijek zašto mu onda nisi preporucio nekog japanca nego opet presveti TDI al dobro, ja sam svoje misljenje prema Insignii rekao pri kojem cu i ostat.

Bilo kuda Opel svuda! :)
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
macgyver 53 kaže...

Evo ga opet fkt mi se vise neda raspravljat o istim stvarima uvijek zašto mu onda nisi preporucio nekog japanca nego opet presveti TDI al dobro, ja sam svoje misljenje prema Insignii rekao pri kojem cu i ostat.

Realno gledajuci kod japanca dizelasi i nisu bas nesto...

Oni se vise okrecu benzincima/hibridima.

:D
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Koliko sam vidio i cuo Toyotini D4D motori su odlicni

Bilo kuda Opel svuda! :)
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

2.2 d4d su imali neke probleme, a 2.0 d4d su ok iz avensisa(podatak koji sam dobio od mehanicara)

:D
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Netko666 kaže...

Dali se isplati uzet golf 6 1.6 tdi 105 ks 2011g za 10-11 t eura  cca 130-150 tkm na satu.  Več 2 tjedna kupujem auto nije mi hiča zato toliko i trazim.  Dosta ljudi govore da 6-ica ima dosta problema itd.

Dali ima neko iskustva s tim autom pa da podijeli malo tu na forum.

 Za tu lovu imaš Aurisa boli glava, sa 40tkm (!!). Drže dobro cijenu i kao rabljeni, provjerena kvaliteta, jači motor. Još mu spustiš cijenu za ove ogrebotine sa parkinga, prođeš ispod 10k.

In the name of tragedy...
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sveupitni kaže...

Ako mislis imati auto na vise godina nemoj insigniu uzimati, nazalost to je auto koji je samo lijep, velik, trom i nepouzdan (imali smo je). Uzmi radje passata ili skodu 2.0 tdi (TD there they come) i miran si.

 Rezultati TUV-a pokazuju da je insigna dosta pouzdanije auto od passata.

 

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/opel-insignia

 

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2015-4-5/499

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice