Kod polovnih automobila koji imaju 250.000km ili vise,
svakako gledaj da ima urednu knjizicu i da je radjen redovan servis,
te da je bio garaziran (ako je ikako moguce).
Dost dobar vic
Kod polovnih automobila koji imaju 250.000km ili vise,
svakako gledaj da ima urednu knjizicu i da je radjen redovan servis,
te da je bio garaziran (ako je ikako moguce).
Dost dobar vic
Molim vas za preporuku ljetnih guma, radi se o corsi c tražim 195-50-15 , pošto su te dimenzije znatno jeftinije nego originalnih 185-55-15, a montirat ču ih na alu felge 😉
Godišnje radim max 10 000 a razimišljao sam o FULDA ECOCONTRLOR HP 338 kn/kom ili SAVA INTENSA HP 282 kn/kom.
S obzirom da radim malu kilometražu mislim da bi gore navedene gume bile sasvim solidne za narednih cca 4 god.
Hvala
Kad uzimaš auto od 250 tisuća kilometara, svakako gledaj da vrata ne otpadnu kad ih zalupiš i dobar si!
Molim vas za preporuku ljetnih guma, radi se o corsi c tražim 195-50-15 , pošto su te dimenzije znatno jeftinije nego originalnih 185-55-15, a montirat ču ih na alu felge 😉
Godišnje radim max 10 000 a razimišljao sam o FULDA ECOCONTRLOR HP 338 kn/kom ili SAVA INTENSA HP 282 kn/kom.
S obzirom da radim malu kilometražu mislim da bi gore navedene gume bile sasvim solidne za narednih cca 4 god.
Hvala
Ova Fulda je koliko sam citao cist solidna guma i bila bi moj izbor izmedu te dvije. Inace ja bi jos bacio pogled na Uniroyal RE 3 koji se obicno namece kao neki best buy (cca 350kn) te Dunlup Blueresponse koji je opce poznato odlican (cca 400kn).
A kaj misliš za Uniroyal Rainsport 3 ? Na ekupi vidim da je 350kn, a ove rainexpert 3 nema u 195-50-15 dimenziji koja meni treba.
Evo slike prvog autica kako sam i rekao ako vam treba jos samo kazite.
Izgleda solidno. Nema neku opremu ali čist dovoljno. Ja bih za početak izvadio taj jeftini gumeni volan i stavio kožni. Možeš i kožni MF ali tada moraš nabaviti i drugu špulnu volana. Skini plastiku oko unutarnjih kvaka i vrati nazad mrežice. Netko ih je išao pritiskati Možeš naravno i neki radio ubaciti. Znam par modela koji imaju istu nijansu crvene kao original. Čisto da možeš USB ubaciti. Osjetit ćeš veliku razliku naspram originalnoga, koji je isti kao u Punto 2.
Kod polovnih automobila koji imaju 250.000km ili vise,
svakako gledaj da ima urednu knjizicu i da je radjen redovan servis,
te da je bio garaziran (ako je ikako moguce).
Dost dobar vic
zast bi bio vic?
A neki misle da ce dijelovi otpadat s njih samo zato jer na satu pise 250 000...gledaj stanje auta a ne kilometre, mozes kupit vecu andrlju od auta sa 150 000 nego sa 250 000 km.. sve ovisi kako je vozen i odrzavan
Cinjenica je da je projektirani vijek trajanja auta nekih 200-250k km. Poslje toga bih trebao zamijeniti pola auta samo sto se to kod nas ne radi pa ljudi misle da su auta sa 300k km kao iz tvornice.
Kod polovnih automobila koji imaju 250.000km ili vise,
svakako gledaj da ima urednu knjizicu i da je radjen redovan servis,
te da je bio garaziran (ako je ikako moguce).
Dost dobar vic
zast bi bio vic?
Vjerovati servisnoj knjzici je isto ko i vjerovati financijskom izvjestaju agrokora
Evo slike prvog autica kako sam i rekao ako vam treba jos samo kazite.
Izgleda solidno. Nema neku opremu ali čist dovoljno. Ja bih za početak izvadio taj jeftini gumeni volan i stavio kožni. Možeš i kožni MF ali tada moraš nabaviti i drugu špulnu volana. Skini plastiku oko unutarnjih kvaka i vrati nazad mrežice. Netko ih je išao pritiskati Možeš naravno i neki radio ubaciti. Znam par modela koji imaju istu nijansu crvene kao original. Čisto da možeš USB ubaciti. Osjetit ćeš veliku razliku naspram originalnoga, koji je isti kao u Punto 2.
Da, najosnovniji je model. Pa planiro sam prvo zamjeniti svijetla i radio, to je obavezno. Nisam te bas najbolje razumio oko unutarnjih kvakica, koju plastiku da skinem i gdje staviti mrezice? sad sam guglao i nisam vidio ni jedan model bez plastike :D
Koliko bi me kostalo zadovoljstvo za zamjenu volana i svega ostalog sto ide?
Da, najosnovniji je model. Pa planiro sam prvo zamjeniti svijetla i radio, to je obavezno. Nisam te bas najbolje razumio oko unutarnjih kvakica, koju plastiku da skinem i gdje staviti mrezice? sad sam guglao i nisam vidio ni jedan model bez plastike :D
Koliko bi me kostalo zadovoljstvo za zamjenu volana i svega ostalog sto ide?
Vjerojatno je mislio da skines plastiku, onu mrezicu od zvucnika gurnes nazad da ne bude udubljena i vratis :)
Da, najosnovniji je model. Pa planiro sam prvo zamjeniti svijetla i radio, to je obavezno. Nisam te bas najbolje razumio oko unutarnjih kvakica, koju plastiku da skinem i gdje staviti mrezice? sad sam guglao i nisam vidio ni jedan model bez plastike :D
Koliko bi me kostalo zadovoljstvo za zamjenu volana i svega ostalog sto ide?
Vjerojatno je mislio da skines plastiku, onu mrezicu od zvucnika gurnes nazad da ne bude udubljena i vratis :)
Da to je to, gledam koji model ima mrezicu umjesto plastike
Cinjenica je da je projektirani vijek trajanja auta nekih 200-250k km. Poslje toga bih trebao zamijeniti pola auta samo sto se to kod nas ne radi pa ljudi misle da su auta sa 300k km kao iz tvornice.
Ne bi se baš složio, aute po mom skromnom mišljenju mnogo više ubijaju godine nego kilometri. Jedno je 20g. star auto sa 300tkm, a drugo iz 2010-2012. Nebo i zemlja.
Ovisi, ako kupujete krntije, 200tkm je puno, no za jednog npr 3.0 tdi-ja to je nista, jer oni uz redovan servis okrecu oko 700tkm. Tako da moje misljenje je da oni koji misle da je 200tkm puno za auto ocito su vozili/voze neku krtiju, a ne posten auto.
Da je za 3.0 TDI ništa, velika je vjerojatnost da nije ništa za sjedalo, naslon za ruku, ručicu mjenjača, štajaznam šta. Pogotovo ako je vlasnik bio osoba koja na dan kupnje već zna dan prodaje automobila. Takvi ljudi održavaju, ali ne mare.
Znam jednog takvog, ogrebe auto, zamaže sjedalo, unutra nešto ogrebe i nije ga briga jer zna da za 56 tisuća km ide staro za novo.
To ti je kao službeni auto, njega se održava po knjižici, ali ne pazi se na njega. A ti ne možeš znati kakav auto kupuješ, jel pažen i mažen ili je korišten kao alat.
Da li ste vi svjesni da motor nije jedini dio auta? Svaki motor ce danas prevaliti bar 300k km. Problem je npr. u ovjesu, kocnicama i drugim stvarima koji pola ljudi nikada ne mijenja, cifra nije mala da se to sve uvede u red. Auto ubijaju kilometri i godine. Oni koji misle da 200k km nije puno za auto ocito nisu vozili isto auto sa 1000km i onda kasnije isto takvo sa 200k km.
Nek je on projektiran na 250 000, ja znam da normalni 2.0 dizel okrene preko 400 000 km.. bolje auto sa 200+ tis km na kojem su sve tipicne boljke sredene nego taj isti sa 140 000 km taman pred veliki servis , kvacilo i zamasnjak pri kraju, pol ovjesa za zamjenu, kocnice gotove, mozda turbina fucka, znaci kad u startu moras preko 1000 eura dat u njega da bi to bilo kak treba.. vise od pola hrvatske se vozi u autima koji su davno presli projektiranih 250 000 km, rade prosjecno 15-20 tis km godisnje.. ak je sve promijenjeno na njemu, ne trosi ulje i ne dimi nemas kaj vise, prst u uho i vozi..
Nek je on projektiran na 250 000, ja znam da normalni 2.0 dizel okrene preko 400 000 km.. bolje auto sa 200+ tis km na kojem su sve tipicne boljke sredene nego taj isti sa 140 000 km taman pred veliki servis , kvacilo i zamasnjak pri kraju, pol ovjesa za zamjenu, kocnice gotove, mozda turbina fucka, znaci kad u startu moras preko 1000 eura dat u njega da bi to bilo kak treba.. vise od pola hrvatske se vozi u autima koji su davno presli projektiranih 250 000 km, rade prosjecno 15-20 tis km godisnje.. ak je sve promijenjeno na njemu, ne trosi ulje i ne dimi nemas kaj vise, prst u uho i vozi..
Da, valjat ce kad je sve promijenjeno jer je novo stavljeno, logicno. Ja govorim da pola ljudi nista ne mijenja na autu dok to skroz ne ode tako da kupovina auta sa 200k+ km je veci rizik nego sa 100k km. Ajde uzmi neko novije auto sa milijardu senzora pa da vidimo sta ce biti za 20godina i 250k+ km.
Da, valjat ce kad je sve promijenjeno jer je novo stavljeno, logicno. Ja govorim da pola ljudi nista ne mijenja na autu dok to skroz ne ode tako da kupovina auta sa 200k+ km je veci rizik nego sa 100k km. Ajde uzmi neko novije auto sa milijardu senzora pa da vidimo sta ce biti za 20godina i 250k+ km.
U tome i je stvar.. onaj ko je to mijenjao ima i dokaze da je to mijenjao..po tome znas sta kupujes.. ko nema dokaze ili kaze da nije mjenjao nista tako bitnoga, odma znas da si kupio macka u vreci
ja uopce ne gledam ni godiste ni kilometrazu...auto odvezem na izvanredni tehnicki, tamo mi kazu sto treba prominit da moze proc tehnicki, to promijenim i to je to....na autu kao takvom nema apsolutno nicega sto se ne da zaminit ako se pokvari, na bilo kojem, tako da ako i kupujem auto, gledam da uzmem neki koji mi je prvo privlacan po pitanju izgleda, performansi, voznih svojstava, opreme i slicno, a potom filtriram po cijeni...odaberem ih par takvih i svakoga na testiranje pa odaberem onaj koji me najmanje kosta za dovest u red.
Sta vi pricate; kocnice, ovijes, diskovi, plocice, zamajac, dizne, sve je to normalno da se nakon određene kilometraže promjeni... Vi kupite auto s 50tkm i nist ne radite osim mjenjanja ulja pa vam nakon 100 tkm auto krntija... Ja sam sad u bmw-a u mehaniku ulozio 5tkn da se mogu normalno vozit i jos vise nego toliko u estetiku. A unutrasnjost ovisi ko je vozio auto. Po vasoj logici ja npr ako sam vozim auto u napravim 300tkm u 5 godina po ac sam meni i unutrašnjost mora bit losa jel ? A npr dacia od camea s 100tkm ima bolju nego ja? Se ovisi o autima, a ovdje dosta ljudi koliko vidim nema neko znanje o autima i misle da se auto kupuje nov, vozi do 100tkm i i da se kupuje novi.
Pa u normalnim državama se kupuje novi auto i prodaje se pred istek ili po isteku garancije. Naravno, na Balkanu si prvo jako mali postotak ljudi može priušititi novi auto, čak i iz kompaktne klase.
A drugo je eto što postoji popriličan udio onih koji smatraju da su boga za bradu uhvatili jer su upecali kakvog istrošenog premiuma iz EU(gdje su ga se riješili po isteku garantnog roka) jer ipak neće oni voziti tu nekakvu Fabiu/Corsu/Fiestu, ipak su za njih minimalno "makine" 3ke/5ice/A4.
Ako je auto održavan,200-250k nije previše.
Kolega ima kadeta 30g starog sa 640,tj njegovi roditelji a on je svog GSI-a ubio na 660k
Ima od kolege brat 325d E46 2.0D sa 520k iz 2002 i dalje ide bez problema
Sve ovisi o održavanju.Pa moj jedan clio 1.5DCI je imao oko 300k kad sam ga prije 2 mjeseca prodao,a motor i dalje bio odličan samo su ga mučile dizne jer im je to boljka (clio 2)
Tako da,nije uvijek sve u km
Pa u normalnim državama se kupuje novi auto i prodaje se pred istek ili po isteku garancije. Naravno, na Balkanu si prvo jako mali postotak ljudi može priušititi novi auto, čak i iz kompaktne klase.
A drugo je eto što postoji popriličan udio onih koji smatraju da su boga za bradu uhvatili jer su upecali kakvog istrošenog premiuma iz EU(gdje su ga se riješili po isteku garantnog roka) jer ipak neće oni voziti tu nekakvu Fabiu/Corsu/Fiestu, ipak su za njih minimalno "makine" 3ke/5ice/A4.
Kod nas nove automobile kupuju pretežno ljudi koji nemaju love keširati za nešto rabljeno iz više klase.