super sta si cekao da odgovorim
150kn je debelo previse za plastiku, al ok
super sta si cekao da odgovorim
150kn je debelo previse za plastiku, al ok
Staviti cu oko 10k€ pa cu vidjeti. Ako nitko nece zvat tjedan dana korigirati cu cijenu za 500€. Ima jako puno G7 na njuskalu tak da mi se cini da cu ga prodavati neko vrijeme.
Ali barem imam vremena za traziti zamjenu. Sad je pravo pitanje na sto potrositi 20-21k€.
Obavezno napisi da je od prvog dana u tvom vlasnistvu, odnosno da si prvi vlasnik.
Nemoj stedjeti na opisu, daj si truda oko oglasa, da malo istaknes svog auto u toj gomili.
Meni bi uvijek takav auto bio zanimljiviji od ovih prekupaca.
Sretno
super sta si cekao da odgovorim
150kn je debelo previse za plastiku, al ok
Cijeli retrovizor, a ne samo plastika. Auto nije legalno bez vozacevog retrovizora.
Probaj vidjeti u leru.
Jel moze kcer pokloniti ocu automobil darovnim ugovorom bez placanja prijenosa? ili najbolje da ide na njegovu zenu pa zena pokloni njemu da se izbjegne placanje prijenosa
Ajme kaj se sjaji, svaka čast na čišćenju i trudu, ja svoga nemam volje opće prati u zimskom periodu
To je inace zmazano kod mene
Dexos2
Dakle ovako,imam nekih problema sa autom,astra j 1.7 cdti 92 kw.U leru jako nemirno radi,varira kazaljka od obrtaja od 700 do 1000 okr/min pri cemu se jako cudno cuje(povecava se i smanjuje zvuk motora,kao da se guši),auto nema snage i ne prim gas instantno,nego ima odredjeni delay izmedju pritiska papucice gasa i reakcije motora na pritisak.To da nema snage bih opisao kao da vozim sdi,ubrzava on ali nema onaj šus i eskplozivnost,kada primi gas nakratko dobije ubrzanje onda zatrokira i opet krene/stane.Upaljena zuta lampica motora.Volio bih cuti misljenja jer zbog posla narednih dana nisam u mogucnosti ici do mehaničara.
Dakle ovako,imam nekih problema sa autom,astra j 1.7 cdti 92 kw.U leru jako nemirno radi,varira kazaljka od obrtaja od 700 do 1000 okr/min pri cemu se jako cudno cuje(povecava se i smanjuje zvuk motora,kao da se guši),auto nema snage i ne prim gas instantno,nego ima odredjeni delay izmedju pritiska papucice gasa i reakcije motora na pritisak.To da nema snage bih opisao kao da vozim sdi,ubrzava on ali nema onaj šus i eskplozivnost,kada primi gas nakratko dobije ubrzanje onda zatrokira i opet krene/stane.Upaljena zuta lampica motora.Volio bih cuti misljenja jer zbog posla narednih dana nisam u mogucnosti ici do mehaničara.
Najjeftiniji slučaj: filter goriva ili nešto u tom krugu prije visokotlačne pumpe - pogledaj trenutnu potrošnju na BC-u i ako znaš koliko je prije bilo, usporedi... moguće da mu fali goriva
Sve ostalo su skuplje stvari koje je bez dijagnostike i mehaničara jako teško pogađati...
Ja mislim da je otisao SCV(ventil pritiska), mozda ga mozes ocistiti. Probaj iskopcati konektor pa vidjeti hoce li se smiriti motor ako se smiri znaci da je do SCV-a. Dode oko 300-700kn, imaju dvije varijante.
Imas toga po Aliju.
https://www.aliexpress.com/item/32943485364.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6e3e2db17hsBQu&algo_pvid=a0a71957-3d78-4b59-acae-b6eaaea1e470&algo_expid=a0a71957-3d78-4b59-acae-b6eaaea1e470-3&btsid=93297389-c6b0-46cf-a1a2-39e8ba9959bb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_55
Da nije EGR ?
Naletio na akciju, pa sam si napravio zalihu, izmjena mi je tek za 7000km, najvjerojatnije oko ljeta...
Cijena je vrhunska za ovo ulje, s obzirom da ga je malo teže za nabavit kod nas...
Prije sam plaćao 75Kn litru, tak da za ovih 55Kn po litri gladim bradu
A naletio sam na zanimljiv podatak što se tiće motul ulja na jednom stranom forumu za hondu s2000...
Ja mislim da je otisao SCV(ventil pritiska), mozda ga mozes ocistiti. Probaj iskopcati konektor pa vidjeti hoce li se smiriti motor ako se smiri znaci da je do SCV-a. Dode oko 300-700kn, imaju dvije varijante.
Imas toga po Aliju.
https://www.aliexpress.com/item/32943485364.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6e3e2db17hsBQu&algo_pvid=a0a71957-3d78-4b59-acae-b6eaaea1e470&algo_expid=a0a71957-3d78-4b59-acae-b6eaaea1e470-3&btsid=93297389-c6b0-46cf-a1a2-39e8ba9959bb&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_55
Hmm scv ventil meni ne valja, simptom je samo nemiran rad u leru ali ne utjece na perfomanse kao njemu.. nisam znao da se moze tak jeftino nabavit, citam opis i pise opeli do 2008 god, za astru j nema nikakvih podataka, moram potrazit serijski broj svoje pumpe.. ak je 150 kn rijesio bi, ak je 700 to mi glupo jer ionak je minimalno na leru kod mene..
Sad moram getribu rijesit, naravno da je pocela na 208 000 zveckat kao na videu, a dmf i kvacilo su jos uvijek original.. ko god moze nek odma doda malo vise novaca pri kupnji i uzme redizajn astru j jer inace cete te novce dat da sredite ove djecje bolesti, kod redizajna nema problema ni s getribom, ni s scv ventilom a i bolje vuce zbog bolje mape i valjda drugacije getribe..
Getribu planiram rijesiti kod franca u zg, 2600 kn promjena svih lezajeva u getribi ali moram mu je dovest skinutu, dakle jos ne znam koliko novaca nekom majstoru da je skine i kasnije ponovo montira + ulje u getribi..
Po kodu motora se moze vidjeti kakav senzor ide. Moguce da EGR treba ocistiti ali bez dijagnostike tesko da ce ista znati. Sto se tice mjenjaca, prvo probaj zamjeniti ulje u mjenjacu. Prije ikakve reparacije probaj pogledati je li ima polovnih redizajniranih mjenjaca igdje na prodaju.
Po kodu motora se moze vidjeti kakav senzor ide. Moguce da EGR treba ocistiti ali bez dijagnostike tesko da ce ista znati. Sto se tice mjenjaca, prvo probaj zamjeniti ulje u mjenjacu. Prije ikakve reparacije probaj pogledati je li ima polovnih redizajniranih mjenjaca igdje na prodaju.
Znaci pase sa redizajn astre j getriba na ovu moju iz 2010.. onda cu vidit jel ima takva negdje pa uspredit s cijenom reparacije moje trenutne.. trenutno imam m32wr, ta ima navodno malo duze prijenosne omjere
Meni taj zvuk zvuči kao da nešto struže po nećem šta se rotira, ovako bi rekao da si potrošio pakne, pa ti metal u metal struže, ne znam full čudno...
Zanimljivo mi je vidjeti trenutnu potrošnju tjekom vožnje, kod tebe na dizelu kao i kod mene na benzincu pokazuje, ja kad krećem u prvoj ispiše mi 30L 100km, pa varira od 4L do 25L u vožnji ovisno kako se stišće gas, a kad se koči motorom, ispiše 0L 100km... meni to odvlači pažnju previše, a nepotrebno je, pa sam si stavio da mi pokazuje prosjećnu potrošnju, a ne trenutnu
Off topic:
Danas sam si malo usisao auto i usput izvadio i ispuhao filter kabine sa kompresorom...
Pa majka ga kineska stvorila... novi je bio bijeli kao u reklami za pervol, bez aktivnog ugljena sam uzeo, sad je izgleda sa aktivnom dizelskom čađom...
Nevjerojatno...
7mj ima, ni godinu dana od zadnje izmjene...
Meni taj zvuk zvuči kao da nešto struže po nećem šta se rotira, ovako bi rekao da si potrošio pakne, pa ti metal u metal struže, ne znam full čudno...
Zanimljivo mi je vidjeti trenutnu potrošnju tjekom vožnje, kod tebe na dizelu kao i kod mene na benzincu pokazuje, ja kad krećem u prvoj ispiše mi 30L 100km, pa varira od 4L do 25L u vožnji ovisno kako se stišće gas, a kad se koči motorom, ispiše 0L 100km... meni to odvlači pažnju previše, a nepotrebno je, pa sam si stavio da mi pokazuje prosjećnu potrošnju, a ne trenutnu
Nije to moj video al tak se cuje, zasad malo tise od tog no to je to.. pakne su promjenjene prije 10 000 km, ne struzu niti skripe..
Što misite da li se isplati kupiti Lexus is 2015 sa 170.993 Kilometara na sebi?
Pitam najvise zbog troskova odrzavanja i potencijalna kvarenja u budućnosti. :D
Po kodu motora se moze vidjeti kakav senzor ide. Moguce da EGR treba ocistiti ali bez dijagnostike tesko da ce ista znati. Sto se tice mjenjaca, prvo probaj zamjeniti ulje u mjenjacu. Prije ikakve reparacije probaj pogledati je li ima polovnih redizajniranih mjenjaca igdje na prodaju.
Znaci pase sa redizajn astre j getriba na ovu moju iz 2010.. onda cu vidit jel ima takva negdje pa uspredit s cijenom reparacije moje trenutne.. trenutno imam m32wr, ta ima navodno malo duze prijenosne omjere
Tu ti pise:
Što misite da li se isplati kupiti Lexus is 2015 sa 170.993 Kilometara na sebi?
Pitam najvise zbog troskova odrzavanja i potencijalna kvarenja u budućnosti. :D
Ne "isplati" se kupiti nijedan auto iz 2015e sa 170t km. Pogotovo Lexus koji nije mnogo zastupljen na HR tržištu i kojemu će troškovi održavanja i popravaka sigurno biti značajno veći nego nekom popularnijem brendu. No to sam samo ja, svatko ima svoje viđenje isplativosti.
Što misite da li se isplati kupiti Lexus is 2015 sa 170.993 Kilometara na sebi?
Pitam najvise zbog troskova odrzavanja i potencijalna kvarenja u budućnosti. :D
To se zove isplativa kupnja, jednostavno se mora isplatiti, prava kilometraza da prestanu svi kvarovi i pojeftini održavanje
Off topic:
Danas sam si malo usisao auto i usput izvadio i ispuhao filter kabine sa kompresorom...
Pa majka ga kineska stvorila... novi je bio bijeli kao u reklami za pervol, bez aktivnog ugljena sam uzeo, sad je izgleda sa aktivnom dizelskom čađom...
Nevjerojatno...
7mj ima, ni godinu dana od zadnje izmjene...
I neka je crn, znaci da radi svoj posao
Ne "isplati" se kupiti nijedan auto iz 2015e sa 170t km. Pogotovo Lexus koji nije mnogo zastupljen na HR tržištu i kojemu će troškovi održavanja i popravaka sigurno biti značajno veći nego nekom popularnijem brendu. No to sam samo ja, svatko ima svoje viđenje isplativosti.
Da. bas zato i pitam, jer Činjenica je da ce dijelovi odlaziti nakon toliko kilometara. Al opet pitanje je koji dijeli, i koliko kostaju. :P
Uglavnom su dijelovi Denso i Toyota, tako da dijelova ima.
Al isti dio ako na njemu pise "Lexus" je 5x skuplji, tipa kvake vrata itd.