- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Razmišljao sam o gamerskoj mrežnoj kartici kao neke od bigfoot-a killer jer mi ping stalno raste a čuo sam da takve mrežne kartice pobljšavaju vezu kao na slici da li netko ima iskustva o tome i može netko obasnit u detalje PLZ.
nemoj biti glup... to ti je porez na budale
Daj meni lovu koju si mislio potrošit na ovo precijenjeno gvno a ja ti pošaljem realtekovu ili dlink od 50kn.
Čisti marketing. Ping ti MOŽDA sa ovom padne za 0.1ms. Čisto bacanje novca i neće donijeti nikakva, ama baš nikakva vidljiva poboljšanja.
[edit] - "poboljšanja" koja donese kartica i njen driver možeš sam napraviti u regeditu za 0.00kn. 90$+ ? WTF?? Za mrežnu?
Čuo sam da ispravlja lagg kod ubijanja da brže veza reagira jer zna mi se dogodit da ubim čovjeka prije smrti pa mi ne prizna.
Razmišljao sam o gamerskoj mrežnoj kartici kao neke od bigfoot-a killer jer mi ping stalno raste a čuo sam da takve mrežne kartice pobljšavaju vezu kao na slici da li netko ima iskustva o tome i može netko obasnit u detalje PLZ.
Mrezna kartica ti ne moze skratiti fizicku udaljenost do servera, niti povecati brzinu linije/smanjiti sum na liniji...
A ako prasis torrent u pozadini dok igras, nemoj.
Gamerska mrežna kartica
Mrežna kartica MOŽE smanjiti ping. Fora je u tome da frameove koje šalje imaju manji overhead.
NO
Takve kartice služe za povećavanje FPSa, ne za smanjenje lagga (rasterećuju proc).
Smanjenje pinga je nezamjetno.
Ako se ne varam, brzina prijenosa podataka preko UDPa je brži, no preko TCPa je sporiji (igre koriste UDP).
Prema bit-techu jedino što će ti takva kartica donijeti je što ćeš moći u isto vrijeme skidati sa neta i igrati igre...
Mrežna kartica MOŽE smanjiti ping. Fora je u tome da frameove koje šalje imaju manji overhead.
NO
Mislis manje pakete? To se kontrolira preko MTU postavki u operacijskom sustavu, za MTU se vec dugo zna da moze malo smanjiti network lag. Ali te opcije takoder ne pomazu puno jer takav paket onda dode do routera, a onda on salje dalje po svojim MTU postavkama.
Smanjenje pinga je nezamjetno.
Ako se ne varam, brzina prijenosa podataka preko UDPa je brži, no preko TCPa je sporiji (igre koriste UDP).
Que? Kakav je to procesor kojem slanje paketa cca 40 puta u sekundi predstavlja znacajnu zadacu? Pogotovo u danasnje vrijeme visejezgrenih procesora?
Nije mi ni bas najjasnije na koji se tocno nacin rasterecuje procesor? Driver u svakom slucaju samo pumpa pakete mreznoj kartici. Za taj dio prijenosa paketa izmedu mrezne kartice i drivera ne postoji nikakvo hardversko ubrzanje.
UDP jest brzi od TCP-a zato sto nema garanciju uspjesnog dostavljana paketa na odrediste, to ga cini idealnim za igre.
Zar nisi upravo opisao QoS?
Overhead nema veze sa veličinom paketa.
Dobro, zapravo, ima... Ali to nije bitno i tu ima i puno drugih varijabla koje utječu na brzinu prijenosa. Inače, što je manji paket overhead je veći. Što je veći paket, to je prijenost sporiji kroz čvorove na mreži (to je opet diskutabilno, ali trebao bih ući u teoriju mreža za koju nemam ni snage ni volje ju objašnjavati - ako nekoga zanima toplo mu preporučam jednu knjigu od cca 800 stranica, knjiga stvarno daje prebolestan uvod u mreže).
Anyway, overhead je broj ne-informacijskih bitova po paketu. Ti možeš imati paket od 50 bita gdje imaš 10 informacijskih bitova (overhead red veličine 5),a možeš imati paket od 5 Mb u kojem je smješteno 4.5 Mb informacija (overhead red veličine 1,11).
Eh sad, kako on to radi - ne znam, niti me ikada zanimalo. Čak ovako, da nisam to pročitao tvrdio bih da je to nemoguće pošto su svi frameovi standaradizirani i ti ih nikako ne možeš mjenjati a da ih primatelj ne odbaci kao pokvarene.
Što se tiče ovog s procesorom, tu bih opet trebao ući u to kako procesor radi i kako on handla višedretvenost i višejezgrenost. Uglavnom 40 puta u sekundi nije jednako 40 procesorskih ciklusa... Zapravo da se bolje izrazim, on treba puno više "stajati sa strane" nego 40 puta u sekundi.
Mrežna kartica (kao i recimo, audio kartica) na sebi ima poseban proc koji je dizajniran da radi sa mrežnim prometom i on će to puno efikasnije raditi nego CPU. Doduše, razlika će biti u kojem FPSu i zapravo razliku nećeš niti osjetiti. Ali, da, čak i danas pored ne znam kako bjesnih procesora ovakvi specijalizirani procevi gdje ti treba edge-cutting <insert nešto> imaju svoju primjenu.
Mislio sam da takve gamerske kartice bolje rade sa UDPom od onih na MBO. Koliko sam vidio u par reviewa, te iste kartice znaju štucati kada promet ide preko TCPa (s obzirom na integruše).
Šta se tiče ovoga trejćeg dijela, nikako, ali nikako niti u jednom svemiru niti po jednoj stavki nije niti približno jednako ako nešto ide softverski ili za to postoji hardverska (sklopovska) podrška.
SUMA SUMMARE: Osobno kupnja mrežne kartice mi je isto kao i kupnja 3 way SLI / XFire... Služi da se možeš po selu hvalisati, ali realno, apsolutno nećeš vidjeti razliku naspram tvog susjeda koji ima neku konfiguraciju za običnog smrtnika.
Overhead nema veze sa veličinom paketa.
Dobro, zapravo, ima... Ali to nije bitno i tu ima i puno drugih varijabla koje utječu na brzinu prijenosa. Inače, što je manji paket overhead je veći. Što je veći paket, to je prijenost sporiji kroz čvorove na mreži (to je opet diskutabilno, ali trebao bih ući u teoriju mreža za koju nemam ni snage ni volje ju objašnjavati - ako nekoga zanima toplo mu preporučam jednu knjigu od cca 800 stranica, knjiga stvarno daje prebolestan uvod u mreže).
Anyway, overhead je broj ne-informacijskih bitova po paketu. Ti možeš imati paket od 50 bita gdje imaš 10 informacijskih bitova (overhead red veličine 5),a možeš imati paket od 5 Mb u kojem je smješteno 4.5 Mb informacija (overhead red veličine 1,11).
Taj dio i ja znam. Ali kartica moze samo mijenjati velicinu paketa (payload, odnosno MTU), a ne mijenjati velicinu headera u samom paketu. Imas li neki izvor koji eksplicitno tvrdi da kartica moze smanjiti overhead (znaci mijenjati velicinu headera) pojedinog paketa? To mi podrucje nije strano jer sâm i sam bauljao malo po tome...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethernet_frame
http://sd.wareonearth.com/~phil/net/overhead/
Ovdje je jako dobro opisano koliko otpada na header a koliko na payload, kao i izgled ethernet paketa. Sad bih volio od tebe cuti koji se dijelovi paketa mogu izostaviti, jer ja ovdje ne vidim da je ista navedeno kao opcionalno, ergo ne vidim kakva su tu rezanja uopce moguca.
Mrežna kartica (kao i recimo, audio kartica) na sebi ima poseban proc koji je dizajniran da radi sa mrežnim prometom i on će to puno efikasnije raditi nego CPU. Doduše, razlika će biti u kojem FPSu i zapravo razliku nećeš niti osjetiti. Ali, da, čak i danas pored ne znam kako bjesnih procesora ovakvi specijalizirani procevi gdje ti treba edge-cutting <insert nešto> imaju svoju primjenu.
Gdje sam ja to rekao da je 40 puta u sekundi 40 ciklusa? I potpuno si me krivo shvatio. Recimo da jedna igra salje i prima podatke 40 puta u sekundi, to znaci da ce driver 80 puta u sekundi nesto raditi sa mreznom karticom. To je za jedan danasnji procesor nista, a i onaj tvoj link (na onu recenziju mrezne kartice) koji si stavio podupire moje tvrdnje...
Slanje mreznih paketa nije bas kompleksna operacija, ne mozes to usporedivati sa onime sto jedan DSP procesor radi. Takoder kakva god kartica bila, OS i dalje radi potpuno iste operacije pri slanju paketa, jedino sto pojedini driveri mogu biti bolje napisani od drugih pa onda ispada da je neka kartica brza...
QoS uvijek ima i softversku stranu. Da bi to funkcioniralo kako treba, OS takoder treba interno odrediti prioritet paketa koji idu na slanje kartici. I tako ih salje kartici tim redom, jedino sto ona mora raditi je slati ih redom kojim joj dolaze. Kod primanja paketa je tu druga stvar, tu onda pocinje od kartice a zavrsava u OS-u te na kraju i u aplikaciji kojoj je paket namijenjen.