Nije sad da zicam vote ali zicam :D
Ovo je za Dota 2 Short Film Contest 2016
https://redd.it/4upib9 ili upvote :P
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=731563840
Nije sad da zicam vote ali zicam :D
Ovo je za Dota 2 Short Film Contest 2016
https://redd.it/4upib9 ili upvote :P
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=731563840
Evo jedan moj noviji model,ovo je kao moderni tuš napravljen po uzoru na ovu sliku Reference Image
Evo jedan moj noviji model,ovo je kao moderni tuš napravljen po uzoru na ovu sliku Reference Image
U čemu radiš? Probaj samo složiti mapping texture pa će izgledati još realnije... neće se ovako razlijevati iz jedne u drugu stranu
Pozdrav svima..
Evo moj prvi ulet u ovu temu, a nadam se da i ne posljednji.
Blender i praćenje Blender Guru tutoriala
Evo jedan moj noviji model,ovo je kao moderni tuš napravljen po uzoru na ovu sliku Reference Image
U čemu radiš? Probaj samo složiti mapping texture pa će izgledati još realnije... neće se ovako razlijevati iz jedne u drugu stranu
U Blenderu radim.Ma napravio sam par dana kasnije mapping drukciji
Pozdrav, molim vas za pomoć.
Naime, kad koristim Blender Render dobijem ovo
No kad se prebacim na Cycles, ovako.Može li itko dati kakav koristan savjet glede ovog?
I vezano za obje slike, zašto mi oko ruba bez obzira kada renderiram stavlja ovo blurano zgličano.
A kad gledam u Viewportu iz kamere tog nema?
Unaprijed hvala.
baš sam te htio pitati za ove rubove XD
baš sam te htio pitati za ove rubove XD
Hehe, hvala, ali može li mi itko pomoći xD
Ili barem uputiti što da googlam?
Hvala
a gle, meni se čini da je problem i očitavanju teksture...vidim da ostalo dobro očita ali ovu rupu ne...može bit format teksture ili možda neki alpha channel...u svakom slučaju je tekstura u pitanju po meni
Evo par brodova koje sam napravio u zadnje vrijeme
pohvale za Rapsku Plovidbu, pošto sam s Raba
Riješio sam problem s renderiranjem, al sad možda lakše pitanje.
Kako da napravim fluidniji prijelaz između tekstura?
Da ne bude ovako oštro i pravocrtno?
Hvala unaprijed
Ne koristim Blender, ali vjerojatno ima sličan princip kao i ostali programi; ono što ti treba, je neka "blend" mapa, preko koje budeš "mješao" te dvije texture. Obično to bude crno-bijela textura, koja onda služi programu da prema distribuciji bijeli/crnih pixela (i onih između), odredi gdje koju od ove dvije texture da stavi.
Evo prvi video tutorial koji se pojavio na YT vezano za mješanje textura u Blenderu:
Evo par brodova koje sam napravio u zadnje vrijeme
pohvale za Rapsku Plovidbu, pošto sam s Raba
Ništa; kad ga puste u pogon, poslikaj pa da usporedimo 3D model sa pravim :) :)
Riješio sam problem s renderiranjem, al sad možda lakše pitanje.
Kako da napravim fluidniji prijelaz između tekstura?
Da ne bude ovako oštro i pravocrtno?
Hvala unaprijed
Ne koristim Blender, ali vjerojatno ima sličan princip kao i ostali programi; ono što ti treba, je neka "blend" mapa, preko koje budeš "mješao" te dvije texture. Obično to bude crno-bijela textura, koja onda služi programu da prema distribuciji bijeli/crnih pixela (i onih između), odredi gdje koju od ove dvije texture da stavi.
Evo prvi video tutorial koji se pojavio na YT vezano za mješanje textura u Blenderu:
Hvala kolega, u međuvremenu sam našao rješenje.
Fora :) Da ima malo više detalja na rubovima asvalta i unutra na zemlji, te da su cijevi napravljene onakve kakve kod nas koriste (plastične plave za vodu, žute za plin i crne za kanalizaciju), lako bi se prodalo pod "real thing".
Npr: http://www.vecernji.hr/media/images/2016-14/pxl_050416_128100882.jpg
http://static-41.sinclairstoryline.com/resources/media/989841d1-9bc5-41ea-a54d-1acdfe28586d-Northwest_Storm__mfurmankval.com_5.jpg
Nego, za koji faks si to radio?
Fora :) Da ima malo više detalja na rubovima asvalta i unutra na zemlji, te da su cijevi napravljene onakve kakve kod nas koriste (plastične plave za vodu, žute za plin i crne za kanalizaciju), lako bi se prodalo pod "real thing".
Npr: http://www.vecernji.hr/media/images/2016-14/pxl_050416_128100882.jpg
http://static-41.sinclairstoryline.com/resources/media/989841d1-9bc5-41ea-a54d-1acdfe28586d-Northwest_Storm__mfurmankval.com_5.jpg
Nego, za koji faks si to radio?
Hvala, imam u planu upgrejdati al nisam mogao dočekati da uploadam.
Dalo se to jasno, kud i kamo kvalitetnije napraviti, ali za prvi put ikad, mislim da je sasvim dobro.
Radio sam za FERIT (ETF Osijek).
Evo nekih Final redera od postrojenja koje sam postao ranije..
Odlično! Koliko ljudi i kak dugo se ovo radi?
P.S. izgleda točno ko jedna mapa iz Battlefield igre :)
Oko godinu dana, ali projekt se radio od nule tako da je bilo puno izmjena. Inače, dva čovjeka je napravilo većinu posla. Jedan je konstrukcije, a drugi je cijevi i opremu. Ja sam radio samo neke cijevi oko kolona i neku opremu modelirao (i rendao). No kad bi sve inpute dobili odjednom i kada ne bi ništa drugo radili, napravili bi sve za nekih 2 mj.
Iz modela se još rade nacrti, izometrije cijevi itd.
P.S. izgleda točno ko jedna mapa iz Battlefield igre :)
Inače, jako lijepo.
Koji softver i koji render?
2016. je završila, pa je došlo na red čišćenje, aka postanje na site projekata od prošle godine...
Za sad, evo ovaj: http://www.dd3d-studio.com/portfolio-item/set-of-office-building-3d-animations/
Inače, jako lijepo.
Koji softver i koji render?
Software u kojem je modelirano je: CADWorx (plug in za AutoCAD) za cijevi i opremu, te Tekla za čelične i betonske konstrukcije.
Rendano je u Keyshot-u.
OFFTOPIC SORRY
Znam da sam malo offtopic no treba mi pomoć pri rješavanju jendog problema u Blenderu, prikaz jednog jako jednostavnog valjka (napravio sam cylinder i razvukao ga malo (E, razvlačio, S za resize na rubovima) i sad, kao što se vidi ima 4 "odjeljka", sve je dobro isplao nakon što sna upru smooth osim prijelaza iz gornjeg u odjeljak ispod njega, koji je identičan prijelazu iz donjeg u odjeljak povrh njega, bez bi trebao biti. Zna li itko zašto se to pojavljuje i kako to popraviti?
(Screenshoti - očito se vidi "ne glatki" dio)
EDIT: recalculate normals ne pomaže