Pozdrav forumasi,
pokusat cu biti sto kraci i jasniji.
Rijec je o Nexus 5x uredaju, kupljenom u 10/2016 u Neutrino ducanu.
I mene je pogodio taj famozni bootloop koji je ocito bio greska svakog (inace odlicnog) uredaja. Posto garanciju imam jos godinu dana, odnio sam prije nekih 3 tjedna uredaj u Neutrino (odmah nakon sta se bootloop desio).
Oni su preuzeli uredaj, sve ljubazno, dobio zamjenski (koji je bio uzasan, ali bar sam mogao nazvati). Uredaj je zavrsio u agram servisu na reklamaciji. 9 dana nakon, javlja Neutrino da je uredaj popravljen promjenom maticne ploce i da dodem po njega.
Dodem po njega, provjerim odmah sve kuteve uredaja itd radi citanja u kakvom stanju znaju uredaji izaci s tog servisa (naravno, i slikao sam ga u stanju kakvom sam ga predao) i sve je bilo ok. Vratim se kuci, sretan, reko sve super sada.
Nakon 1h instaliram opet i vratim sve moguce aplikacije i primjetim da otisak prsta vise ne radi. Odmah nakon toga, zovem Neutrino i kazem to i nista... Opet nosit sutradan na servis jel. Niti par minuta nakon poziva, uredaj se sam ugasi i paff - opet bootloop!
Znaci na novoj maticnoj ploci, uredaj je radio niti 3 puna sata i opet bootloop?! Lako moguce da su mi uvalili neku rabljenu maticnu unutra s drugog uredaja. Naravno, lud, sutradan nosim opet uredaj u ducan (u Maksimirskoj).
Naglasavam da sam prevalio upravo opet 100tinjak km da donesem uredaj, samo kako bi ponovo mi mogli dati zamjenski da imam na sta primiti/putiti poziv/sms. Naglasavam da kako mi mogu dati uredaj koji nije niti isproban niti nista, te trazim ili povrat novaca ili novi uredaj.
Na to mi djelatnik ljubazno odgovara da ce tako najvjerojatnije i biti, da su upoznati s bootloopom i Nexusom, ali da moram radi kojekavkih zavrzlama oko povrata novaca predati uredaj u Tratinsku ulicu gdje je njihova glavna poslovnica.
Nista, iznerviran, nosim uredaj u Tratinsku i tamo sve objasnim. Ljudi su ljubazno preuzeli uredaj i dali mi ponovo neki zamjenski uredaj.
Takoder sam naglasio zasto sam dosao kod njih i da zelim povrat novaca ili novi uredaj, jer ocito da ovi u servisu nece nikad sklopiti Nexusa kako je to bilo tvornicki.
- kao potrudit ce se, povuc vezu da to bude brze sada posto je takva situacija bla bla.
Eto, proslo je ponovo 9 dana od toga, dana stize mail od neutrina da je uredaj popravljen.
Da citiram poruku:
"Poštovani,
servis Vašeg uređaja je završen promjenom software-a, testirano od strane servisa, radi ok.
Možete doći preuzeti u Tratinsku 77 danas od 15 sati na dalje, molimo Vas da donesete zamjenski uređaj prilikom preuzimanja.
Neutrinomobile"
Ja citam i ne vjerujem? Bio jesam spreman da mi nece odmah samo tako dati novi ureda/novce nazad, vec da ce promjeniti opet maticnu, ali ja dobijem samo promjenu sw?!
Odmah bijesan pisem neutrinu, pitam kako mogu mijenjat sw, a ne maticnu itd itd (mogu sve poruke screenat ako ce bas trebati, ali mislim da nema potrebe).
Naravno da ocekujem da kad preuzmem uredaj da ce se opet uskoro desiti bootloop, jer promijena sw nije nesto sto moze rijesiti problem hw prirode.
Mene zanima samo na koje clanke da se odmah prozovem, tjst planiram vec sada imati neko pismo u pripremi s svim razgovorima i tome kako "popravljeni" uredaj nisam imao niti 3h u rukama i morao je ponovo na servis, te kako od obecanja o povratu novcanih sredstava nije bilo nista.
Molim iskusne da mi kazu sta i kako napisati, neke natuknice, koje clanke citirati i gdje ih naci?
Sto vi mislite o ovakvim situacijama? Ocito je da su nasi servisi koma, i onda cemo se cuditi sta se sve vise i vise narucuje iz vana - em jeftinije, em njihovi servisi brze rijese (i bar rijese!) stvari nego nasi domaci.