Imali su ga već jučer u ponudi .
Acquisitum Magnum - ADM
- poruka: 2.575
- |
- čitano: 796.413
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Dva pitanjca.
Kolika je garancija na Gigabyte Z97 HD3 ploču?
I koliko otprilike traje prosječno vrijeme reklamacije matične ploče? Znam da se ne može reći točno, ali znam da napajanja recimo idu brzo, memorije sporo, a zanima me kako je to otprilike s matičnom da se znam snaći kad je ne bude jer mi je potrebno desktop računalo.
Dva pitanjca.
Kolika je garancija na Gigabyte Z97 HD3 ploču?
I koliko otprilike traje prosječno vrijeme reklamacije matične ploče? Znam da se ne može reći točno, ali znam da napajanja recimo idu brzo, memorije sporo, a zanima me kako je to otprilike s matičnom da se znam snaći kad je ne bude jer mi je potrebno desktop računalo.
Pozdrav,
36 mjeseci (piše na jamstvenoj nalijepnici)
cca 15 radnih dana, nekad više nekad manje (ovisi da li je kvar jednostavan za dijagnosticirat te da li ovlašteni servis ima odmah drugu matičnu na lageru)
Hvala!
Gledao sam po kutiji, ali ja nemam jamstveni list na njoj. Zapravo nemam nikakav jamstveni list koji ima veze sa tom pločom.
To bi mogao biti problem, jelda?
Molim vas u inbox serijski i br. računa
Na bilo sta izlozbeno inace uvijek mora ic popust uz obavijest kupca da je izlozbeno i njegov pristanak da/ne kupnje.
Ja sam ih prekrižio otkad su me zaribali za onu matičnu na kojoj su tri pina bila svinuta za 180 stupnjeva pa su elegantno mene optužili za to i nisu mi priznali garu.
Nema šanse da ću više išta naručit od njih a i Links je otvorija u mom Šibeniku tako da se selim kod njih gdje ipak mogu pregledat robu na licu mista.
ADM se od meni najdražeg dućana pretvorio u najomraženije mjesto.
Ja sam ih prekrižio otkad su me zaribali za onu matičnu na kojoj su tri pina bila svinuta za 180 stupnjeva pa su elegantno mene optužili za to i nisu mi priznali garu.
Ne ulazim u taj navedni slučaj niti znam šta se tu dogodilo, ali jednostavno pitanje - što su oni trebali napraviti?
Uvažiti ti jamstvo?? Koja bi to trgovina napravila?
Ja sam ih prekrižio otkad su me zaribali za onu matičnu na kojoj su tri pina bila svinuta za 180 stupnjeva pa su elegantno mene optužili za to i nisu mi priznali garu.
Ne ulazim u taj navedni slučaj niti znam šta se tu dogodilo, ali jednostavno pitanje - što su oni trebali napraviti?
Uvažiti ti jamstvo?? Koja bi to trgovina napravila?
Svaka u kojoj netko ostavi desetke tisuća kuna jer desetke kompova sam složio iz njihovih komponenti i nikad nikakvih problema nisam imao sve do tog slučaja.
Ma briga mene za tu ploču ali samnom su izgubili dobrog kupca.
Aha, znači ako netko prvi puta kupuje kod njih, taj će sigurno sam savinuti pinove i njemu ne treba priznati jamstvo, ali tebi treba uvažiti jamstvo jer si ti renomirani kupac, nema šanse da pogriješiš pri sastavljanju PC-a i svakako te trebaju zadržati, pa taman oni platili matičnu iz svog džepa.
Genijalna logika.
Fizičko oštećenje je poništavanje jamstva i kraj, pogotovo kad se radi o pinovima koje kupci često savijaju, a ti sad slobodno nađi trgovinu koja će ti i takva oštećenja uvažavati.
ja sam jedan od "onih" koji s ADM-om imaju mahom pozitivna iskustva (jedino su mi malo daleko - 25 min. motorom kroz grad, s Trešnjevke). kao prvo, imaju ono što ostali nemaju a meni je bitno (fracral design, corsair napajanja) i jeftiniji su nego drugdje (za ono što svi nude). priznajem, osim u njih, kupujem još samo u Linksu, jednako samo ono što nitko drugi nemaju a najkvalietnije je (i začudo ne preskupo): mushkin ssd-e/RAM i emerson UPS-e. ADM je fer prema kupcu (prodavači su iznimno stručni), ako zna što želi. nadam se da papci ionako ne dolaze tapirati ih (za to imaju hg-šrot, links i bla). jedni su od rijetkih koji ono što kupim imaju odmah za "vozi, miško". nema u me "dođite preksutra" ili "uplatite pa ćemo vas zvati" ili "dostavit ćemo vam za dva dana": ja dajem lovu odmah i tako želim kupljeno. jedina iznimka su Noctue kod Oprića (a tu ne ide drugačije). bio sam zbilja u svim i svakakvim dućanima u hr i ADM je meni najdraže mjesto kupnje (jer, ponavljam, točno znam što želim i nemam pitanja). u servisu ni jednom nisam bio (ni kod kojeg prodavatelja) i nemam namjeru biti. biram pažljivo što kupujem i nikad nije bilo potrebe za servisiranjem ičega (laki bastrd).
nažalost, ni jedan domaći diler nema baš sve (u smislu raznovrsnosti ponude) i daleko smo mi još od npr. Saturna u Austriji pa smo prisiljeni neke komponente kupovati drugdje. žao mi je jedino što ADM nema poslovnicu u zapadnom dijelu sela (s poštenim parkingom, a ne onak na bregu s krvoločnim susjedima koji ne daju ni blizu). dakle, ako znate što želite, pravac ADM.
Parkiraš ispred mioca, 3 kn žuta zona za sat vremena. Nije neki problem.
Ja sam također imao samo pozitivna iskustva s njima. Još sve uredno kuca pa ne znam što je sa servisom i reklamacijama. No u komunikaciji, brzini odgovora i slanju - 10/10. Dostava nikad brža, nekidan naručio napajanje (srijeda), jučer stiglo (na otok!). Svaka čast. Sljedeće šta budem uzimao, prvo kod njih gledam.
Netocno. Vec smo pricali o ovom slucaju u istoj ovoj temi i istu si tezu zagovarao. http://www.bug.hr/forum/post/opcenito-o-ict-biznisu/acquisitum-magnum-adm/4630037.aspx
Treba vidjet kako je sto napravljeno. Ove generalizacije "fizicko ostecenje je ponistavanje jamstva" su tipicne APP metode propalih trgovaca, ili onih koji ce propast.
Moj prijatelj koji je vlasnik sporne ploče ju je poslao u Beč (di mu živi sestra) i tamo su ljudi prominili komplet socket i eno ploča je živa.
Sad hladne glave mogu i rezumit one u ADM-u i mislim da niti ja ne bih baš povirova u ovakav slučaj da mi se nije dogodio. Ja sigurno nisam svinuo pinove ali kako to dokazat?
Nikako.
ADM-u neću nikad oprostit aroganciju i najviše zbog toga što su me onako lipo odyebali ja više ne kupujem kod njih a ni moji poznanici ne posluju više s njima i tako se "reklama" širi.
Kad ADM propadne ja ću janje ispeći.
Nikako.
Nije bitno tko je svinuo vec kako/zasto se to moglo dogodit. Ako vjestacenje pokaze da je moglo nastat usred nestrucnog rukovanja onda da, al ti si napisao da su ti pinovi svinuti za 180 stupnjeva, to se ne dogodi "padom". Isto tako u onom mom su pinovi bili na razlicitim mjestima i to po 1 svinuti sto nikakvim fizickim ostecenjem nemoze nastat osim jeli, da je netko malo bolestan pa rucno svija pinove. Na kraju krajeva, niti bi ADM snosio odgovornost za to vec bi prosljedili proizvodjacu al im se ne da s tim z...
al im se ne da s tim z...
To nije nikako dobro.
Namatas gluposti. Kod njih sam isto tako potrosio brdo para...susjedi su kupovali kod njih a doznali su preko mene. Cura je uzela laptop u ADM-u za 6k kn te sam slozio jednom poznaniku PC za 4-5k kn. Znaci 20k kn je sjelo kod njih samo preko mene. Jel bih ja bio ljut da mi se dogodi nesto tipa savinut pin za koji nisam kriv, koji je dosao takav ostecen kao sto je slucaj kolege? Normalno da bi, bi bi bijesan i u potpunosti razumijem Nicky-a! Pogotovo nakon svih tih para ostavljenih u trgovini. Da su htjeli, mogli su mu izac u susret i rijesit to. Tak da, nema se o cem vise pricat. Pobrali su pare i ko te je*e.
P.S.
za sada sam imao 2 reklamacije grafe i to je bilo rijeseno u brzom roku bez komplikacija. Sto se mene tice ja cu dalje kupovat kod njih i nadam se da mi se nece dogodit nesto slicno kao ovdje kolegi sa foruma. Nemam primjedbi za ovu trgovinu a ni losa misljenja...preporucat cu ADM dalje.
Namatas gluposti. Kod njih sam isto tako potrosio brdo para...susjedi su kupovali kod njih a doznali su preko mene. Cura je uzela laptop u ADM-u za 6k kn te sam slozio jednom poznaniku PC za 4-5k kn. Znaci 20k kn je sjelo kod njih samo preko mene. Jel bih ja bio ljut da mi se dogodi nesto tipa savinut pin za koji nisam kriv, koji je dosao takav ostecen kao sto je slucaj kolege? Normalno da bi, bi bi bijesan i u potpunosti razumijem Nicky-a! Pogotovo nakon svih tih para ostavljenih u trgovini. Da su htjeli, mogli su mu izac u susret i rijesit to. Tak da, nema se o cem vise pricat. Pobrali su pare i ko te je*e.
P.S.
za sada sam imao 2 reklamacije grafe i to je bilo rijeseno u brzom roku bez komplikacija. Sto se mene tice ja cu dalje kupovat kod njih i nadam se da mi se nece dogodit nesto slicno kao ovdje kolegi sa foruma. Nemam primjedbi za ovu trgovinu a ni losa misljenja...preporucat cu ADM dalje.
???? Sto si ti mene citirao? Kakve gluposti to "namatam" posto ni quotat neznas.
???? Sto si ti mene citirao? Kakve gluposti to "namatam" posto ni quotat neznas.
Krivog sam citirao. Htio sam bill_jobs-a! Nemoj se uzbudivat ok?!
Isprike. Naviko sam da me za svasta vec prozivaju sorry.
Moj prijatelj koji je vlasnik sporne ploče ju je poslao u Beč (di mu živi sestra) i tamo su ljudi prominili komplet socket i eno ploča je živa.
Sad hladne glave mogu i rezumit one u ADM-u i mislim da niti ja ne bih baš povirova u ovakav slučaj da mi se nije dogodio. Ja sigurno nisam svinuo pinove ali kako to dokazat?
Nikako.
ADM-u neću nikad oprostit aroganciju i najviše zbog toga što su me onako lipo odyebali ja više ne kupujem kod njih a ni moji poznanici ne posluju više s njima i tako se "reklama" širi.
Kad ADM propadne ja ću janje ispeći.
ADM nije proizveo tvoju ploču.
ADM ju nije ni uvezao.
ADM je tvoju ploču poslao u ovlašteni servis.
Ovlašteni servis je ustanovio fizičko oštećenje i dobio si odbijeno jamstvo.
Znači ADM ili Links ili bilo tko su samo preprodavači i kuriri do ovlaštenog servisa(Asbis, Ezy, Microline, MR Servis...).
Neki proizvođači ploča imaju certifikat iz tvornice na ispravne pinove.
Ti kao kupac imaš pravo otvoriti proizvod u trgovini i pregledati je li sve uredu sa njime prije nego ga kupiš.
Moj prijatelj koji je vlasnik sporne ploče ju je poslao u Beč (di mu živi sestra) i tamo su ljudi prominili komplet socket i eno ploča je živa.
Sad hladne glave mogu i rezumit one u ADM-u i mislim da niti ja ne bih baš povirova u ovakav slučaj da mi se nije dogodio. Ja sigurno nisam svinuo pinove ali kako to dokazat?
Nikako.
ADM-u neću nikad oprostit aroganciju i najviše zbog toga što su me onako lipo odyebali ja više ne kupujem kod njih a ni moji poznanici ne posluju više s njima i tako se "reklama" širi.
Kad ADM propadne ja ću janje ispeći.
ADM nije proizveo tvoju ploču.
ADM ju nije ni uvezao.
ADM je tvoju ploču poslao u ovlašteni servis.
Ovlašteni servis je ustanovio fizičko oštećenje i dobio si odbijeno jamstvo.
Znači ADM ili Links ili bilo tko su samo preprodavači i kuriri do ovlaštenog servisa(Asbis, Ezy, Microline, MR Servis...).
Neki proizvođači ploča imaju certifikat iz tvornice na ispravne pinove.
Ti kao kupac imaš pravo otvoriti proizvod u trgovini i pregledati je li sve uredu sa njime prije nego ga kupiš.
Sve to stoji ali ono zadnje baš i ne pošto je roba naručena poštom
Imam pitanje.
Ako sam dobio novu komponentu na RMA sa serijskim brojem na servisnom papiru(nema računa), jel to može netko drugi reklamirati?
Recimo da poklonim ploču i tu potvrdu sa S/B i dvije godine poslije taj netko treba RMA.
Imam pitanje.
Ako sam dobio novu komponentu na RMA sa serijskim brojem na servisnom papiru(nema računa), jel to može netko drugi reklamirati?
Recimo da poklonim ploču i tu potvrdu sa S/B i dvije godine poslije taj netko treba RMA.
Jamstvo ide s komponentom, ne osobom.
Okidoki, hvala
Pozdrav,
imam par pitanja u vezi plaćanja pouzećem pošto sam naručio konfiguraciju kod ADM-a...
Piše da je iznad 2000 kn besplatna dostava ali neki pišu da se ipak naplati dostava?
Prvi put naručujem preko interneta, odnosno ovako plaćanje pouzećem pa imam neki strah ak ce sve to dobro ispast...
Kako se postavit, što pogledat dok dovezu komp, trebam dobit i one kutije gdje su gore jamstveni listi za pojedine komponente u slučaju reklamacije ili preko računa sve to ide?
U slučaju nečeg kome se i nakon max kolko dana treba obratit ako nešto ne štima?
Nezz gdje bi se drugdje obratio...
Hvala puno!
Pozdrav,
imam par pitanja u vezi plaćanja pouzećem pošto sam naručio konfiguraciju kod ADM-a...
Piše da je iznad 2000 kn besplatna dostava ali neki pišu da se ipak naplati dostava?
Prvi put naručujem preko interneta, odnosno ovako plaćanje pouzećem pa imam neki strah ak ce sve to dobro ispast...
Kako se postavit, što pogledat dok dovezu komp, trebam dobit i one kutije gdje su gore jamstveni listi za pojedine komponente u slučaju reklamacije ili preko računa sve to ide?
U slučaju nečeg kome se i nakon max kolko dana treba obratit ako nešto ne štima?
Nezz gdje bi se drugdje obratio...
Hvala puno!
Meni nikad nije naplačna poštarina na račune preko 2000kn.
Prvo pogledaj da li radi.
U slučaju potrebe zoveš njih u trgovinu il servis.
Imam jako pozitivna iskustva s ADM-om.
Prije 5 mjeseca sam uzeo konfiguraciju kod njih za 6k. Išao sam direktno kod njih u trgovinu naručit dok sam bio u ZG-u, a kad sam se vraćao kući, primijetim na računu da umjesto grafičke 380x piše 380. Vjerojatno je došlo do neke zabune u komunikaciji kad su mi ispisivali račun. Iako sam malo paničario, prvi put kupovao nešto za tolike novce, pošaljem im lijepo mail je li moguće ispraviti tu narudžbu. I preko maila se dogovorili za zamjenu, a to sitno razlike u cijeni sam platio kad mi je konfiguracija stigla doma. Sve vrlo brzo sređeno isti dan i to preko maila.
Nakon toga sam još svašta kod njih kupovao: SSD, RAM-e, ventilator za kućište, kameru, tipkovnicu itd. Nisam još ništa imao potrebu reklamirati.
Evo, baš neki dan tražim jedan gamepad žičanu verziju koju nema u ponudi ni jedna trgovina. Meni žao davat 50 kuna više za wireless verziju koju svi imaju i reklamiraju. Uglavnom, budući da sam se već naučio kako webshopovi ne odražavaju cijelu i istinitu ponudu, odlučim u nekoliko servisa poslati mail s upitom za žičanu verziju, mislim, vrijedi pokušati. ADM je naravno bio najbrži za odgovoriti, i čak je imao jedan takav gamepad na lageru, dok jedna trgovina koja je na svom webshopu imala označen proizvod kao dobavljiv, kad sam ih prethodno zvao telefonom kažu: "Nema, neće bit." Od jedne trgovine još nisam dobio odgovor.
2 manja minusa sam imao od kojih se jedan, čini se, ispravio:
1. Točno određeni prodavač u trgovini je znao biti prilično nesusretljiv pri prvim dolascima u trgovinu, ali nakon nekoliko idućih dolazaka ponašanje se popravilo. Možda sam ga tih par puta našao u lošem raspoloženju :D
2. Ovo ne mogu znati je li samo kod mene, ali kad sam ugrađivao nove komponente (SSD, RAM-e...) primijetio sam da je cable management koji su mi slagali malo šlampavo odrađen, tj. nije baš iskorišten potencijal kućišta za CM. Dosta kablova je bilo nagurano odmah ispred mjesta za prednji ventilator, na mjestu ugradnje novih diskova itd. Manji minus, ali bilo bi lijepo vidjeti da paze i na takve detalje. Ugl, CM sam sam odradio tijekom ugradnje nekih dodatnih komponenti. Možda su mi zapravo samo htjeli pružiti mogućnost tog iskustva jer je zapravo bilo i zabavno.
Kvalitetni, jeftini i brzi.